Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Meiden hoe gaat het met een ieder?

@denanja las ik zou goed dat je zaterdag schreef dat je zondag naar irrland zou gaan? Bedoel je daar Ierland mee? Hoe gaat t nu met je bekken? Als je zo'n pijn hebt meis is t dan nog wel verstandig om te werken?

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Gilry innesteling is meestal tussen dag 5 en 8 maaaar niet ieder lichaam is t zelfde dus kan best hoor!! hoop het!!!

@Dreamygirl daar heb ik mee goede verhalen over gehoord dat park!
    wij zijn gisteren naar irrland geweest ook erg aan te raden! tess was nog ietsje te jong maar super naar dr zin gehad.

(dit berichtje typte ik vanmiddag en dacht dat t weg was maar staar ee nu ik kijk weer haha dus ga weer even reageren haha)

irrland is een soort pretpark net over de grens in duitsland. en verstandig om te werken... zoals mn vrouw zei... nee lichamelijk niet... maar mentaal ben ik nog niet in staat afscheid te nemen en dag is k*t. heb besloten na 24aug. zoiezo niet meer te werken. dat zou betekenen dat ik donderdag en zondag nog moet en vrijdags een dag herinstructue in utrecht ik denk dat ik dat nog wil volhouden en dan kap ik ermee. kan mn hele leven nog werken.

Dreamygirl en Gilry vinden dit leuk.
  3. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl bij ons gaat het goed hoor. Hebben zaterdag lekker drukke dag gehad:) ontbijt ikea, high choco zin zoetermeer en daarna blijdorp en in avond bij happy italy gegeten omdat we 5 jaar samen waren die dag :)
    En hopelijk eind deze week onze nieuwe auto kunnen ophalen:)
    En 13-16 augustus lekker even samen paar dagen naar de Utrechtse heuvelrug even bij tanken voor het traject weer. 16de gesprek en hopen dat we gelijk doe cyclus mee kunne pakje voor een cryo terug plaatsing.

@denanja je moet ook aan je zelf denken niet alleen lichamelijk maar ook mentaal :)

@Skatjekim Hoe gaat het bij jou en hoe doet Nikki het?

Xxx

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Veertjuh je hebt gelijk. heb nu besloten dat deze week de laatste week is dus nog 2 dagen werken waaronder een zondag dat niet druk is (meestal) en volgende week op herinstructie in utrecht, lange dag maar hopelijk niet vermoeiend, en dan is t klaar. vanmorgen ook met veel last opgestaan aan mn polsen dus het is wel goed zo. zoiezo afgelopen 2 dagen veel last van mn lichaam. hij ligt hoog dus rechtzitten is vervelend. maja hoort er allemaal bij. tess vandaag niet in dr beste zin dus die wilt ook bezig gehouden worden door me. agja ook aan deze dag komt een einde haha

5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Dreamygirl hier gaat het goed, z'n gangetje. Leuk nieuws is dat mijn vrouw binnenkort een nieuwe baan heeft. Nog wel in de zorg maar gewoon tijdens 'kantooruren'! Geen wisselende diensten meer, nooit meer in het weekend werken. En dichterbij huis. Heerlijk! De onregelmatigheid begon ons beiden op te breken. Het kost haar te veel energie nu we M hebben en ik ben vaak 3 dagen achter elkaar alleen met haar. Dus we zijn allebei blij!

Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.
  6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetj Saté, wat een heftige tijd! Ik herken die gedachtes en godzijdank had ik iemand bij me want anders stond ik niet altijd voor mezelf in..
    respect voor je!

Ik heb het een beetje druk, kom later even uitgebreider reageren. Hier gaat alles goed. Novi alweer een halfjaar!

denanja en Dreamygirl vinden dit leuk.
  7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @denanja super dat je nog maar 2dgn hoeft te werken en dan klaar! Idd je kan je hele leven nog werken! Irrland ken ik niet, ga ik eens opzoeken!

@Veertjuh oh gaaf een nieuwe auto! Wat voor auto krijgen jullie?
    Jullie leuke dingen gedaan lees ik al en heerlijke volgende week paar dgn samen weg en dan eindelijk is het de 16e!!

@Stier86 wat heerlijk die nieuwe baan voor je vrouw! Sinds mijn vrouw een regelmatige baan heeft en ik voor 2 jaar redelijk regelmatig gedetacheerd ben geeft dat ook zoveel rust! Zo fijn!!

@vliegje rustig aan meis! Hoe gaat t combineren bij jou van je werk met thuis en hoe verlopen de avonden nu met de kids, avondeten en Dinte ed? Hoe gaat t eigenlijk met de gezondheid van je vader?

@hier... ik morgen beginnen met ovulatietesten zodat ik weer ff weet hoe mn cyclus eruit ziet al voordat we van start gaan. Ik heb wss op de dag van het intakegesprek of de dag ervoor mijn eisprong dus deze maand zullen we helaas niet voor een IUI gaan. Ben sowieos erg benieuwd volgende week of we nog een echo krijgen alvorens we mogen starten of dat t zo goed is! Heb er zo'n zin in!
    Sara gaat t ook heerlijk mee. Tis zo'n heerlijk grietje en op t KdV zeggen ze allemaal dat ze dr lief vinden, dat ze makkelijk is en dat ze dr liefst mee naar huis zouden willen nemen. Dan groei je als moeder en ben je trots op je kind maar ook jezelf omdat je bemerkt dat de manier van opvoeden zn vruchten afwerpt.

Ik net thuis van mn avonddienst en duik zo lekker mn bedje in!

8. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl We kunnen helaas pas donderdag 17 augustus auto ophalen :(
    We gaan als auto een skoda citigo krijgen in het wit.
    En ja heerlijk even paar dagen samen weg zijn we erg aan toe zijn nooit heel veel dagen samen vrij dus dit is heerlijk:) en ja volgende week eindelijk de 16de ben zo benieuwd wat ze zeggen en of we die cyclus mee kunne pikken voor een terug plaatsing. Eerst moet vrouw lief ongesteld worden is ook wel essentieel.

Succes met de ovulatie testen. En balen dat jullie waarschijnlijk deze maand nog geen poging kunnen.

Xxx

Dreamygirl vindt dit leuk.
  9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaaah mn laatste dienst (alleen dan vrijdag nog even naar utrecht) heb 2 dagen van mn dienst donderdag bij moeten komen :( zo; n pijn aan mn heup van t autorijden! mn voet ging zelfs tintelen op de terug weg. nu met de crouse control auto dus dat scheeld al een beetje.

@Veertjuh stom dat de auto zo laat pas kan! heerlijk zeg even ertussen uit met zn 2tjes! moeten wij ook weer eens doen maar helaas komt dat er niet meer zo vaak van.

@Dreamygirl ben benieuwd hoe t met je cyclus gaat, hopelijk voor jou pakt het net goed uit.

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @denanja oh wat heerlijk dat je er bijna vanaf bent! Is echt heel vervelend als je zo'n pijn hebt! Niet dat je thuis straks alle rust hebt maar als de kleine meid slaapt jij ook je rust pakken!

Ik dit weekend aan t werk en vd week dus met ovulatietesten gestart. Vandaag CD 12 en voel al pijn in mn rug en buik dus mn eisprong komt eraan. Ik denk dat ik m dinsdag heb en woensdag hebben we de afspraak. Dus dat is net pech hebben zucht... maar had gebeld en gevraagt of we na de intake direct konden starten als ik die dag mn eisprong zou hebben. Nou dat kon niet want wss moet ik nog een echo hebben en mss bloedonderzoek ed. Kortom, we zullen op zn vroegst over een maand kunnen starten.

Morgen trouwens een afspraak in het ziekenhuis met een kinderarts voor Sara vanwege haar benauwdheid. Ze is niet altijd benauwd maar wel vaak en dan regelmatig piepende ademhaling en zeker als ze verkouden is. Ze heeft 2 verschillende puffers hiervoor en ik wil weten wat deze medicijnen doen, hoe vaak en wnnr en hoe precies dit te gebruiken ed. Heb vragen over evt astma (dat heb ik zelf) ed. De huisarts vond t niet nodig, ik wel en t is mijn kind!

Kash vindt dit leuk.
  11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl heel goed dat je door hebt gezet mbt sara het is idd jou kind en jij beslist wat wel en niet goed is voor dr. snap heel goed dat je er meer over wilt weten!

jaaa het einde is in zicht haha heerlij kzo'n zondags dienst, lekker rustig, 2de film staat al op hier whawha lekker pizza besteld als avond eten, ik mocht kiezen haha.
    en idd het zal echt niet alleen maar rust zijn maar zodra ze op bed ligt en op de opvang is heb ik wel rust dus heb zeker meer rust dan nu want nu als ze op de opvang was was ik werken.

jammer dat je deze maand niks mee rkan doen dan :( maja wie dacht paar maanden geleden dat je deze maand ging beginnen... hopen gewoon dat t meteen raak is!! ga jij trouwens de 2de ook dragen? sorry als je dat al verteld hebt, zwangerschapsdementie....

12. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @denanja Ja helaas had met lease maatschappij te maken enzo.
    Wij zijn vanavond lekker uit eten geweest.
    Morgen gaan we naar dierenpark Amersfoort en dinsdag naar burgers zoo en weer uit eten. :)
    En hebben een super mooie hotel kamer gelukkig:)

Hoe gaat het verder bij iedereen??

Xxx

denanja en Dreamygirl vinden dit leuk.
  13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja ik ga de 2e ook dragen, als ons dat gegeven is natuurlijk!

Ik ben er enorm mee bezig en je hebt gelijk die maand wachten kan er ook nog wel bij zou je denken haha...is op zich ook wel zo natuurlijk maar als je t al zo'n tijd wilt en in juni de knoop doorgehakt, vervolgens 2mnd moet wachten op de intake en daarna nog een maand voor de echte start, hmm valt niet mee Teministe ik hoop de 16e te horen dat we snel mogen starten

@Veertjuh het lijkt erop dat jullie fan zijn van dierentuinen, leuke uitjes en fijn zo'n leuk hotel en lekker uit eten!! Geniet er lekker van!!

14. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl ja wij houden van de dierentuin haha. Hebben abonnement op Blijdorp dus kunnencmer korting maar burgers zoo en Amersfoort dus dat is dan te doen 2 keer dierentuin :p

Hoop dat jullie snel mogen starten en goed nieuws krijgen de 16de.
    Wij vinden het ook erg spannend wat ze de 16de gaan zeggen of dat we deze cyclus door mogen of niet.

Xxx

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja fijn dat het werken nu bijna gedaan is! Best een pittige zwangerschap he? En alweer 30 weken zwanger, niet normaal hoe snel het gaat! Kamertje af, naam definitief, babyuitzet in huis?

@Dreamygirl het is bijna woensdag! Ben zo benieuwd wat jullie te horen gaan krijgen wbt starttermijn enzo. En wat naar voor Sara dat ze zo benauwd is steeds. Verstandig dat jullie het even goed gaan uitzoeken.

@Veertjuh klinkt alsof jullie een paar heerlijke dagen hebben. Geniet er van! Jullie ook heel veel succes woensdag. Hoop dat jullie ook snel weer van start kunnen.

Ik bedenk me nu dat, voor zover ik weet, er nu niemand van hier zwanger is. Dat is best een unicum volgens mij. Hopelijk de komende maanden sowieso 2 zwangerschappen er bij!

@hier, niets bijzonders eigenlijk. De poppenfase is aangebroken. Pop krijgt de hele dag te eten, moet slapen en gaat in bad.

16. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Zo. Blond. @denanja is natuurlijk gewoon zwanger hahaha.

Kash, Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.
  17. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Succes allemaal woensdag!

De tijd gaat zooooo snel, ons Papiertje is gewoon alweer negen maanden! En ze krijgt tanden, een grote voortand bovenin en een scheve onderin. Ter verdoving van de pijn vindt ze het fijn om op het metaal van de tafel te knagen :D

Kash, Stier86 en Dreamygirl vinden dit leuk.
  18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 haha ik ben idd zwanger... 30+3 alweer ja gaat snel hoor. wel fijn dat het werken nu klaar is. deze zwangerschap is zeker pittiger dan de eerste!!
    leuk de poppenfase haha tess is ook echt een meisje daarin die vind de poppen helemaal leuk dus krijgt waarschijnlijk van de sint een wandelewagentje enz.

net weer even naar het strandje geweest hier. mn schoonouders zijn er dus gezellig met zn alle spelen in t zand (ik vooral zitten whawha).

@Vulpen gaat snel he!! heb ook echt t idee dat de tijd soms vliegt. tanden.... tja hier met tanden gelukkig nooit problemen gehad dat kwam pas bij dr kiezen. succes ermee haha er is altidj nog dentinol (ofzoiets) dat hielp hier goed.

spannend bijna de 16de meiden!!! ben benieuwd naar jullie afspraken!
    ik heb morgen weer controle :) altijd leuk.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    owja stier nog even op jou reageren... alles is eigenlijk klaar voor de baby alleen moet nog alles gewassen worden. naam staat vast... staat al op de muur en laten 2 mutsjes bedrukken en een badcape en slabber allemaal met de naam (met punten van de baby winkel gespaard dus gratis).

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ha meiden,

Blij dat ik bij de kinderarts geweest ben! Hele andere uitleg medicatie! Één soort medicatie had ik gekregen voor als ze enorm aan t hoesten was. Dit medicijn moet ik vergeten want werkt pas na 3wkn bij iedere dag gebruik! Ongelovelijk dat ik dat dan dus heb gekregen...andere medicijn wel blijven gebruiken.

Had opnames van haar benauwdheid laten luisteren!

Al haar klachten en alles wat ik heb verteld duidt op peuterastma...dat heeft ze dus! In het gunstige geval groeit ze er met de leeftijd van 6 jaar overheen en in t ongunstige geval zet t voort...ik heb ook astma dus die kans is wel groot helaas.

Ik gaf aan dat de huisarts zich geneerde om mij door te verwijzen omdat hij bang was dat de kinderarts zou denken/zeggen "tja de huisarts weet dit toch ook?"
    Nou zei de kinderarts, wij drukken de huisartsen juist op t hart dat ze wél moeten doorverwijzen omdat ze er veels te weinig vanaf weten! Ongelovelijk toch? Zo blij dat ik gegaan ben en dus naar mn gevoel geluisterd heb!

Verder word ik net gebeld dat mn vader in t zks is opgenomen. Schijnt al wkn vreselijke pijn/krampen in zn darmen te hebben...heeft 112 gebeld, ging niet meer....nu onderzoeken, mijn moeder en zus gaan nu naar hem toe en dan komt mijn moeder daarna naar ons toe zodat wij vanavond naar t zks kunnen.

Pfff wat een dag!!

Deel Deze Pagina