Wij hebben t heerlijk gehad!! Sara superlief geweest bij onze vrienden en hebben haar rond 12.00 thuisgebracht. Kleine meid nu op bed en wij in de tuin nog even verder relaxen. Ik ben wederom misselijk en heb weer een menstruatiegevoel....mijn vrouw zegt, ik heb er nog steeds een goed gevoel bij haha...ja ik ook met al die kwalen alhoewel ik me niet kan heugen bij Sara een paar dgn voor mn NOD al misselijk was. Afijn, we mogen en durven t eigenlijk niet te hopen...maar doen t wel!! Fingers crossed!!
Klinkg goed @Veertjuh, veel plezier nog vandaag! Jullie hebben ook een heerlijk weekemd @Dreamygirl! Ben jaloers, haha! En wat zijn de symptomen sterk aanwezig zeg. Ik moet zeggen dat mijn vrouw dat na de eerste iui ook allemaal had, op de misselijkheid na. Ze bleek inderdaad ook zwanger. Dus wie weet! Misschien wel een drieling, waardoor de symptomen zo sterk zijn GRAPJE!! Slapen is hier nu k*t met peren. Ze lijkt slechter te gaan slapen. Nu zijn we met een andere tacktiek begonnen, hopelijk werkt die. Maar het is pittig en frustrerend. Ook omdat je zo lang bezig bent met die slaapjes, we komen de deur nauwelijks uit omdat er geen tijd meer over is. Mijn vrouw is nu naar een verjaardag van haar nichtje. Hebben maar gezegd dat M ziek is. Schoonfamilie weet niks van de slaaptraining want dan krijgen we toch alleen maar commentaar.
@Stier86 haha ik dacht ook heel ff t zal toch geen meerling zijn Eerst maar zwanger blijken te zijn haha..ben bijna geneigd te testen haha maar doe dat uiteraard niet! Ohw wat balen dat dat slapen alleen maar slechter gaat...hoelang willen jullie t blijven proberen? Want als t voor alle partijen frustrerend word is t de vraag of dat dat t waard is wellicht....
@Dreamygirl we krijgen er 3 weken begeleiding bij. Dus we willen het zeker doorzetten, ook omdat het soms wel 2 weken kan duren voor een kind zich hier letterlijk en figuurlijk bij neer legt. Dat het pittig zou worden wisten we. Heb zelf vandaag gewoonniet zo'n goede dag. Hopelijk morgen beter.
Ja dat speelt ook mee als je zelf ff niet zo'n dag hebt en idd doorzetten levert 9 vd 10 x zeker wat op! Succes meiden!
Sterkte Stier! Heel pittig lijkt me. Reva is ook aan het spoken. Heeft misschien kinkhoest. Is soms uren aan her hoesten in de nacht. Wij wakker. Novi wakker kind zelf overstuur. Slaapt moeilijk in. Gister van 20.00-21.30 liggen kletsen. We laten ze dan maar. Ze is dan niet vervelend en valt vanzelf in slaap maar je zit niet op je gemak beneden. Succes! Dreamy, dat klinkt heel hoopvol! Ik duim voor jullie. Nog een paar nachtjes. Gister feestje gehad en moeten fotograferen. Ook van ons is er nog een fotootje gemaakt. Bleef redelijk plakken haha. Nieuwe werkweek. Morgen intake psz voor Reva en woensdag controle heupjes van Novi. Spannend dus.
