@vliegje begrijp dat je de datum ook op de andere groep heb ingebracht. Ik zal dan niet aanwezig zijn maar dat mag de pret niet drukken @Veertjuh jeetje wat goed dat er 2 embryo's zijn ingevroren nu en wat spannend die krampjes!! Ik had dat toen ook en bleek zwanger te zijn dus fingers crossed!! @Chilll hè wat een rotnieuws. Het lijkt er wel op dat jullie al langere tijd proberen het "goed" te krijgen en dat dit een weloverwogen beslissing is...desalniettemin is dit nooit leuk!! Sterkte!
@Chilll wat spijtig om te horen maar zoals de andere meiden ook zeggen zo te lezen hebben jullie een welover wogen beslissing gemaakt. heel veel sterkte ermee! @Veertjuh zooo spannend! en wat goed 2 cryos!!! hoop natuurlik dat deze poging al raak gaat zijn maaaaar cryos ruleszzz haha onze beide kindjes zijn cryos dus altijd fijn dat je er nog 2 hebt. @meeting ook ik ben er niet bij ben dan alweer 36 weken zwanger en trek het nu al soms niet met mn bekken dus dan al helemaal niet ben ik bang. @Skatjekim al aan t bevallen?? zooo benieuwd!!!
@denanja Nee nog niet. Ook (nog) niet aan het tekenen, hou geen vocht vast... Maar ja, t kan elk moment. Gister weer bij de vk geweest, ze is nu ongeveer half ingedaald. Alles was weer in orde met haar, en met mij ook. Ben erg moe, veel pijn in mn lies en ben nu regelmatig misselijk met vlagen. Denk dat ze dan in mijn maag duwt ofzo. Verder gaat het wel goed en wacht ik netjes af.
Bedankt lieve meiden. Ik voel even de behoefte om het hele verhaal te delen, dus dat ga ik gewoon doen. Al vanaf het begin waren de verschillen tussen mijn vriendin en mij erg groot. Qua karakter, interesses, normen en waarden stonden we altijd al anders in het leven. In het begin was dit nog niet zo'n probleem. Maar later ontstond er toch wel wat wrijving omdat je beiden andere dingen belangrijk vindt. Tel daarbij op dat we beiden wel stronteigenwijs zijn (dat hebben we dan weer wel gemeen), heeft dit tot veel ruzies geleid. We hebben meerdere keren op het punt gestaan om uit elkaar te gaan, maar altijd probeerden we het nog. We hebben altijd geprobeerd om zo veel mogelijk rekening te houden met elkaars wensen, en onszelf aan te passen aan elkaar. Maar hierdoor moesten we beiden stukjes van onszelf inleveren en konden we beiden nooit volledig onszelf zijn. De afgelopen periode kwam bij mij steeds meer het besef dat we, hoe graag we ook willen, elkaar nooit 100% gelukkig kunnen maken en er altijd wel iets ten koste zou gaan van de ander. Afgelopen dinsdag raakten we hierover in gesprek waardoor ik durfde te gaan geloven dat wat we ook proberen, uiteindelijk kunnen we niet bij elkaar blijven. In eerste instantie leek mijn vriendin het daar mee eens dat het het beste voor ons beiden is. Gister was ze omgeslagen en vond ze dat het mijn keuze was. Ze wilde niet geloven dat het over was. Ze vond dat ik te snel de handdoek in de ring had gegooid. Ze heeft me de hele dag proberen te overtuigen dat we nog een kans verdienen, ze heeft me gesmeekt. Maar ik kan het niet meer. Ik kan niet doorgaan met de overtuiging dat het uiteindelijk toch misloopt, zonder een sprankje hoop of vertrouwen. Dus gister was erg moeilijk, we waren beiden helemaal gebroken. Waar dinsdag het besef nog niet helemaal was, sloeg deze gister in als een bom. En nu. Nu wonen we nog in 1 huis. Een van ons zal moeten verhuizen, wie dat wordt weten we nog niet. In principe staat het huis op naam van mijn vriendin (huur), maar we hebben voor dit huis gekozen op basis van 2 inkomens en weten we niet of het haalbaar is voor mijn vriendin om hier te blijven, financieel. Voor mij zou het wel mogelijk zijn. Daarnaast wilde mijn vriendin sowieso al verhuizen omdat ze zich in dit huis al een tijdje niet prettig meer voelt. Dus daar kijken we nog naar. Ik ben in ieder geval al bezig met het reageren op andere woningen, en als we er 1 toegewezen krijgen zien we dan wel wie daar het beste kan gaan wonen. Maar het is moeilijk, echt heel moeilijk. Aan de ene kant ben ik heel verdrietig, en ik had nooit verwacht zo veel pijn te kunnen voelen na een relatiebreuk. Daarnaast ben ik hier in deze stad komen wonen voor mijn vriendin. Familie heb ik hier niet, vrienden hebben we gezamelijk en ik zal toch een beetje in de buurt moeten blijven van mijn werk. Dus ik blijf hier wel. Maar ik ben ondertussen ook ontzettend bang omdat ik niet weet hoe alles nu komen gaat. Bang omdat ik mijn leven weer compleet opnieuw moet opbouwen en ik hier vrijwel alleen voor sta. Maar het idee dat ik straks weer een plekje voor mij alleen heb, geeft wel rust en daar zie ik ook echt naar uit. Mijn leven kunnen leiden zoals ik het wil.
