Wauw vliegje wat geweldig! Er kan zoveel veranderen in een paar uur, dat blijkt nu wel weer haha. Hoop voor je dat de inseminatie morgen goed gaat, ik zal aan je denken in ieder geval!
Hallo dames, De wachttijd is 1 jaar als we zaad van de kliniek gebruiken. Wij willen zowiezo 3 rietjes uit Denemarken laten komen dus geen wachttijd. Alleen nog goedkeuring krijgen. Hopelijk morgen gelijk vloed prikken en echo dan weten we gelijk of we door kunnen of niet. Ben heel benieuwd morgen. Moeten er al vroeg zijn.
Succes Vliegje! Hier wachten we nog op een positieve ovulatie test... Kan niet lang meer duren... Maar jeetje wat zitten we allemaal dicht bij elkaar....
Ik reageer later uitgebreider maaruh Vliegje wat geweldig dat je vandaag je IUI hebt en wat een prachtige datum!! By the way ik had gisteren mijn examens en alles behaald! Nu werken....
Gefeliciteerd Dreamy! Geen korting meer denk ik Spunk, zal binnenkort ook nog ff zwangerschapstestje moeten kopen misschien haha.
spunkie ik misschien wel ben alleen niet zo mobiel nu maar ga zo even kijken. heb wel plek in mn hoofd waar ie dan moet liggen. dreamy super goed!!! vliegje en veertjuh succes vandaag
Dreamy, gefeliciteerd! Nou, het zit er weer in hier! 600.000 stuks dit keer. Ik was een van de toppers zei de verpleegkundige omdat we zwanger zijn geraakt bij Reva van 250.000 zaadjes. Dus nu iets meer maar nog niet veel. We zullen zien. Spannend! Heb nu wel wat buikpijn en rugpijn, beetje menstruatieachtige buikpijn. Zal van de eendenbek zijn denk ik.. Heb gelijk gevraagd om een kleinere, die normale passen niet goed en doen stik zeer. Nu ging het wel. Dus op de wachtbank nu.
Zijn de sensitest zwangerschapstestjes ook goed gewoon? De dipsticks? Bestel daar maar een paar van denk ik, zal het wel niet nodig hebben en was eigenlijk niet van plan veel vroeger te gaan testen. 9 juni moet ik bloed laten prikken. 5 juni is mijn vrouw jarig en 8 juni NOD. Dus kan misschien 5 juni testen, maar weet niet.
ja vliegje wij hebben die dipsticks gebruikt als zwangerschapstest. geen super aantal maar genoeg om zwanger van te worden. en wat je zegt bij reva had je veeeel minder nodig.
Zo ben ik weer. Gisteren punctie gehad. Alles goed gegaan. Alleen wat ondertemperatuur. En ik heb nog steeds niet echt warm, wat rillerig. Maar temperatuur is nu goed. En verder kan ik nog niet veel, vaak nog buikpijn. Dat zal een combinatie zijn van de utrogestan, het gefroet beneden en de antibiotica. In totaal zijn er 12 eicellen gevonden! Ik hoor vrijdagochtend meer en dan als goed is vrijdagmiddag terugplaatsing. Ben zo blij dat deze hobbel genomen is. Zag hier toch wel het meeste tegen op.
wat fijn patricia dat alles goed is gegaan!!! en wat een goede opbrengst!!! hopelijk idd vrijdag tp!!! ga duimen voor je!
Succes Patricia! Spannend zeg, deed het zeer?? Lekker rustig aan doen dan nu. Ik heb gigantisch last van buik. Misschien van IUI ofzo, of nog ei, weet niet. Maar vervelend want ben vanuit ziekenhuis gelijk naar het werk teruggereden. Vanavond relaxen
patricia je moet trouwens echt rustig aan doen he! ik had de dag na de punctie echt teveel gedaan en daardoor de dagen erna niks kunnen doen vd pijn! dus let goed op jezelf t is niet niks.
Ja ik ben alleen naar huis gereisd per OV van nijmegen naar vlakbij utrecht vandaag en verder op bank/bed door gebracht. Ik overweeg of ik de boodschappen even haal via de appie door thuisbezorging. Ik heb wel wat in huis, maar nou net niet waar ik echt zin in heb. Ik heb alleen zoiets nog nooit gedaan en ik vind wat lastig te overzien of ik niet té veel haal in huis. Hmz.