@Dreamygirl wat super leuk voor jullie!!! en veel plezier dit weekend met jullie feestje voor dr 2de verjaardag tijd gaat snel zeg!!!
Thnx voor de tip, ben inderdaad deze week begonnen met porties invriezen. Heb er nu 5 in de vriezer staan. Vanavond maar weer een volle pan van iets koken en de rest invriezen. Wat sneu van je kleintje, hoop dat ze snel opknapt... Ik weet inderdaad dat je niet altijd hoeft te tekenen. Ik wacht het af. Vandaag 38 weken... @vliegje : geniet maar lekker van jullie vakantie!!! @Dreamygirl : Wauw, wat een super nieuws! Heel veel succes!!! En wat betreft het kaartje: het was niet helemaal gelukt. De achtergrond was iets te donker uitgevallen, bijna zwart, dus moet ik ff aanpassen. Opzich zo gebeurd. Verder was de achterkant naar wens, erg tevreden over. De voorkant was echter echt slechte kwaliteit. Was ook maar 680x680pixels, dus was er al bang voor. Heb nu een iets betere kwaliteit plaatje (kleine 1000x1000 pixels geloof ik), dus die moet ik nog ff wat bijwerken en goed op kleur maken. Dan een nieuwe proefdruk aanvragen. Heb de enveloppen inmiddels binnen en gister jute-touw gehaald. Adressenlijst ligt klaar, dus strax als ik de kaart heb aangepast, maar vast beginnen met enveloppen schrijven. Wacht wel nog steeds op de sterren, hoop dat ze op tijd binnen komen. Gelukkig hoeft daar alleen de naam en datum op en touwtjes aan. Kan de naam al doen als ik ze heb, en de touwtjes ook (om de proefdruk op maat maken). Klinkt als veel werk, maar valt wel mee denk ik. Touwtjes zal het meeste werk zijn. Maar komt goed. Kan altijd hulp inschakelen Deze week druk geweest in en om huis. Nieuwe parasol gehaald, tuinset gekocht via mp en ook tegels voor de parasolvoet. Een dezer dage ff alles goed neerzetten en dan is buiten voorlopig klaar. Gister met mn broertje bij verschillende bouwmarkten alle laatste bouwspullen gehaald. 2 gordijnrailzen al opgehangen, komende week komt hij het laminaat boven afleggen (overloop moest nog ivm heel pak kapot laminaat), andere railzen ophangen en lampen ophangen. Hij heeft zn boormachine achtergelaten, dus ik kan zelf wat kleine dingetjes ophangen (kapstok, wc rol houder, planken, toiletkastje, misschien wat decoratie...). Vanavond bij mijn nicht langs, die maakt een raam-geboortesticker, heeft daar een bedrijfje in. Verder veel geruimd en uitgepakt hier, bijna klaar voor nu. Heb weer fikse ruzie met mn moeder. Ze heeft het geboortekaartje ontwerp aan mensen laten zien, terwijl ik heel specifiek had gezegd dat ik dat niet wilde, en haar antwoord was 'tuurlijk niet'. Dus wel. En vervolgens kwam ze met smoesjes dat ze het niet had laten zien, dat dat een leugen was... Elke keer hetzelfde verhaal met smoesjes die nergens op slaan. Ben er nu echt klaar mee. Heb gezegd dat ik haar nix meer vertel, en dat ik haar hulp ook niet meer nodig heb. Heb de kleertjes al opgehaald, vd week de gordijnen en railzen die daar nog liggen nog ophalen. Ben echt helemaal klaar met dr. Pff, sorry voor het lange verhaal weer
@Skatjekim meen je niet!!! dat vind ik ook wel echt slechte zaak dat ze dat heeft laten zien en dan er ook nog om liegt ook!!! snap dat je er dan helemaal klaar mee bent!!!
Ja, heb t echt zo gehad. Had haar gevraagd of ze de achterkant (lettertype) goed kon lezen. Stuurt ze terug dat zij en *paar namen* het allemaal heel slecht konden lezen. Dus ik reageer met bedankt voor het ontwerp geheim houden en dat ik er echt klaar mee ben etc. Reageert ze met sorry. En ff daarna (tijd om smoesje te bedenken) dat deze mensen het niet echt hadden gezien, maar dat ze dat alleen maar zei omdat 'we' mij wilden overtuigen een ander lettertype te nemen. 1. Ik vroeg je niet mij te overtuigen. Ik vroeg alleen of jij t goed kon lezen of niet. Meer niet. 2. Dus 'jullie' willen mij overtuigen een ander lettertype te nemen, maar de anderen hebben het eigenlijk niet gezien? Slaat nergens op. 3. Als ze het niet hebben gezien, waarom zei je dan eerst sorry??? Dus klaar mee. Had het ontwerp ook aan mn broertje en beste vriendin laten zien en ook in een chatgroep waar ik niemand persoonlijk ken, en iedereen kon het prima lezen en vond t mooi. Zelfs mijn broertje die met 1 oog maar 5% ziet en voor het andere oog een bril heeft. Dus mama zoekt t maar uit!
