Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @vliegje ja moeten zeker een lange weg afleggen helaas.
    En wat een leuke foto :)

Xxx

2. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Snap dat het een onding is @vliegje, hopelijk in september goed nieuws!

Fijn dat jullie steun bij elkaar vinden @Veertjuh. Zoals je ziet leven we allemaal met jullie mee en hadden we denk ik allemaal de stille hoop dat het nu raak zou zijn.

Leuk om jullie verhalen over fotoboeken te horen. Heb een week na M's eerste verjaardag haar eerste boek afgemaakt en besteld. Is erg mooi geworden! Ben benieuwd of ik het keurig bij ga houden of dat het net als bij zo velen verzandt. Ik zelf heb boeken t/m mijn vierde verjaardag haha.

Dreamygirl vindt dit leuk.
  3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja twijfel nog of ik b.v tot het 5e jaar een boek maak en dan om de 5 jaar (10/15). Ofzo.. Weet nog niet. Ik maak professionele boeken die ook nog eens erg duur zijn haha.

Ik hoop wel een 1e jaar film voor Novi te kunnen maken. Die van Reva haar 2e jaar was voor de helft af, wilde ik in mijn verlof afmaken maar toen moest ik 3 weken ziekenhuis gaan doen :/

4. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ken mezelf, zou het waarschijnlijk niet bijhouden. Heb van mezelf boeken van elk half jaar tot mijn 2,5, toen werd mn broertje geboren en is t er bij in geschoten denk ik.

5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Elke 5 jaar is ook een idee ja. Of per 2-3 jaar. Via welke site maak jij je boeken? Ik vond die van ons al flink duur. Gemaakt via Wij Fotoservice.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik doe het bij Saal Digital. Dikkere bladen, dikkere gewatteerde cover. Was 50 euro kwijt voor boekje van 19x19 Maar hele mooie kwaliteit. Bladen kunnen ook niet scheuren.

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ik heb nu van de 1e 2 jaar elke maand benoemd en van die maanden dan foto's geplaatst. Maar ja in die 1e 2 jaar verandert er ook nog zoveel. Ik heb nu t plan om per 3 mnd een verhaaltjr te schrijven en wat foto's te plaatsen omdat ik denk dat je op een gegeven moment wat minder foto's maakt.

Vandaag is Sara dan echt 2 jaar geworden, helaas kon mijn vrouw niet vrij zijn vanwege de vakantieperiode dus zijn we vanavond een lekkere pannekoek gaan eten. Morgen viert ze t op t KdV, heb simpele traktaties gemaakt omdat ik t verder erg druk had... maar wel grappig en gezond!

Bijgevoegde bestanden:

Kash en Skatjekim vinden dit leuk.
  8. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd dreamy!!!

9. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
  10. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Gefeliciteerd Sara!

Ons Papiertje kan sinds een tijdje zitten en is direct doorgegaan met haar volgende doel: leren staan. In plaats van dat ze nu eens even rustig geniet van haar nieuw verworven vaardigheid... Konden jullie kindjes dat wel of waren die ook steeds meteen aan het oefenen voor weer wat nieuws? Vind het zo snel gaan allemaal, haha! Maar ben natuurlijk ook trots op haar ;)

11. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie peuter @Dreamygirl! Jammer dat je vrouw geen vrij kon krijgen. En een leuke traktatie hoor! Prima toch. Op ons kdv trakteren sommige kinderen kleine cadeautjes. Noem me ouderwets maar dat vind ik zo'n onzin.

@vliegje prijzen verschillen niet met waar ik besteld heb dus ik ga het in de gaten houden.

@Vulpen Leuk dat papiertje kan zitten! Dan is dat baby-achtige er wel van af he? Herkenbaar dat ze meteen weer wat nieuws wil. Madame hier kan net 2 weken lopen en vindt het nu al nodig om te kunnen voetballen. Gek kind.

Wij zitten redelijk met onze handen in het haar wbt slapen. Snachts slaapt ze uitstekend, nachten van 11/12 uur en we hoeven er nooit uit. Heerlijk! Maar overdag... de afgelopen dagen heeft ze maar 30 min geslapen. Dat trekt ze helemaal niet. We doen alles volgens het boekje met duidelijke sructuur, ritme en bedritueel. Pfff, zo frusterend. Aangezien ze de komende jaren haar middagslaapje echt nog nodig heeft wil ik dat ze langer leert slapen ipv 30 minuten.

12. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    hoi hoi. ik kwam net dit topic tegen :).Wij zijn ook 2 vrouwen, helaas nog geen mamas, maar hoop dat daar binnenkort verandering in gaat komen :).
    Zijn hier meer vrouwen die door iui (umc) zwanger zijn geworden?

Kash en Veertjuh vinden dit leuk.
  13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Welkom @Gilry . Succes met jullie traject! Heb zelf ZI gedaan, dus kan je niet aan meer info helpen.

Wat leuk @Vulpen, wat gaat t hard!

@Stier86 : ik snap je dilemma. Wel fijn dat ze de nachten doorslaapt, maar overdag moet ook geslapen worden. Misschien bewust haar 's nachts eerder wakker maken zodat ze overdag moe is?
    Ik weet t anders ook niet. Succes ermee!

Hier nu 38+5...
    Ben nu wel een beetje klaar met de klachten, ze mag wat mij betreft komen.
    Maar eigenwijsheid zit in de familie, dus wie weet...
    Dacht gister dat mn enkels wat vocht vasthielden, maar vandaag zijn ze weer normaal. Regelmatig lichte persdrang en soms harde buiken, maar geen oefenweeen of nix nog verder.
    Ik denk dat ze zich niet aankondigt, maar gewoon in 1x komt! Hopelijk lekker snel! :D

Vanmiddag weer naar de vk...
    En verder proberen de warmte te overleven. Fijne dag allemaal!

Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Welkom @Gilry . Succes met jullie traject! Heb zelf ZI gedaan, dus kan je niet aan meer info helpen.

Wat leuk @Vulpen, wat gaat t hard!

@Stier86 : ik snap je dilemma. Wel fijn dat ze de nachten doorslaapt, maar overdag moet ook geslapen worden. Misschien bewust haar 's nachts eerder wakker maken zodat ze overdag moe is?
    Ik weet t anders ook niet. Succes ermee!

Hier nu 38+5...
    Ben nu wel een beetje klaar met de klachten, ze mag wat mij betreft komen.
    Maar eigenwijsheid zit in de familie, dus wie weet...
    Dacht gister dat mn enkels wat vocht vasthielden, maar vandaag zijn ze weer normaal. Regelmatig lichte persdrang en soms harde buiken, maar geen oefenweeen of nix nog verder.
    Ik denk dat ze zich niet aankondigt, maar gewoon in 1x komt! Hopelijk lekker snel! :D

Vanmiddag weer naar de vk...
    En verder proberen de warmte te overleven. Fijne dag allemaal!

Dreamygirl en Gilry vinden dit leuk.
  15. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Welkom Gilry! Onze dochter is mbv iui geboren. Wil jij zwanger worden of je vrouw?

Vervelend dat M. overdag nog maar zo weinig slaapt Stier! Komt misschien ook door de warmte? Maar wel hip dat ze probeert te voetballen. Weet je nog hoe oud M. was toen ze ging zitten?

Succes met de laatste loodjes Kim, nog maar maximaal 3 weken! Sterkte met de warmte...

Veertjuh, Gilry en Skatjekim vinden dit leuk.
  16. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    @Vulpen ik wil proberen zwanger te worden (mijn vrouw kan niet zwanger worden). Mag ik vragen hoeveel iui jij hebt gehad voor je zwanger was?

17. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Ik ben niet zwanger geweest, mijn vrouw heeft ons kind gedragen. Wij hadden geluk; het is bij ons heel snel gegaan. Hopelijk gaat jullie traject ook niet zo lang duren!

Gilry vindt dit leuk.
  18. Gilry

Gilry Actief lid

15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat het snel ging bij jullie :). En ondertussen al 8 maanden zo te zien :). Ik hoop bij ons ook snel maar dat is altijd even afwachten natuurlijk

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stier86 ik kan me heugen dat Sara volgens mij toen ze 1 jaar was geworden nog 2 slaapjes had overdag. Een rond 10.00-10.30 en eentje rond 15.00 uur uit mn hoofd. Wij merkten dat als we dr s ochtends in bed legten dat ze ook kort sliep om in de middag vervolgens te moe te zijn om goed te kunnen slapen. Dit was voor ons het moment om haar in de ochtend later naar te gaan doen langzaamaan naar 1 lang slaapje te gaan overdag. Ze slaapt nu al heel lang van 13.00-15.30/16.00. Misschien is dat iets?
    Geen idee hoe jullie ritme natuurlijk is :)

@Gilry welkom op het forum! Wat spannend en leuk dat jullie ook bezig zijn om zwanger te worden! Mag ik vragen hoe oud jullie zijn en wat voor donor jullie gebruiken?
    Wij zijn ook zwanger geworden middels IUI (natuurlijke cyclus) in het MCK. Wij hebben 5 pogingen nodig gehad. 1e en 3e poging zwanger maar miskramen en 5e poging zwanger en inmiddels is onze dochter gisteren 2 jaar geworden. Half augustus gaan wij voor nieuwe intake om voor een 2e kindje te gaan! Wie weet zijn we straks samen zwanger :-D

@Skatjekim sterkte met de warmte meis en benieuwd hoe t bij de VK was!

Gilry en Skatjekim vinden dit leuk.
  20. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Gilry welkom! Spannende tijden voor jullie! Mijn vrouw heeft 3 IUI's gehad zonder hormonen. Meteen zwanger maar werd miskraam. Uit de derde poging is onze dochter geboren.

@Skatjekim @Dreamygirl ze doet inderdaad nog 2 slaapjes. Maar ze weigert nu dus vaak haar eerste slaapje van 10.00 uur. Terwijl ze zo duidelijk moe is. Ze is bij beide slaapjes standaard na 1 cyclus wakker, alsof ze er geen tweede aan kan plakken. Hopelijk is het een fase

@Vulpen M was ook 8 maanden toen ze zelf kon zitten!

Kash, Gilry, Veertjuh en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina