Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl pff beterschap met je vader, schrikken zeg!
    wat goed dat je idd naar je eigen gevoel geluisterd hebt! hopelijk groeit ze eroverheen

Dreamygirl vindt dit leuk.
  2. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl beterschap met je vader hopelijk niet heel ernstig.

En hopelijk groeit Sara nog over haar astma heen.

Xxx

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hier thuis vanuit t zks...
    Vanmiddag dacht een ieder t ergste...mn vader is al 40jaar niet bij een huisarts geweest en was bang te horen te krijgen dat ie kanker zou hebben. Pff wij ook maar "gelukkig" is t een ontsteking aan de darm, een abces gevuld met vocht wat net op tijd ontdekt en behandeld word. Als dit knapt komt t in zn buikwand en dat is dodelijk...afijn mn vader ziet er erg slecht uit, week niet gegeten en gedronken dus uitgedroogd en nu aan allerlei infusen voorlopig in t zks. Blij dat ie er net op tijd bij was en nu in goede handen is. Uiteraard zijn we er nog niet, nu aankijken wat de medicatie doet. Als t niet aanslaat moet er een operatie volgen terwijl t abces op een lastige plek zit. Afwachten dus...
    T was m t "ziekenhuis" dagje dus wel ik ga proberen wat te slapen zo!

4. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl hopelijk slaat de medicatie aan en is een operatie niet nodig.

Wij zijn net weer in ons hotel :) vandaag dierenpark Amersfoort geweest en vanavond in Ede lekker tapas wezen eten :).

Xxx

Stier86, denanja en Dreamygirl vinden dit leuk.
  5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Jeetje @Dreamygirl wat heftig! En wat onvoorstelbaar dat hij zo lang dan met pijn heeft door kunnen lopen. Gelukkig houden ze hem bu heel goed in de gaten. Ik hoop dat hij snel weer opknapt en aansterkt. Sterkte!

6. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
  7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, sterkte!! Wat een ellende en dat met Sarah nog erbij.
    Je hebt vandaag dan de intake of woensdag?
    Iets met de 16e toch, ook voor Veertjuh.

Ik mis hier de helft, tis zo druk! Kindjes zijn al 3 weken op en af ziek, we slapen amper, Novi spookt in de nachten doordat ze ziek is en tandjes krijgt. We lopen soms hele nachten op. Waren net gewend en kregen ritme, ze ging doorslapen, worden we ziek en hoppa, alles weer terug bij af.
    Op het werk keidruk, gister weer begonnen na 3 weken vakantie.

Met papa gaat het redelijk, lief dat je het vraagt. Hij is moe nu we in de vakantie onderbezet zijn en hij toch noodgedwongen wat meer werkt. Maar het gaat redelijk.
    Mijn opa is ook ziek, gaat niet lekker maar die vertikt het naar de huisarts te gaan.
    Zo blij dat ze je vader nog kunnen helpen! Voor hetzelfde geldt was het te laat.

We zijn voor Reva op zoek naar een coach oid ivm haar gedrag. Loopt de spuigaten uit, ene drama bui na de andere maar we denken dat ze hooggevoelig of zelfs hoogbegaafd is. Er komt taal uit die niet bij haar leeftijd hoort (normale taal hoor, maar ze maakt 2 volle zinnen, ze praat over gevaar op de weg (bedoel ze is 2,5!)) ze is onzeker terwijl wij haar juist iedere dag zeggen hoe trots ze is. Ze is erg gevoelig voor pijn, geluid, snel overprikkeld en dat verklaart misschien die buien. Het lijkt niet meer bij de leeftijd te horen, er lijkt meer te zijn. Ze kan niet tegen veranderingen. Kan heel goed zeggen wat ze wil en wat niet. We willen handvaten en bekijken of het meer is dan enkel de leeftijd..
    Maar een goede therapeut of coach zoeken is zo makkelijk nog niet.

Novi rolt trouwens sinds van de week om, zonder pavlik! Was dat betreft loopt ze nog niet veel achter dus. Dat uurtje per dag eruit benut ze goed.

Denanja, hoe voel jij je??
    Wij zijn wel wat gewend aan de drukte hoor. Hebben ons draai wel gevonden denk ik. Hoewel we nu weer moeten wennen want we hebben 3 weken vakantie gehad haha.
    Maar bij jullie gaat het ook opschieten!

Hoe is het met de rest? Sorry heb jullie wat verwaarloosd :( Iedereen die morgen iets bijzonders heeft, heel veel succes!!!