@Skatjekim jeetje wat een rot streek van je moeder en er dan ook nog om liegen pffff. Snap dat je er helemaal klaar mee bent. En 38 weken alweer jeetje Xxx
Bedankt allemaal de enthousiaste reacties!! Zijn ook helemaal blij hihi... @Skatjekim dat meen je niet!!! Ik zou ook woest zijn en klaar ermee! Hoe doe je dat nu met je bevalling? Ze zou erbij zijn toch met je beste vriendin? @allen wie heeft er een kortingscode voor mij voor de Sensitest testen? Weet dat t maar 5% vaak is maar alle kleine beetjes helpen
Ik denk dat alleen mijn beste vriendin erbij is nu. Ben echt klaar met haar. @sensitest: ik heb deze code voor 10% korting, maar is van oktober 2016, dus weet niet of ie nog werkt: U9KS4L Ik heb vandaag mijn sterren binnen gehad voor mn kaartje! Had wit en bruin (kartonkleur), maar toch voor bruin gekozen. Heb een proef gemaakt. Is niet helemaal netjes geschreven en is de oude proefdruk, dus achtergrond wordt iets lichter en de voorkant betere kwaliteit. En uiteraard de naam (en mijn adresgegevens) nog verborgen. Maar dit is het klad idee Ps: dit konden mijn moeder en haar vrienden die het niet gezien hebben, dus niet lezen.
He wat naar van je moeder Kim! Vervelende situatie zeg zo vlak voor de bevalling. Ik heb een nieuw Item op mijn blog: een stuk waar mama's en papa's vertellen over hun traject. Degene die in de roze papa's en mama's fb zitten hebben dat misschien al wel gezien. Ik vind het belangrijk dat mensen die eraan willen beginnen makkelijk kunnen vinden wat de opties zijn en ook ook hetero's en iedereen die er iets over wil weten te informeren, want mensen hebben vaak geen idee heb ik gemerkt. Misschien vinden jullie het ook leuk wat vragen te beantwoorden, dan mag je me mailen! mrstomoms@hotmail.com
Ik wil best vragen beantwoorden, maar weet niet of je wat aan mij hebt aangezien ik nog geen kleine heb en ook geen partner...
Ja zeker! Ik wil alle vormen graag belichten! Lees eerst maar even of je het leuke vragen vind, ik zal ze voor jou dan even aanpassen!
@Louwie ik heb ze al naar je gemaild leuke vragen en voor mensen ook interessant om te lezen . @Skatjekim ik heb ook nog geen kleintje en heb ook de vragen beantwoord en dat je geen partner hebt maakt niet uit toch des te meer respect voor jou zou in je eentje Xxx
Wij de woonkamer, de tuin en de stoel van Sara versierd!! Klaar voor haar 2e verjaardag!! Het keukentje is mooi geworden al zeg ik t zelf...als je Ikea Duktig keuken googled dan zie je hoe de keuken eruit zag, hierbij wat ik er van gemaakt hebt. Heb ook de achterzijde gedaan:
Bedankt, en graag gedaan. Heb m zelf toch niet meer nodig Blij dat jij er iets mee kan. En SUPERLEUK KEUKENTJE!!! Fijn feestje!
@Veertjuh Hoe gaat het daar met wachten? Wanneer gaan jullie stiekem testen? Of wachten jullie echt nog een week? @Dreamygirl Superleuk keukentje! Heel veel plezier met Sara's verjaardagsfeestje! Ik heb dit weekend even voor mezelf, ex/vriendin is dit weekend bij haar ouders. Dinsdag, woensdag en donderdagnacht heb ik alles bij elkaar nog geen 8 uur slaap gehad, dat heb ik vannacht even ingehaald. Ik kom net uit een diepe coma. En ik merk nu gelijk dat ik me beter voel. Straks even met de hond naar het bos ofzo, hoofd leeg maken. En vanavond op pad met een vriendin.
Oh en @Skatjekim Wat een naaistreek weer! Snap dat je er nu weer helemaal klaar mee bent. Ook ik loop al mijn hele leven tegen bepaalde gedragingen van mijn ouders aan en ben de afgelopen tijd erg bezig met het verwerken en loslaten daarvan. Ik heb het idee dat er wel veel overeenkomsten zijn tussen jouw problemen met je moeder en mijn problemen met mijn ouders. Wat ik dus wil zeggen: Als je hier ervaringen over wil delen staat mijn pm altijd open. Ook later, want ik snap het ook dat je nu druk bent met belangrijkere dingen.
Heel veel plezier @Dreamygirl met het vieren van Sara's verjaardag! Twee jaar al weer, de tijd vliegt. En super leuk gedaan dat keukentje! Pfff wat een gedoe weer met je moeder @Skatjekim. Het lijkt erop dat zij eigenlijk de aandacht rond jouw zwangerschap en bevalling op wil eisen. Kinderachtig. Sterkte er mee. En leuk kaartje hoor! Fijn dat je bij hebt kunnen slapen @Chilll, slaaptekort is funest. Zeker in situaties als deze. Lekker dat je dit weekend alleen bent, hopelijk kun je je hoofd een beetje leeg maken.
@Chilll het wachten is een hel dit keer gaat veel te langzaam. En we wachten niet nog een week gaan woensdag testen vinden we lang zat met wachten haha. En wat fijn dat je het weekend alleen bent en even bij kan slapen nu @Dreamygirl wat is het keukentje leuk geworden zeg
@Chilll fijn dat je nu ff goed geslapen hebt! Heerlijk wandelen met dit weer! Meiden thx voor de complimenten! Sara is er ook erg blij mee en haar feestje was vanmorgen van 10.00-13.00 zodat ze daarna lekker naar bed kon gaan! In de ochtend taart en rond 12.00 broodjes met knakworst en wat kan en klaarsalades, ideaal zo! Wij zitten alweer lekker in de tuin en wat een mzzl met het weer zeg!!!