Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Sateschnitzel sterkte morgen met de uitspraak! Laat het een gunstige zijn!!

@Veertjuh tot morgen haha..waar herken ik je aan? :D Ik duim dat jullie morgen te horen krijgen direct weer van start te mogen!

@Kim en @Lalalaura hoe gaat t nu met julle kindjes?

@Chybou meis tijd niet hier gezien op t forum! Hoe gaat het nu met jou fysiek? Hie gaat t met de kindjes?

2. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Sateschnitzel succes met de uitspraak morgen.

@Stier86 dankje :)

@Dreamygirl Ik heb een rood t-shirt aan morgen en een spijkerbroek aan :p
    En waar kan ik jou aan herkennen haha :p weet je al met wie je gesprek hebt? Wij als goed is dr. Cox.
    En ja wij hopen zo dat we gelijk door mogen deze cyclus :).
    Hopelijk jullie ook goed nieuws met jullie gesprek.

Xxx

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl snap t ja! succes vandaag! bij ons deden ze smorgens al ontdoiien vandaar ;).

@Veertjuh jij ook succes vandaag! hopelijk meteen door.

@Sateschnitzel succes met de uitspraak!!

@Stier86 klopt idd... als het helpt heel fijn en zo niet dat heb je er alles aan gedaan!
    netflix hebben we 1.5jaar abbo op gehad maar laatste jaar niks mee gedaan dus vorige maand opgezegd. zetten voor tess you tube aan ze is momenteel kikker en zn vriendjes aan t kijken en nijntje theater show is populair haha

even een vraagje voor iedereen die zwanger is geweest (ben dit gisteren vergeten te vragen) maar ik heb soort van stekende pijn rechts in mn zij richting achteren.... wat kan dit zijn? banden pijn? blaasontsteking? ligt de baby ergens tegen aan? het is niet de hele tijd aanwezig maar wel vaak. ook erop liggen is best gevoelig.

Dreamygirl vindt dit leuk.
  4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja il zou even laten testen op blaasontsteking. Die kan namelijk optrekken naar je nieren als je er niets aan doet. Dat moet je niet willen. Vervelend zeg!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 dat was dus ook t eerste dat bij me opkwam maar heb verder geen symptonen dusja. mn huisarts is op vakantie nog 2 weken stommmm

6. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Zo wij zijn weer thuis van paar daagjes weg :)
    Erg naar ons zin gehad en lekker uit eten geweest 3 dagen wok, tapas en sushi :)

Gesprek bij de kliniek ging goed. Hebben 24-8 (dag 12) echo. Dus hopen dat eitje goed groeit en we in de week van de 28ste terug plaatsing hebben dus even afwachten.

Xxx

Vulpen, Dreamygirl, Stier86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

@denanja oei ik heb hetzelfde gehad als jij en had een blaasontsteking. Als je eigen huisarts met vakantie is is er neem ik aan wel een vervanger toch? Bij ons lever je trouwens gewoon urine in bij de assistent en die checkt het gelijk. Als het ontsteking is kan je gelijk iets halen bij de apotheek.

@Veertjuh wat geweldig dat jullie deze maand direct weer van start kunnen!! Ik zag later pas staan dat jij een rood t-shirt en spijkerbroek droeg. Ik denk achteraf gezien dat we naast elkaar hebben gezeten. Jij op de bank rechts van ons met je vriendin in een zwarte t-shirt en een spijkerbroek, klopt dat? Ik had een groen t-shirt aan en spijkerbroek en witte all-starts ;)

@hier MEGA GOED NIEUWS!!! WE ZITTEN OP HET WACHTBANKJE!!!
    We hadden de intake en na 5 minuten was onze informatie aangevuld. We stonden natuurlijk al in het systeem. Nou, zei de arts, wat mij betreft kunnen jullie starten wanneer jullie er klaar voor zijn. Dus ik, nou vandaag :D
    De arts, vandaag? Ik, ja graag, ik had gisteren een positieve ovulatietest dus mijn eisprong is net geweest of komt eraan! De arts, nou dan wil alleen even een echo maken om te zien of er geen vleesbomen en cystes te zien zijn en dan kunnen we wat mij betreft kijken of er vandaag nog een IUI mogelijk is. OMG!!!!
    Hup echo gemaakt, eitje was niet meer te zien maar dat geeft uiteraard niet. Moet zeggen dat mijn linker eileider altijd lastig op te zoeken is haha...Ik voelde links in mijn onderbuik nog steeds "eipijn" dus wist zeker, ook gezien de testen die tot tot 22.00 gisteravond nog positief waren dat het een prachtige timing zou zijn. Normaal zou ik natuurlijk niet weten of mijn ei al gesprongen was of niet want wij worden in de natuurlijke cyclus niet in de gaten gehouden met echo's ed.

Wij naar de receptie (jij Veertjuh zat er volgens mij nog met je vriendin ;)) en daar heeft de receptioniste het lab en de verpleegkundige gebeld om te vragen of ik tussendoor kon aangezien we er nu al waren. Het was inmiddels 10.25 uur en om 11.00 kon de IUI plaatsvinden. Meiden, we waren door het dolle heen en voor mij een vervroegd verjaardagscadeau (hopelijk met resultaat) want ben morgen jarig :D
    We hadden de IUI in dezelfde kamer als waar we zwanger zijn geraakt van Sara, 2.13 (13 is ons gelukt getal hihi) EN op onze trouwdag kunnen we testen!
    Hoeveel mooie data en getallen moet je hebben haha....hopelijk brengt het ons geluk!
    De arts, receptionist en verpleegkundige hadden nog niet eerder meegemaakt dat er een stel direct NA een intake al een behandeling onderging haha....jeetje wat slim zeiden ze dat je al met ovulatietesten begonnen was...i know:D :roflmao:

Kash, Vulpen, denanja en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.887
    8.517
    113
    Vrouw
    Jeetje wat tof @Dreamygirl en spannend zeg! Zou toch wat zijn he als dit lukt.. ;) en heel tof dat die data allemaal zo mooi op elkaar zijn afgestemd.
    Ben heel benieuwd!

9. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Dreamygirl Holy moly, wat gaaf!! Het zou toch wat zijn als het meteen raak is joh! O en dan nu die wachtweken...
    Ik weet nog dat wij na de eerste IUI belden naar het MCK om te zeggen dat mijn vrouw zwanger was (helaas mk), telefoniste: "Maar mevrouw, daarmee komt u in de top ranking hoor, dit maken we bijna nooit mee" hahaha.

10. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl Ja dan hebben we idd naast elkaar gezeten haha. En jullie hadden allebei witte all stars aan.
    En dacht al dat jij dat was toen ik jullie aan de receptie hoorde over vandaag nog iui kunnen :p ik zei al tegen mijn vrouw dat is van dreamy van het forum hehe en ja dus :p
    Wel super dat jullie nog iui konden:) laten we op goed nieuws hopen :).

Wij hebben te horen gekregen dat 96% van de cryos goed ontdooien. Dus als onze goed ontdooit hebben we nog voor komende terugplaatsing en eventueel als nodig is voor nog 1 er naar. Maar ga er niet van uit dat we 2de cryo nodig hebben haha.
    Dus hopelijk groeit het eitje goed en hebben we in de week van 28ste terug plaatsing. :)

Xxx

Kash, Stier86 en Dreamygirl vinden dit leuk.
  11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stier86 ja dat is ook zo bijzonder joh als je de 1e keer gelijk zwanger bent!
    Hadden wij bij het traject van ons eerste kindje ook, 1e x direct zwanger maar helaas miskraam met 10 wkn....ben zoo benieuwd of het nu de 1e x weer direct raak is!

12. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Meteen je handtekening aangepast zie ik, haha!

13. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Wat goed! Wat bedoel je met dat het eitje moet groeien? Je hebt nu toch geen eitje nodig omdat er al een cryo is?

14. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Stier86 de terug plaatsing vind in eigen cyclus plaats. Wij hebben cryo van 5 dagen oud in de vriezer. Dus 5 dagen na de eisprong hebben we terug plaatsing.
    Verder met het groeiende eitje niks te maken verder gaat meer over wanneer die groot genoeg is voor ovitrelle te spuiten voor de eisprong op te wekken.

Xxx

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ahh vandaar!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Dreamy! Wat gaaf! Zo was het bij ons ook, alleen ik kwam de dag erna en Novi was meteen raak. Dus dit zit gelijk goed :) Heeft zo moeten zijn. Succes met de wachtweken!

Over Reva, heel sociaal is ze niet eigenlijk. Ze is heel verlegen en teruggetrokken in nieuwe situaties. Drama, hangerig, gedragen willen worden. Ik hoop eerlijk gezegd toch geen Asperger... de mensen die ik daarmee ken zijn geen gemakkelijke 'gevallen', waaronder mijn ex... Maar goed, Spunkie deelde van de week een filmpje van hun dochter, zelfde leeftijd en die heeft ook buien haha. Misschien toch de leeftijd. Maar ik weet het niet. Ze praat zo veel en goed en is zo wijs dat ik het toch eventueel wil uitsluiten ja.