Kash vindt dit leuk.
  8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O en we gaan ons zaad wat we nog hebben terugverkopen aan de bank. Ik kan nog niet op de knop 'bevestigen' drukken dus ik slaap er nog wat nachtjes over haha. Maar in januari loopt 'de vriezer' af zeg maar en zouden we weer opnieuw moeten betalen. Maar ons gezin is compleet zo. Alleen de stap om het zaad terug te verkopen is groot. Dan is het écht definitief! Want die rietjes die wij voor 250 euro hebben gekocht, kosten nu 650. Als we nu terugverkopen is dat echt definitief, dan komt er echt geen 3e meer. Maar dat is ook niet verstand met mijn bijna PND en 2 pittige kids en geld en mijn lijf die een 3e KS zou moeten. Dus nee... tis goed zo. Maar ik wacht nog ff met op die knop drukken :p

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @vliegje wat goed dat jullie opzoek gaan naar een coach of iets dergelijks. klinkt idd niet als ene kindje van 2.5. kan het consultatiebureau je er niet bij helpen?

hier gaat het lichamelijk wat minder, vanmorgen naar de stad geweest en pff was echt blij toen ik weer terug bij de auto was. heb gewoon echt veel last van mn bekken. denk dat ik mn afspraak een week ga vervroegen.
    vanavond weer controle :). zin in!
    zo nog even boodschappen doen :) mn vrouw wilt dat ik niks doe vandaag maar dat is niet zo makkelijk haha

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Bureau had ik gemaild en dan krijg ik een reactie als 'we weten zo ook niet wat we kunnen doen dus kunnen beste huisbezoek inplannen'. Nou ik ga niet tig mensen bezoeken en Reva die dat allemaal oppikt. Dus ik heb vriendelijk bedankt en ga zelf wel op zoek naar een coach oid. Wil meteen aan het goede adres zijn, niet eerst nog heel veel af gaan. Zo sneu voor Reva ook.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    IMG_2653.jpg

Nog even ons gezinnetje showen voor degene die niet op fb zitten haha.
    Denanja, balen van je bekken zeg. Weet hoe vervelend het kan zijn!

Dreamygirl, Stier86 en Kash vinden dit leuk.
  12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    011.jpg

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ikke met Novi :)
    IMG_2688.jpg

14. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja pas een beetje op jezelf hoor! Nu kun je je rust nog pakken dus doe dat dan ook maar braaf :)

@vliegje klinkt inderdaad verstandig om een coach oid in te schakelen. Al is het al om een en ander uit te kunnen sluiten. Hoop dat jullie een fijne kunnen vinden. Zou het ook niet zo snel via het cb doen.
    O en gewoon dat zaad verkopen en een weekje Centerparcs boeken van het geld ;)

We hebben net contact gehad met een slaapcoach en besloten dat traject in te gaan. M slaapt gewoon beroerd overdag. We hebben het heel lang aangekeken en gehoopt dat er een omslag zou komen maar die komt niet. En het is een beetje nu of nooit want na 18 maanden schijnt het nog moeilijker te zijn om aan te pakken. Bovendien doet ze nu nog 2 slaapjes en we willen dat ze langer leert slapen voordat ze naar 1 slaapje over gaat.
    Vrijdag a.s. uitgebreide intake. Dan krijgen we een persoonlijke slaapschema met methode. En dan 3 weken lang elke dag contact met de coach om te bespreken hoe het gaat enz. Zal pittig gaan worden, aangezien ze snachts heel goed slaapt en overdag langer leren slapen best lastig is. Maar niet onmogelijk volgens haar.

15. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.883
    8.514
    113
    Vrouw
    @vliegje

Het zou idd goed kunnen dat Reva hoogbegaafd is. Opzich geen probleem maar het is wel goed om idd goede begeleiding te hebben zodat ze zelf ook kan leren hoe ze met dingen kan omgaan, al is ze nog wel erg jong...
    Als ik filmpjes van haar zie ben ik altijd onder de indruk van hoe wijs en sociaal ze is... en vooral dat sociale doet meer denken aan hoogbegaafdheid ipv bijvoorbeeld autisme... ik zeg totaal niet dat ze autisme heeft he maar sommige dingen die je noemt doen daar wel aan denken. Hopelijk kan je een coach vinden die haar en jullie als gezin goed kan ondersteunen.

Kash vindt dit leuk.
  16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt voor de sterktewensen meiden!

@vliegje dat wij jij omschrijft over Reva klinkt exact zoals de dochter van twee vriendinnen van ons. Zij kan trouwens ook heel goed dingen onthouden van lang terug. Dat je denkt huh hoe weet jij dat nog? Zij heeft Asperger, een vorm van autisme met een stukje hoogbegaafdheid op een specifiek vlak. Ik dacht dat het rekenen was. Alles wat jij omschrijft had zij ook op die leeftijd. Zeg uiteraard niet dat dat t is maar wellicht kan je in die hoek gaan zoeken qua traject/ hulp?

Pittig dat iedereen ziek is en de nachten dus klote en dan ook druk op je werk en Reva die veel aandacht vraagt door dr gedrag. Lijkt me erg pittig! Fijn dat Novi dr tijd goed benut, lekker rollen!!

Enne vwb dat zaad kan ik het me indenken, is erg definitief ja. Anderszijds ben je erg zeker van dat jullie t niet meer willen en t goed zo is dus die knop indrukken gaat je lukken hihi...
    Ons donorzaad is de afgelopen 3 ook verdriedubbeld!! BELACHELIJK DUUR geworden!! Bijna €700,- per rietje volgens mij nu...

