Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sorry meiden, ben ook erg actief op fb en heb mijn handjes vol aan mijn roze groep. Heb gelukkig uitbreiding in mijn team want alleen was het geen doen meer haha. Spunkie hielp me al maar nu hebben we er 3 meiden bij. Gebeurd best veel achter de schermen ook dus gaat veel tijd in zitten. En de kindjes natuurlijk. En werk..
    Pffff. Maar goed, komt goed.
    Eindelijk vannacht weer eens 4 uur aan 1 stuk mogen slapen. Jeetje, was 4,5 week geleden! We zijn gesloopt. Novi heeft volgens mij gewoon last van haar tanden, Reva heeft misschien kinkhoest. Kortom, blijft lekker aan de gang allemaal.

Denanja, het komt steeds dichterbij! Zo spannend he! Ben benieuwd hoe het zal gaan allemaal met een 2e. Dreamy en dan voor jullie. 1 week al om! Ik leef met je mee!

En Veertjuh, jullie geduld wordt helemaal op de proef gesteld. Heb er echt respect voor!

Cryos deed van de week bij ons ff moeilijk over de terugverkoop. Onze account naam zijn gewoon onze roepnamen. Nu moesten we een ID overleggen bij het aanvragen van die verkoop maar daar staan ook voornamen (doopnamen) op en niet onze roepnamen. Die komen nergens voor namelijk. Zo was dat hier vroeger. Dus even wat gedoe maar heb mijn credticardgegevens gegeven waarmee ik destijds het zaad heb betaald en nu is het goedgekeurd. Laat die 945 euro maar komen haha. Toch nog een raar iets.. maar ja.

Heb sinds 2 weken trouwens tattoeage met de namen van mijn vrouw en kids. Ben er blij mee :)

Ben weer ff verder met mijn werk en mijn 2e baan, de roze groep :p hahaha! Succes meiden!

Dreamygirl en Kash vinden dit leuk.
  2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Chill, fijn dat je er weer bent! Hoe is het nu met je??

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    20994251_1785007265124807_5282952448534356212_n.jpg

Dreamygirl, Kash, Stier86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Klinkt inderdaad alsof je het heel druk hebt Vliegje. Pas een beetje op jezelf he. Die roze groep is leuk maar je moet er niet aan onderdoor gaan. Misschien een beetje naïef, maar wat maakt dat jullie er als beheerders zoveel tijd mee kwijt zijn? Gewoon nieuwsgierig :)

5. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Zo, goedemiddag!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Doet me goed. Het is inderdaad nog hectisch, maar ben blij dat ik op mijn eigen plekje zit. Het was ontzettend fijn dat ik lieve vrienden heb die mij opvingen omdat ik anders een brug moest zoeken om onder te verblijven. Daar blijf ik ze ook eeuwig dankbaar voor. Maar je loopt toch op je tenen, je voelt je bezwaard en je komt niet meer toe aan jezelf omdat je continu rekening moet/wil houden met anderen.

Qua huisje moet/wil ik nog 1 muur bevrijden van het lelijke behang wat er nu op zit en er nieuw behang tegenaan plakken. Verder moet er nog een vloer komen in de keuken en hal. En ik kan nog steeds niet koken want er zit een of ander gek slot om de gaskraan. Ontzettend frustrerend. Maar ik ben blij met mijn plekje! En ik kan ermee doen wat ik wil en wat ik leuk vind zonder dat iemand begint te zeiken dat het anders moet. Dat voelt goed.

Emotioneel gaat het inderdaad met ups en downs. Van de week kwam eindelijk de mental breakdown die ik al weken aan voelde komen. Op mijn werk, uiteraard. Tranen! Schaamde me rot. Maar het luchtte wel op. Ik merk wel dat ik nog een berg te verwerken heb met betrekking tot het verleden en de relatie, waar ik de afgelopen tijd nog niet aan toe ben gekomen. Dat komt nu ook langzaam binnen sijpelen. Niet altijd leuk, maar wel goed.