Hallo dames, Wij hebben een super weekend gehad bij de formule 1 in België Alleen wat een ramp om zondag thuis te komen waren pas om 23:45 thuis Vandaag dus lekker uitgeslapen en nu 2 nachten werken. Laatste diensten op mijn huidige werkplek. Start 6 september op een nieuwe afdeling voor mijn opleiding vind ik wel erg spannnend. En donderdag cryo terug plaatsing Xxx
@vliegje je schreef al eerder dat Reva mogelijk kinkhoest heeft. Ben je al bij de dokter geweest? Ze vermoedde een tijd terug ook dat Sara t had gehad snachts en kreeg toen een medicijn in een spuitje en zodra ik dat toegedient zou hebben moest ik direct de HApost bellen (snachts dus ook). Dus t is wel raadzaam hier goed allert op te zijn. Dat lang in bed liggen kletsen herken ik. Sara heeft de afgelopen wkn standaard tot 20.45 liggen kletsen, probeer er niet minder lekker door te zitten meis! Is hun manier van afbouwen en verwerken zo hun dag... Leuke en spannende dingen deze week met psz en de heupjes! Succes! Enne leuke stralende foto van jullie!! @Veertjuh heerlijk zo'n fijn weekend!! Zo spannend donderdag! Voelt je vriendin al iets door die medicatie? @denanja hoe gaat t met jou meis? Jij bijna uitgerekend maar je bent zo stil dat ik bijna denk dat je al bevallen bent! @Skatjekim hoe gaat t bij jou met de kleine? Is geen gehoor een goed teken? @hier...vandaag met de kleine meid naar t Amsterdamsr Bos geweest naar het Groot Kinderbad. Heerlijk gespeeld in t water! Toen ik thuis kwam met de fiets voelde t alsof ik lood in mn benen had en was misselijk maar had ook honger...als ik te snel opsta word ik licht in mn hoofd. Allemasl dingen die ik toen met de zwangerschap vanSara ook had...pff zou t meiden!? Nog 3nachten....
@Dreamygirl mijn vrouw hoeft geen medicatie is in eigen cyclus. Gebruiken alleen ovitrelle voor de eisprong op te wekken en crinonen voor de LF te verlengen verder niks. Nu heerlijk aan het werk zijn haha. Xxx
@Dreamygirl ben ik weer haha heb wel meegelezen maar wij zijn last minute een weekendje naar asten geweest, prinsenmeer om onze eigen caravan te testen. hadden hem maandag opgehaald/gekocht en besloten volgend weekend weg te gaan ermee maar toen bedachten we dat we beter afgelopen weekend konden gaan... vrienden van ons hadden er een huisje gehuurd dus plek ernaast genomen en enorm genoten!!! kamperen is heel goed gegaan tess sliep smiddags super goed! zondag zelfs 2.5/3u in een warme caravan! alleen smorgens was ze uurtje/half uurtje eerder wakker maar dat mocht de pret niet drukken. jullie ook in asten beland las ik toevallig haha @Veertjuh spannend zeg!!! heeeel veel succes! @Stier86 hoop dat het komende dagen wat beter gaat met de slaapjes, slopend lijkt me dat! @vliegje heel veel succes met morgen jullie intake en woensdag de heupjes van novi! hier dus naar de camping geweest, vond het super leuk en heb echt genoten maar poeh was wel zwaar moet ik eerlijk toegeven. tess vond de speeltuin helemaal geweldig alleen vanaf onze plek kon je net niet genoeg controle erop houden helaas dus veel op en neer lopen. ook heerlijk gezwommen natuurlijk, ik ging 1 ochtend alleen met dr en dan merk je toch wel dat alles echt wel even wat meer moeite kost en langzamer gaat met dus als gevolg veel harde buiken. ik merk dat ik vooral met lopen last krijg van harde buiken, zeer vervelend want fietsen kan ik ook niet meer en autorijden vinden mn heupen niet leuk haha vanmorgen ook weer gespuugd omdat ik alweer teveel deed in huis, opruimen, was aanzetten enz. omdat er geen brood in huis is ga ik zo lekker met tess bij de hema ontbijten haha als ze nog eens wakker word want ze slaapt uit (helaas ben ik al vanaf 7uur beneden door de jeuk, leuk muggen ). vanmiddag groei echo vanavond bekkenfysio en dan is t alweer woensdag haha fijne dag iedereen!!!
Maar zijn dat dan geen pillen of spuitjes? Krijgen jullie dat dan niet van de kliniek? Zodra je "iets" moet gebruiken is het toch niet in eigen cycles? Of zie ik dat verkeerd?
@Dreamygirl Als je het zo bekijkt haha. Ovitrelle is 1x een spuit om de eisprong te stimuleren. En die crinonen een gel om in te brengen. Maar dat gebeurd allemaal in haar eigen cyclus niet met medicatie die de cyclus regeld verder. Dus dat noemt de kliniek eigen cyclus Want sommige krijgen ook iets om eigen cyclus stil te leggen en dat het helemaal kunstmatig word door iets te gebruiken en dat is bij ons niet het geval . Xxx
@denanja och gekukkig nog niet bevallen dus haha...wat leuk op de camping in Asten! Super toevallig dat wij daar ook waren! Heerlijk dag t zo goed ging met Tess! Snap dat t nu steeds zwaarder word! Die harde buiken geven echt aan dat je pas op de plaats moet maken meis maar t is zooo moeilijk, zeker met een kleintje thuis!
nou dit bericht hierboven kan weg haha kon niet reageren want had geen reageer vak de hele dag, grrr. maar @Veertjuh dat had ik idd een kunstmatige cyclus en dan werk je idd met pillen. net terug van de groei echo. hij is al ingedaald!!! vk denkt dus dat ik de 40 weken niet ga redden haha ik vind het niet erg! maar natuurlijk kan het wel maar toch hoop ik dat ie gewoon de 14e komt ofzo. . p46 dus ook mooi gemiddeld mannetje . enja dreamy dat is zeker moeilijk! over 1.5 week weer camping maar dan met gehuurde caravan dus dan heb je iig niet het opbouwen en afbreken dat scheelt nou mn gezin is weer thuis dus ga even gezellig doen whawha @vliegje hoe ging je intake?
@Veertjuh ah nu snap ik 'm!! @denanja leuk over 1.5 week weer naar de camping! Enne wat snel dat de kleine al is ingedaald! De route is natuurlijk goed aangegeven nu haha dus hup naar beneden en klaar voor de start. Laat die kleine uk nog maar ff zitten hoor! @hier vandaag is mijn NOD! Vandaag is het 14dgn na mijn IUI en mag ik testen maar vooralsnog is t bedoeling van niet. Dit omdat ik morgen, onze trouwdag, zo'n mooie dag vind om evt positief te testen. Anderzijds einde vd middag zijn mijn vrouw en ik een uurtje alleen thuis alvorens we Sara op gaan halen...wellicht ook een mooi moment. Anders ben ik voornemens morgenochtend alleen te testen en deze test in te pakken en deze bij thuiskomst ingepakt als cadeautje te geven ivm onze trouwdag. ALS in niet ongesteld ga worden...keuzes keuzes mist moeder natuur er straks een einde aan maakt, aan al die onzekerheid Mijn buik voelt met vlagen alsof ik ongesteld moet worden en ook mn darmen rommelen en dus regelmatig naar toilet voor grote boodschap hoort erbij als ik ongi moet worden MAAR mn borsten en tepels zien er anders uit dan normaal en voelen nog steeds anders en gistermiddag na thuiskomst was ik zoooo moe....pfff of is t de spanning? Hahaha....
@vliegje thanks! En beterschap voor Reva, hopelijk knapt ze snel op! @denanja klinkt als een heerlijk weekend. Balen van die harde buiken enzo. Ben benieuwd wanneer meneer zich aandient, aangezien Tess er ook al zo vroeg bij was! @Dreamygirl om gek van te worden, dat lijf van jou, haha! Ik kan me voorstellen dat jullie je vanmiddag niet kunnen bedwingen en toch gaan testen. Ben benieuwd..
O Dreamy, zo spannend voor je! Ben zo benieuwd! Ik zit nu in het zkh met Novi. Tijdens de rontgen lag ze steeds niet goed of recht genoeg dus ik ben bang voor slecht nieuws. Ze kregen de foto niet goed genoeg en als de arts dan niet verder kijkt dan z'n neus lang is.. maar ja. Moet nog halfuurtje wachten. Moment of truth want ben dat ding wel zo beu. De intake bij de psz ging goed! Reva speelde zelfs! Ze wilde ook graag mee terug en hield ons goed in de gaten dus ben benieuwd naar vlg week. Gister ook weer bij de dokter geweest. Alles klonk goed en ze hoest alleen in de nacht dus we denken zelf niet dat het kinkhoest is eigenlijk. Nieuwe druppels gehaald, homeopathisch en vannacht heeft ze doorgeslapen! Niet gehoest. Zalig! Novi kwam dan wel een keer tussendoor maar ben al blij dat Reva doorsliep. Nou, hoop zo dat we zo goed nieuws krijgen maar m'n goede gevoel is ver te zoeken na die foto maken. Denanja, wat goed dat hij al iets ingedaald!! Ben benieuwd zeg!