Jeetje heel heftig Chill! Jullie stonden op de wachtlijst voor het kindjes traject toch? Heel veel sterkte meid! Ik weet er alles van. Dreamy, sorry! Maar ik verwacht veel afmeldingen en dan vind ik het zonde dat er maar een klein groepje overblijft. Ik dacht, dan combineer ik het met de groep. Je bent uiteraard van harte welkom he! Ik kan je op de hoogte houden waar en wanneer het is?
Hey @Chilll wat een verhaal. Dapper dat je deze stap hebt durven zetten. Ik kan me voorstellen dat je toekomst nu heel onzeker voelt en dat je nu veel belangrijke beslissingen moet nemen. Heel veel sterkte daarmee en je kunt hier altijd je hart luchten!
@Chilll wat een moedige beslissing idd. en wat een geregel nu idd hoop dat jullie beide snel een fijn plekje hebben voor jezelf. hadden jullie daardoor ook even een pauze genomen na de mk? hoop dat je ex zich er ook bij neer kan leggen dat zou voor haar dan ook een rust geven op een gegeven moment. @Skatjekim fijn dat jullie beide weer goedgekeurd zijn! ennuh het kan idd zo beginnen, ik heb nooit vocht vastgehouden of tekenen gehad dat het ging beginnen. spannend!
Wat @denanja zegt @Skatjekim, tekenen en vocht vasthouden hoeven geen voorteken te zijn van een bevalling. Bij mijn vrouw was dat niet het geval. Alles in huis al een beetje op orde? O, als ik een tip mag geven: wij hebben eten ingevroren voor de eerste week zodat we niet hoefden te koken. En bezoek vragen of ze eten mee willen nemen is ook erg fijn!
Hier trouwens vanmorgen een ziek meisje opgehaald bij het kinderdagverblijf. Ze heeft zo'n last van haar doorkomende kiezen, de arme schat. Koorts en flinke luieruitslag. Gelukkig slaapt ze nu lekker veel, heeft ze er minder last van.
ahhh @Stier86 dat is idd zielig! ben blij dat hier bijna alle kiezen door zijn! tess had er ook last van . en idd dat eten invriezen is slim! bij ons heeft de kraam wel gezorgd dat het eten voorbeired was dus mn vrouw hoefde niet veel te doen. en bezoek nam pizza mee haha en mn ouders wonen 500m verderop dus ook die hebben wat extra gemaakt paar dagen ideaal haha
Hier ook geen enkele tekenen gehad dat het begon. Ik moest bij Reva niesen en toen verloor ik m'n slijmprop hoewel ik die dag wel veel krampjes had en dat is toen gaan doorzetten. Spannend Kim, laat het maar op je af komen
@Chilll sterkte meis!! @vliegje geen probleem vwb die datum! Snap t helemaal! @Skatjekim spannend!! Is t uiteindelijk gelukt met de geboortekaartjes? @Stier86 och die rotkiezen!! Hier moeten er nog 4 doorkomen helaas. Sterkte met de kleine! Dacht ff gisteren en vandaag dat t hier ook gaande is want ze heeft al 2dgn koorts. Maar voel nog niets..kan ook 5e of 6e ziekte zijn. Hopelijk voelt ze zich snel beter want zaterdag vieren we alweer haar 2e verjaardag! Ben de hele week bezig met het "pimpen" van het welbekende IKEA keukentje en word erg leuk al zeg ik t zelf zal later een foto plaatsen. Verder heb ik geweldig nieuws! Mijn vrouw en ik hebben in Canada de knoop doorgehakt en besloten samen voor een 2e kindje te gaan we hebben fijne gesprekken gehad saampies en mijn vrouw zei uit zichzelf, ik denk dat we er maar voor moeten gaan. Het lijkt me enorm spannend en t zal pittig worden maar ook weer leuk en bijzonder en zo leuk voor Sara een brusje....zucht...ik moest huilen van geluk!! Heb uiteraard direct gebeld voor de intake en 16 augustus kunnen we terecht! We zijn daar al bekend natuurlijk maar als je voor een 2e gaat dien je weer even samen langs te komen en met de arts eea door te nemen. Hopelijk daarna direct starten! Mijn vrouw gaat trouwens vanaf september van haar ouderschapsverlof genieten elke woensdag zal ze dan een mamadag hebben. Ivm wisseling baan moest ze eerst een jaar bij haar huidige werkgever werken en nu mag t dan eindelijk!!
Wow @Dreamygirl wat een mooi nieuws! Kreeg kippenvel toen ik je berichtje las. Ik wens jullie heel veel succes de komende weken/maanden.
Wij nog een weekje werken hierna en dan 3 weken vakantie. Ben er zo aan toe. Lekker met z'n allen samen, dagjes weg en weekendje CP. Ben benieuwd hoe Reva het nu vindt, nu ze ouder is. Novi sliep vannacht door! 2e keer, halleluja
Sterkte @Chilll Ahh wat sneu stier, hier met 9 maanden nog geen tand te bekennen! Wat leuk!! @Dreamygirl