Prachtige foto's trouwens van jullie gezin!! Om trots op te zijn!!

@Stier86 wat vervelend dat M zo kort slaapt! Ik weet, maar kan alleen uit eigen ervaring praten, dat toen Sara nog 2 slaapjes had elk slaapje niet langer dan 1 a 1.5 duurde. Totdat het laatste slaapje verdween en er 1 op een later tijdstip overbleef toen werden het 2 a 3 uren. Maar M slaapt korter volgens mij hè? Wellicht is 1 of 1.5 uur al lang voor jullie. Benieuwd wat de slaapcoach op gaat leveren! Ik hoop langere slaapjes uiteraard :)

@denanja sterkte met de bekkenpijn meis! Ik weet helaas ook wat t is...

@hier afgelopen week begonnen met ovulatietesten en zoals ik 2wkn terug vermoedde heb ik vandaag idd mn LH piek en dus had ik morgen een IUI kunnen hebben hha...mss kunnen ze morgen wel al gelijk een echo doen, mooie timing zou ik zeggen.

Kash vindt dit leuk.
  17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    net terug van de vk. even teruggefloten. moet echt aan de baby in mn buik denken, ze wilt niet dat ik straks in t zkh kom met weeen ofzo dus moet echt rustiger aan gaan doen. moest maar een netflix abbo gaan nemen haha, neem volgende keer wel de rekening mee :p.
    wel maar 1 kg aangekomen afgelopen 3 weken jeuj :).

@Dreamygirl dat is wel balen zeg dat je net vandaag je piek hebt :( echo kunnen ze morgen wel doen maar je zaad ontdooien gaat dan niet meer toch.

@vliegje nee dan zou ik idd ook niet via t cb doen je wilt idd meteen bij de goede zijn. succes ermee ben benieuwd wat eruit komt!
    wilde nog wat tegen je zeggen maar weet t even niet meer haha
    ik weet t weer, ik zou ook de rietjes terug verkopen. zodra kareltje mn buik uit is gaan wij onze laatste cryo laten vernietigen en de 2 rietjes cancelen, we weten ook zeker dat t klaar is hierna.

@Stier86 ben ook echt benieuwd of het gaat helpen.

tess vandaag voor t eerst bij de nieuwe gastouder geweest en ze heeft geknutseld voor het eerst zo leuk om dan fotos te zien! ze heeft het naar dr zin gehad dus dat is fijn :).

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oei meis heel goed dat de VK dat ff duidelijk heeft gemaakt! Je weet en voelt t zelf ook wel maar toch bevestigd dit alles!

Wat betreft ontdooien, normaal zou ik vandaag gebeld hebben datbik morgen voor een IUI moet en pas als je je morgen dan gemeld hebt dán pas gaan ze ontdooien. Ze willen zeker weten dat je er bent en er niet door omstandigeden voor niets iets ontdooid is. Zodra het de stikstoftank uitkomt gaat dat heel erg snel namelijk. Kortom, theoretisch gezien zouden ze morgen gewoon kunnen ontdooien..echter paar wkn terug eea voorgelegd en toen zei dat t niet kon. Eerst de intake en vanuit t gesprek gaat duidelijk worden wat ze eerst nog allemaal willen weten/doen. Bijv een echo of bloedonderzoek alvorens je mag starten. Een echo is puur om te kijken of er geen gekke dingen te zien in je baarmoeder en eileiders, thats it!

Daarom zei ik, stel dat ze een echo willen doen dan ga ik vragen of dat gelijk mag omdat t dan morgen wel een heel mooi moment is net voordat mijn eitje gaat springen. Ben dan ook wel erg benieuwd of dat ook echt zo is en hoe dat er op een echo uit ziet.

Kash vindt dit leuk.
  19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ik blijf ff testen trouwens en de hele dag is is mn test al positief!! Ik voel ook vanalles in mijn onderbuik, mij ei is echt onderweg!

Kash vindt dit leuk.
  20. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Dreamygirl klopt, ze slaapt 's ochtends 45 minuten max en 's middags hooguit 1 uur. Als ze dan uitgerust en lekker in haar vel zit, prima. Maar dat is dus niet zo. En dat vinden we naar voor haar. Ben zelf geen goede slaper en weet hoe k*t je je kunt voelen van te weinig slaap. Hopelijk gaat dit helpen en zo niet, dan hebben we er in ieder geval alles aan gedaan.
    Jullie veel succes morgen, ben benieuwd! En jullie ook @Veertjuh!

@denanja fijm dat de vk je even de les heeft gelezen, haha. Pas op de plaats maken hoor! En netflix is heerlijk, het abo-geld dubbel en dwars waard. Voor tess trouwens ook leuk, er staat heel veel voor kinderen op. Fijn trouwens dat het goed ging bij de nieuwe gastouder!

Deel Deze Pagina