Gister op de knop gedrukt! Zaad is terugverkocht. Man, ik had er moeite mee. Zegt Dianta 's avonds ineens, ja voor mij is het nu ook definitief. Ikke zo, maar je wilde toch niet dragen?! Nee zei ze, tuurlijk nieuwsgierig naar de ervaring maar ze is niet gemaakt een kindje te baren zegt ze. Ze zei, als ik dit had gezegd hadden we eeuwig getwijfeld. 2 is mooi zo. Kunnen nog leuke dingen doen. Dianta wil toch niet zwanger zijn, ik mag eigenlijk niet meer. Of eventueel nog 1 keer maar 3 keizersnedes is niet gezond voor je lijf... Dus we krijgen nog 945 euro terug haha. De spaarrekening maar terug opkrikken.

Stier, spannend zeg! Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen en of het effect heeft. Veel succes!

Veertjuh, voor jullie ook goed nieuws dan!

O Dreamy, vind het echt super tof dat jullie zo snel een poging hebben. Hadden jullie nog veel zaad liggen daar?
    Ons zaad is van 250 naar 700 euro gegaan! Dus daarom is het echt definitief. We krijgen nu 945 euro terug. Als we nog eens zwanger zouden willen raken hebben we daar niet eens 1 poging voor met alle extra kosten erbij... niet normaal eigenlijk he.

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @vliegje uiteraard hoop ik ook niet voor jullie dat t asperger is. Ik zeg naturlijk niet dat t zo is maar herken eea...Mag toch aannemen dat ieder kind tussen de 2-3 jaar af en toe "buien" heeft? Driftbui, op de grond werpen ed. Gebeurd hier ook weleens maar dat is gezond gedrag. Ze proberen op allerlei manieren hun zin te krijgen danwel duidelijk te maken dat ze het ergens niet mee eens zijn. Aan ons als ouder de taak hier pedagisch verantwoord mee om te gaan :Do_O Sara zegt ook al een hoop hoor en die is net 2j. Soms een zin van hup 6woorden en kan al heel goed duidelijk maken wat ze wel en niet wil. Mama de vuilniswagen leegt vuilnisbakken....dusss....
    Hier morgen naar t CB, benieuwd of ze daar ook scherp uit de hoek gaat komen ;)

Snap dat je even moest slikken met t definitief op de knop drukken en helemaal als Diante er s avonds toch nog even over begint haha...

Volgens mij betaalden wij in 2014 €315,- per rietje. Daar hadden wij er 2 van over. Toen Sara 9mnd was werden wij gemaild door de ESB dat er weer units beschikbaar waren. Inmiddels waren de units €525,- dacht ik. Toen hebben we er 4 gekocht en nu zijn de rietjes €650,- p/s. De rietjes liggen hier in NL en niet bij de ESB. Als wij ze teruggeven krijgen we er volgens mij maar €100,- voor terug. Moet ik eens opzoeken.

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl allereerst wat super cool dat je meteen een poging kon doen jeuuj!! nu die helse 2 wachtweken bleh!! succes!!

ennuh driftbuien tussen de 2-3?? onze dochter is 16maanden bijna en laat zich ook soms op de grond vallen en rollen als ze dr zin niet krijgt haha jaja pittig dametje!!

ons meisje probeerd nu alles na te zeggen zo schattig! ze verteld sinds 2 weken zoveel meer! het meeste is niet te verstaan maar wel leuk!
    zit nu in de trein naar mn herinstructie en dat is dan echt het laatste wat ik voor mn werk moet doen (al moet ik waarschijnlijk nog een keer een handtekening gaan zetten in maastricht) en volgende week bedrijfsarts. toch wel lekker dat ik nu tijd heb om alles in orde te maken voor de baby :) al is dat ook al een heel end op weg. gisteren had ik ecjt een goede dag kan daar dan zoveel energie uithalen :).

@vliegje hoop ook niet dat t asperger is voor jullie. snap wel dat je t een en ander uit wilt sluiten. succes ermee!

19. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.267
    3.914
    113
    Driftbuien tussen 2 en 3? Ons Papiertje gooit zichzelf nu al soms naar achteren als er iets niet mag of gaat :eek:

Wat een verhaal Dreamygirl, ik duim voor je!

denanja vindt dit leuk.
  20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Haha tuurlijk komen de driftbuien al veel eerder voor!! Hier wierp Sara zich voor dr 1e al regelmatig driftig en schreeuwend op de grond..ik zei tussen de 2-3 jaar omdat ik op Reva doelde aangezien zij nu 2.5 jaar is :D

denanja vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina