Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames :)

Gisteren mijn eerste schooldag gehad.
    Kennis genaakt net de docenten en met mijn klasgenoten. Een erg gezellige klas en veel verschillende leeftijden erg leuk:)

Het wachten hier gaat op zich nog wel goed ben wel heel zenuwachtig haha. Het mag van mij snel weekend zijn hihi.

@Dreamygirl gelukkig knapt Sara al wat op :) en doen de medicijnen gelukkig hun werk :)

Dreamygirl vindt dit leuk.
  2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Morning meiden,

@Veertjuh snap dat je zenuwachtig bent! Hoe gaat t met je vrouw? Voelt ze al iets anders dan anders? Fijn dat t zo leuk was op school en S6 vandaag op je nieuwe werkplek!

Hoe gaat t met de rest meiden?! Tis zo stil!

@hier gisteren op mn werk moest ik gewoon mn broek open zetten omdat mn darmen zo enorm opspelen! Mn buik is echt opgezwollen....heb vandaag weer een testje gedaan om te kijken of t nog mooi oploopt (sorry na 2xMK is dat een soort van houvast als dat HCG maar oploopt)...

Bijgevoegde bestanden:

Kash en Veertjuh vinden dit leuk.
  3. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Dreamygirl daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Dat is heel logisch! Prachtige oploop trouwens. De testen zien er in ieder geval goed uit! Kan je er, ondanks de angst dat het mis gaat, wel van genieten?

@Veertjuh Jullie alweer op de helft qua wachten. Spannend hoor. Ik denk nog steeds aan jullie! Succes met je nieuwe opleiding en werkplek!

4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Hoi dames,
    @Veertjuh wat een spannende week voor je, met je nieuwe opleiding, werk en wachten. Fijn dat je klas iig leuk is!
    @Dreamygirl hoe is het nu met Sara? En ben jij weer een beetje bijgetrokken? Die onzekerheid vanwege je miskramen herken ik heel goed hoor. Gewoon lekker door blijven testen.
    @denanja ben jij inmiddels ook weer een beetje op de been?
    @Chilll hoe is het met je huisje, kun je koken en is je laatste muur behangen?

Ik heb niet zo veel te melden, vandaar dat het wat stil is van mijn kant. Het slapen is nog steeds waardeloos. Wel beginnen we te vermoeden dat er misschien toch iets medisch aan ten grondslag ligt. M heeft een hele bolle strakke buik. De cb-arts vroeg laatst al of ze goed poepte. Ja, zeiden we, zo'n 3x per dag. Dus daar verder niet op doorgegaan. Maar opeens zag ik in ons logboek dat ze heel vaak wakker wordt en dan poept. En ze heeft nooit vaste poep, altijd breiig en de laatste dagen echt dun. Die opgezette buik kan ook van gassen komen ipv obstipatie. Kortom, we gaan vrijdag naar de huisarts om eens te overleggen en te kijken of het geen intolerantie voor bijvoorbeeld gluten of lactose is. Als er niets uit komt ook goed, maar dan weten we het in ieder geval. Wordt vervolgd!

denanja en Dreamygirl vinden dit leuk.
  5. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl mijn vrouw voelt nog niks anders dan normaal maar is wel extreem moe maar of dat er iets mee te maken heeft geen idee.

Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt voor de lieve reacties meiden!
    Ik kan er ondanks "gezonde" angst/spanning zeker ook van genieten! Heb t op mn werk verteld (zou ik normaal veels te vroeg vinden) omdat tijdens het 1e traject niemand er vanaf wist en dus ook niemand afwist van mijn verdriet door de miskramen en dat was emotioneel te zwaar voor me. Dus besloten het nu al te vertellen zodat ik zowel blijdschap als verdriet kan delen indien dat nodig is.
    Ik ben plaatsvervangend teamleider op mijn team en de teamleider is met vakantie dus heb t extreem druk! Ben nu dus kapot!!
    Ook nog steeds verkouden en zelfs mn oren zitten dicht door de druk in mn holten...nou ja ff doorbikkelen! Mijn vrouw is nu even met Sara op pad zodat ik even op de bank kan bijkomen.

@Stier86 wat vervelend dat t slapen nog niet verbeterd is en jullie nu denken dat t iets medisch is! Hopeijk snel uitsluitsel want dan kan je daar iets tegen doen en komt t hopelijk ook goed met t slapen!

@Veertjuh had je trouwens nog gelezen dat er een aantal mensen hadden geschreven ook te denken dat je vanaf de TP al 5dgn mag rekenen? Zou betekenen dat je vandaag al op dag 11 zou zitten :-D
    Hopelijk komt de vermoeidheid van je vrouw door een zwangerschap!!

7. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl Ja had ik gelezen inderdaad. Niet heel veel gereageerd er op sorry dames haha.

Had te veel zenuwen voor eerste school en eerste werk dag. Het is allebei hartstikke meegevallen gelukkig :)

Nu thuis zijn van mijn eerste dienst morgen weer dag dienst en dan weekend hebben :) dan tijd voor huiswerk :p

denanja en Dreamygirl vinden dit leuk.
  8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy je testen lopen mooi op zeg! Hoop dat alles goed blijft gaan maar daar gaan we gewoon vanuit hè!

Veertjuh, spannende weken meis!

Stier, ben erg benieuwd. Wat vervelend zeg dat het zo rot gaat met slapen :(

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @vliegje hoe gaat t bij jullie meis? Hoe is met de kindjes en hoe voel jij je?

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    even snel reactie @Stier86 ik herken wel wat in jou bericht. tess slaapt sinds deze week vooral smiddags moeilijk in (is nog niks vergeleken met jullie meisje hoor) maar die heeft ook al zeker 2 weken dunne/drapperige poep! ook zeker 3x op een dag minimaal.
    ben benieuwd wat de ha zegt!

11. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Thanks! Ik zal laten weten wat de huisarts zegt. Denk niet veel hoor maar wie weet komt er iets uit.
    Vervelend dat Tess er ook last van heeft @denanja. Nu schijnt er wel een griepje met darmklachten te heersen. Heeft ze ook zo'n 'Afrikabuik'? M namelijk al heel erg lang en het lijkt alleen maar erger te worden.

12. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Dunne ontlasting en zo'n dikke buik zijn vrij normaal op die leeftijd. Omdat ze geen pijn lijkt te hebben en ze verder goed groeit hoeven we ons geen zorgen te maken. Huisarts vond het wel goed dat we langs kwamen. We zijn bij dat het niks is!

Kash, Veertjuh, denanja en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Mevrouw heeft sinds lange tijd weer een ochtendslaapje gedaan. Maar 30 min weliswaar, maar toch.
    Maar vanmiddag heeft ze bijna 2 uur geslapen. Slingers! Champagne! Bel de krant!
    Ben zo benieuwd of dit het begin is of een eenmalige actie.

Kash, denanja, Vulpen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stier86 wat super!!!! Ik hoop ook dat dit zich voortzet!

@denanja wat een rotweer voor de camping! Zijn jullie wel gegaan? Hoe gaat t met je lijf?

@Veertjuh spannend!! Dit weekend testen! Hoe voelt je vrouw zich?

Heeft iemand nog iets van @Skatjekim vernomen? Wellicht via FB?

@hier mijn vrouw en ik beroerd! Aan de dunne 2dgn lang, strontverkouden en hoest de longen uit mn lijf..liggen al 2dgn om 20.30 op bed om vervolgens door t hoesten amper te slapen :confused:.Sara gaat gelukkig stukken beter en word hopelijk niet weer door ons aangestoken!

15. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hoi dames,

Wij hebben getest.
    Eerst met Kruidvat test licht streepje:)
    Al meer dan we ooit gezien hebben.
    Toen maar de clear blue gedaan.
    En ja hoor zwanger 1-2 weken.
    :D
    20170909_045814.jpg

Kash, Louwie, denanja en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Stier86

Stier86 Niet meer actief

WOWWOWWOW!! Ik ben zo blij voor jullie! En wat heeft je vrouw het goed aangevoeld. Hoe voelen jullie je?

Veertjuh vindt dit leuk.
  17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    JAAAAAA ik wist t!! Deze pogingen zouden voor ons beiden RAAK zijn!!!
    Geweldig en zo gefeliciteerd!!
    Jou vrouw heeft t dus ook goed aangevoeld!!

Veertjuh vindt dit leuk.
  18. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Ja we voelen ons super blij.
    Al voelt het wel een beetje onrealistisch nog na zoveel pogingen dan eindelijk gelukt:)
    Dus nu voorzichtig blij zijn :)
    En dinsdag de kliniek bellen voor afspraak eerste echo :)

Xxx

Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  19. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Veertjuh en vrouw van Veertjuh, ook hier van harte gefeliciteerd! Ben ZO blij voor jullie. Eindelijk is het jullie gegund!

Veertjuh vindt dit leuk.
  20. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ik snap dat het heel erg onwerkelijk voelt @Veertjuh! Het is jullie zo gegund. Nu het wachten tot de eerste echo. Dat is best lastig maar zo iets moois om naar uit te kijken. Ben benieuwd of je vrouw ook gelijk heeft wbt die tweeling ;)

Veertjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina