Gefeliciteerd met je trouwdag Dreamygirl, is vast een fijne dag zo voor jullie! Stier, is de rust bij jullie inmiddels enigszins wedergekeerd? Hoe gaat het nu met slapen? Louwie, heeft Lexis inmiddels tanden? Ons Papiertje heeft er in korte tijd vier gekregen en knarst nu voortdurend met haar tanden. Als ze dat niet doet, schraapt de verf van haar bed. Kan iemand me geruststellen dat dit ook slechts een fase is? Dat geluid joh, brrr.
Toevallig dat je het vraagt @Vulpen, ik heb ze vandaag ontdekt! Of 1 ik kan ze nog niet zo heel goed zien of voelen. Ze stopt nog steeds niet in haar mond, wel veel zure luiers sinds vandaag. Volgens mij heeft ze er verder (nog) geen last van!
@vliegje thx! 4 jaar getrouwd alweer hihi... Hoe is de foto uiteindelijk geworden van de heupjes/rug van Novi? @Vulpen geen ervaring met knarsen of verf schrapen haha... @Veertjuh yes cryo goed ontdooid en erin!! Hoe was t voor je vrouw? Ik DUIM!! @hier sinds 4wkn zwem ik 2x per week 50 banen. Zo ook vanavond maar merk nu al dat mn hart extra bloed door mn lijf aan t pompen is. Kostte me iets meer moeite
@Dreamygirl mijn vrouw zegt nu al van als het nu raak is word het een tweeling dat voel ik gewoon haha. De terug plaatsing ging goed en de cryo was ook nog erg mooi dus dat is fijn nu alleen nog blijven plakken haha. Xxx
@Veertjuh jeetje dat zou echt heel bijzonder zijn want er is maar 1 cryo teruggeplaatst toch? Ik heb weleens gelezen dat heel soms het klompje cellen zich opeens splitst in twee klompjes cellen. Eén embryo wordt twee embryo’s, en allebei groeien ze uit tot een kind. Dat zijn dus twee kinderen uit één bevruchte eicel, oftewel: een ééneiige-tweeling. Dus t kan! Laat t sowieso een plakker zijn!!
@Dreamygirl Ja het zou idd kunnen haha. Ach laat hem eerst maar plakken dan zien we wel verder En super 20 september echo
@Vulpen Lief dat je het vraagt! Het slapen gaat nog niet echt beter maar we blijven moedig doorgaan. Gelukkig is mijn vrouw de komende 3 dagen vrij dus die mag er dan lekker mee aan de slag haha. Ik doe 90% denk ik. Geeft niets. Al is het wel frustrerend dat die ene keer dat zij haar smiddags heeft gehad, madame opeens keurig sliep. Grrrr. Wat betreft de tanden; dat knarsen en schrapen langs het bed deed ze hier ook. Gaat vanzelf weer over! @Veertjuh fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan! Weer heel veel succes met het wachten. Ook hier draaien de duimen overuren.
@Vulpen knarsen klinkt bekend!! is idd een fase hahaha dat op het bedje of de box kouwen deed madame hier niet gelukkig haha @Stier86 fijn dat je vrouw nu 3 dagen vrij is! ben benieuwd of ze verbetering laat zien. @Veertjuh mijn duimen draaien heel hard voor jullie!!! @Dreamygirl aftellen naar 20 sept.! het is gelukkig al 1 sept. haha en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! @Louwie ik zie hem!!! hier net van de trap gevallen, ofja de laatste tredes gemist doordat ik een wasmand met babykleertjes vast had. gelukkig niet op mn buik terecht gekomen, die kwam tegen de wasmand aan maar wel op mn linkervoet/enkel en nu dus wel wat last van mn heup maja gaat wel weer over. eerste baby was draait iig tess heeft wat moeite met inslapen deze week, heel sneu lijkt wel of er iets is gebeurt in dr kamertje of nachtmerrie ofzo. maar het gaat met de dag weer beter gelukkig. en wat ze er savonds later in licht slaapt ze er smorgens bij dat scheeld dan weer whawha
Oei dat is schrikken denanja! Rustig aan doen hoor! Maar wat deed je tot die tijd? Liet je het gaan of corrigeerde je haar? Want ik ga liever niet haar kamer in als ze in haar bed ligt en niet huilt maar ondertussen is het hele bed beschadigd en zit haar mond onder de verf... Balen dat de training niet echt vruchten afwerpt nog! Het is sowieso zwaar als je kind niet slaapt maar met zo'n trainig lijkt het me extra frustrerend...
@denanja Wat naar zeg! Sterkte in het ziekenhuis! @Dreamygirl Is het nieuws al wat geland? Spannend hoor, de eerste echo! @Veertjuh Fijn dat de cryo goed ontdooid is en dat de terugplaatsing goed gegaan is. Heel veel succes de komende twee weken. Al reageer ik niet veel, ik denk aan jullie. Gun het jullie ZO dat het nu eindelijk raak is. @Louwie Met die ogen gaat jullie kleine meid veel harten veroveren. Prachtig! @Hier, nog steeds druk. Werken, klussen, slapen en dan begint dat ritme weer opnieuw. Gister een baaldag, echt emotioneel. Weinig rust gehad de afgelopen dagen. Dus gisteravond bij een vriendin langsgeweest, even wat afleiding en ongegeneerd kunnen zeiken. En vanmorgen werd ik niet wakker van mijn wekker, maar door een appje van een ontzettend leuke meid. Veel fijner wakker worden, vandaag is gelijk een stuk beter. Verder mogen jullie ook voor mij duimen want ook ik zal me laten testen. Paar weken terug een experiment gehad met een man, wat ik ook niet weer doe want het was toch maar niks voor mij. Maar goed, ik heb een thuistest voor soa's besteld. Zwanger ben ik gelukkig niet. Maar voor de soatest ben ik stiekem best wel bang, dus ik wilde het even kwijt. Duimen jullie dat hij negatief is please?
Hi meiden, Wij hier in t zks...vanmiddag gebeld met polikliniek ivm weer enorme benauwdheid van Sara...van de HA doorverwezen naar kinderarts spoedeisende hulp, 2x medicatie + zuurstof via vernevelaar gekregen maar werkt onvoldoende...nu opname.... Oplopende temperatuur en nu aan allerlei snoertjes en vanavond en vannacht om de 3 uur vernevelen en indien nodig extra zuurstof....als ze snachts ook zuurstof nodig heeft dan mag ze niet naar huis morgen... Ik blijf vannacht bij dr dus dat word geen ooh dicht doen! Ben zo moe dat ik vreselijk misselijk ben maar ja dat is niet anders! Alles voor ons meisje...mn moederhart doet zeer....