De kinderwens is er zeker nog wel. Ik wil ontzettend graag kinderen, maar ik schuif het voor nu op de lange baan. Ik wil eerst mezelf en mijn leven op orde krijgen. En heel eerlijk gezegd, nog even genieten en vrij zijn omdat ik me nu voor het eerst ooit echt vrij voel. Naast alle ellende heb ik sinds het uit is meer gezellige avonden gehad met vrienden dan in de vier jaar dat ik bij mijn ex was. Dit kon/mocht nooit in de relatie (ja echt, mocht niet. Ik weet het). Maar de kinderwens is er nog steeds en ik zou het desnoods alleen doen als ik niemand heb tegen de tijd dat ik er wel weer klaar voor ben.

Maar nu genoeg over mij, op naar jullie

@Dreamygirl Wat fantastisch dat jullie gelijk voor een inseminatie konden! En jullie zijn gewoon al op de helft qua wachten. Ben zo benieuwd of het jullie gelijk gegund is. Ik duim heel hard!

@Veertjuh Jullie heel veel succes in de kliniek morgen met de follikelmeting! Ook voor jullie duim ik dat je vrouw klaar is voor een terugplaatsing!

@denanja Wat schiet het bij jou ook al op zeg. Over 2 maanden zijn jullie alweer een klein hummeltje rijker.

@vliegje Gave tattoo hoor! Wel sneu voor Reva dat ze misschien kinkhoest heeft. Hopelijk slaat het Novi en jullie over.

@Chybou Wat ben jij stil! Hopelijk betekent het dat je lekker aan het genieten bent van vakantie.

@Skatjekim Ook ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat met jou en Nikki.

denanja, Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Berichten goedkeuren, leden checken, privé berichten antwoorden, gedoe over donoren oplossen, kortom: extra werk hahaha.

Kash vindt dit leuk.
  7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @ allen, zit iedereen op FB / Roze groep?
    Ik heb namelijk geen FB zit hier niet bij maar als t voor mensen niet meer haalbaar is om hier mee te schrijven of als jullie t leuker vinden om daar te schrijven moeten jullie t aangeven hoor! Dan zal ik afdruipen :( Alhoewel ik t wel erg jammer vind dat t hier steeds rustiger word vanwege de andere social media.

@Chilll pittig hoor meis en snap heel goed dat je eerst aan jezelf gaat denken en gaat genieten van t vrije bestaan!!

@vliegje meis wat ben je druk!! Rustig aan hoor en prioriteiten stellen! Wat een mooie tattoo joh en gelukkig heb je dat geld teruggekregen!! Oei kinkhoest..hopelijk is dag snel over!

@hier drukke dag op t werk! Gisteren weer ruim 50banen gezwommen me mn nieuwe TomTom horloge die de baantjes voor me telt. Kan ik teminste echt mn hoofd legen ipv steeds tellen hhaa..

Had ik al verteld dat er bij Sara peuterastma geconstateerd is door de kinderarta vorige week?

Verder denk ik nog steeds zwanger te zijn...voel nog steeds elke dag mn onderbuik, mijn onderrug en heb steken in m borsten en ik lijk thuis gekomen te zijn met cup dubbel D :D
    Ik durf dit alleen bijna niet uit te spreken om mezelf een soort van te beschermen of dat ik mezelf een beetje schaam als t niet zo is... maar ik ben voor nu zo overtuigd van mn gevoel...nou ja we weten t over een week...

8. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Volgens mij zitten de meeste wel op Facebook maar dat wil zeker niet zeggen dat jij moet afdruipen of dat we hier niet meer gaan posten hoor! Spannend hoor, je wachtweken!

Leuk om wat van je te horen Chilll, hoop dat je gauw verlost wordt van het gasslot!

Met ons dochtertje gaat het goed, daar is eigenlijk niet zo veel over te melden. Ze is zo druk met de wereld ontdekken dat ze weer aan nachtvoedingen begonnen is, dat is wel een beetje jammer maar vast ook een fase ;)

Dreamygirl vindt dit leuk.
  9. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl niet afdruipen hier hoor:) ik blijf hier zeker berichten posten.

Ik hoop zo voor je dat de poging raak is dat wat je voelt ook echt van een zwangerschap is.

@Chilll goed dat je even aan je zelf denkt en geniet van je vrijheid en je je zelf voelt nu :)

@vliegje hopelijk is de kinkhoest snel over.

@Vulpen fijn dat alles goed gaat met jullie dochter :).

Xxx

10. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Vandaag follikelmeting gehad. 17 mm al :) dus vanavond ovitrelle spuiten en 31 augustus terug plaatsing van dag 5 cryo.

Xxx

denanja, Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Veertjuh meis wat super!!!
    Dit gaat 'm worden hoor!! De 31e is de dag! Jullie een TP en wij testen!!!

denanja vindt dit leuk.
  12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Iedereen zit op fb maar je moer je nier verplicht voelen. Hier wordt wel meer besproken hoor. In mijn roze groep zitten nu 465 leden geloof ik. In de groep van dit forum zit iedereen die hier schrijft maar de lange verhalen komen vooral hier op het forum. Daar soms een fotootje. Dus je mist niet veel hoor meis. Lekker dit topic actief houden!

Ik ben zoooo benieuwd. Nog weekje!

13. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Chilll o wat zul jij straks, wanneer het stof letterlijk en figuurlijk neer is gedaald, blij zijn dat je je eigen leven leidt! Elke avond naar de kroeg, eten bij vrienden, je eigen behang op de muren, whatever! Ik denk dat je zo'n goede beslissing hebt gemaakt. Respect!
    En je bent natuurlijk van harte welkom in onze besloten fb-groep als je dat wilt.

@Dreamygirl nog 'maar' 6 dagen! Mocht je zwanger zijn dan zet ik trouwens 100 euro (of een dag oppassen ;)) in op een jongetje.

@Veertjuh jippie, wat fijn! Ik duim weer voor jullie. En heel veel respect voor het feit dat je zo positief bent en blijft. Het gaat echt goed komen!

@Vulpen hmm, jammer dat ze weer aan nachtvoedingen is begonnen. Kunnen jullie haar 's avonds niet extra vol proppen ;)

@hier wij zijn deze week begonnen met de slaaptraining voor de slaapjes overdag. Het vliegt nog alle kanten op. Wel heeft ze nieuwe bedtijden voor overdag gekregen en die pakt ze over het algemeen goed op. Alleen het doorslapen is lastig. Dus als ze smiddags na 45 min wakker is moeten we er 30 min naast gaan zitten om haar de kans te geven weer in slaap te vallen. Lukt dit niet dan moeten we onze 'back-up' gebruiken, wandelen met de buggy. Daar is ze nu al 2x in in slaap gevallen, wat uniek is want dat heeft ze vanaf baby af aan nog nooit gedaan. Maar we zijn dus bijna de hele dag bezig met die slaapjes en komen aan vrij weinig andere dingen meer toe. Dus het is best pittig, zeker omdat ik de meeste dagen voor mijn rekening moet nemen. Maar het is voor een goed doel!

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stier86 hahaha volgende week, als t echt zo is, hoor ik graag waarom je inzet op een jongen :)

Jeetje das best een dingetje dat slapen!
    Wat is ook alweer de reden dat jullie dit doen? Is dat omdat zij het zelf niet trekt dat ze zo kort steeds slaapt (slecht humeur dus ed) of omdat jullie willen dat ze langer slaapt?

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh meiden...weer een mijlpaal hier.
    Sinds Sara de 22e op t potje heeft geplast zetten we dr af en toe op t potje of onde wc. Vanmorgen deed ze weer een klein plasje op t potje en wat denken jullie, na de lunch heeft ze gepoept terwijl ze op de wc zat!! Ik dacht dat dat altijd een dingetje was bij kids, het "loslaten van poep" maar geheel onverwacht hoorde ik in ene plons en Sara keek echt zo van "ehm ja mama dat hoor je ook op de wc te doen hoor" :roflmao:

Ik heb tijdens t slaapje van Sara de hortensias in de achtertuin gesnoeid omdat ze vol schimmel zaten en alle stickerplak van de ramen afgebikt...beetje pre-nesteldrang :p:D

denanja vindt dit leuk.
  16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O wat knap van Sara zeg! Reva oefent sinds kort maar heeft nog maar 1 keer geplast en wil hooguit 1x per dag. Moet er nog niet veel van hebben..
    Dinsdag hebben we de intake met de psz, ben erg benieuwd.

Nesteldrang hoort erbij :p
    Ben zo benieuwd naar je test volgende week! Hoe voel je je verder?

Veertjuh en Dreamygirl vinden dit leuk.
  17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @vliegje komt vast allemaal vanzelf. Wij zijn er eigenlijk ook niet echt full time mee bezig hoor. Ik vroeg net aan dr wil je op t potje..zegt ze nee, prima schat hoeft niet!
    Oh as we speak zegt ze mama poepen, ehm ze was dus al bezig. Dus hup luier af en nu poept ze nog een beetje op de wc...

Hoe ik me verder voel,
    Zeurende onderbuik, onderrug en ontplofde tieten en vanuit de oksel af en toe pijnscheuten ri mn tepels, alsof t een licht toeschietreflex is...tepels ook gevoelig...dusss....
    Hou t minder lang vol s avonds en vannacht zooo onrustig geslapen! Pijn in mijn buik en rug niet tekort!! Alsof er een zware menstruatie zou aanbreken...dit heb ik NOOIT!! En ben echt niet gek dat ik t me verbeeld! Op mn buik liggen is niet fijn ivm mn (.)(.) dus tja ik denk nog steeds zwanger :|

18. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Dreamygirl ja het is best een dingetje. Ze is gewoon niet uitgerust na 45 min. Altijd huilend wakker en binnen no time weer blauwe wallen. Strontsaggerijnig na haar middagslaapje. Gezellig is anders dus maar we vinden het vooral voor haar niet fijn. Ze kan het wel hoor, op het kdv lukt het haar wel. We denken dat het een patroon is waar we langzaam in zijn geslopen, dat doorbroken moet worden.
    Ze protesteerde vandaag hevig op de veranderingen en mijn onvermurwbare aanpak. Schijnt er bij te horen.

Jeetje, het klinkt inderdaad alsof je zwanger bent. Maar kan me voorstellen dat je dat nog niet wilt en durft te denken. Mocht het zo zijn, wat ik natuurlijk voor jullie hoop, dan deel ik volgende week mijn theorie met je!

19. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Hoe is jullie weekend?
    Wij hebben vandaag de eerste dag gehad bij de formule 1 in België :)
    Morgen 2de dag en de race :) en dan in de avond weer richting huis. Is wel slopend zo'n dag hoor haha.

@Dreamygirl Hoe gaat het wachten bij jullie?

@Chilll Hoe is het nu bij jou?

@denanja hoe is het bij jullie.

Xxx

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stier86 benieuwd hoe t nu gaat met slapen! Hopelijk straks een vrolijker kindje!

@Veertjuh wij een heerlijk weekend! Sara logeren bij vrienden van ons en wij vanmiddag om 15.00 bij vrienden in Venlo een BBQ gehad en nu in Asten in een Bed & Breakfast beland...midden tussen de weilanden dus morgen hopelijk buiten in alle rust ontbijten.

Het wachten vind ik erg lang duren...
    Heb af en toe een vlaag van miselijkheid en mn (.)(.) nog steeds mega gevoelig en vol! Ook af en toe menstruatiegevoel...kan niet wachten tot de 31e!!

Deel Deze Pagina