Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl Mijn vrouw voelt zich zwanger haha. Elke ochtend misselijk en soms ook op de dag nog, last van maagzuur en last van haar borsten en erg moe zijn en nu naar 4 oktober toe aan het leven duurt zo lang haha :p

    En ik ben snotverkouden helaas :( gelukkig het weekend vrij even uitzieken en hopelijk maandag weer beter voelen.

    Xx
     
    Dreamygirl en denanja vinden dit leuk.
  2. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.712
    3.255
    113
    Beterschap Veertjuh! En dat het maar snel 4 oktober mag zijn.

    De crèche liet weten dat Papiertje een paar seconden los had gestaan. Grrr hadden zij weer de primeur. Wij wachten nu al 2 dagen met smart tot ze het weer gaat doen maar tot dusver vergeefs...
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  3. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Veertjuh super goed om te horen dat je vrouw zich zo zwanger voelt!! Houden zo (hoe vervelend soms ook) maar dat voelen is vaak een goed teken en dat is toch waar we t hier allemaal voor doen! Zwanger worden!! Jij beterschap!!

    @Vulpen ohnee zal je altijd zien dat jullie daar net geen getuige van zijn..maar hoera ze kom even staan!! Enne nog ff en jullie gaan die mijlpaal ook zien en wellicht ook nog een stapje of twee, drie haha
     
  4. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl Hoe is het bij jullie? Is het bloede al gestopt of nog niet?
    Ik denk aan jullie.

    Xxx
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  5. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Veertjuh het bloeden is nagenoeg gestopt dus dat is een goed teken! Lief dat je aan ons denkt! Ik denk aan jullie hoor! Ik hoop zo dat alle kwalen te danken zijn aan een goede zwangerschap!!
     
  6. Veertjuh

    Veertjuh Actief lid

    5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Vrouwlief heeft vanmorgen toch nog een testje gedaan. IMG-20170918-WA0001.jpg
     
    Dreamygirl, denanja, Stier86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Een mooiere test kan niet @Veertjuh, fijn zeg!

    Fijn dat het bloeden lijkt te stoppen @Dreamygirl. Hoe gaat het nu met jullie?
     
  8. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Hoe is het met jou @denanja? De termijn waarop je van Tess bevallen bent komt steeds dichterbij toch? Lijkt me een gek idee. Vluchtkoffer klaar? Nog steeds zeker van de naam?
    Ik vind het altijd leuk om mensen een paar namen te bedenken die het zouden kunnen zijn. Heel lukraak en ik heb het ook nooit goed haha. Voor jullie heb ik er ook 2.
     
    Mollymom vindt dit leuk.
  9. Mollymom

    Mollymom Lid

    31 jan 2015
    7
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha doe ik ook altijd!
     
  10. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha @Stier86 en @Mollymom dan ben ik wel benieuwd naar jullie opties haha mijn moeder heeft de naam gezien (toen ik in het ziekenhuis lag en ze tess in bad deed stond de deur van de babykamer open met zn naam op de muur) en die had hem niet verwacht en moest er even aan wennen haha.

    bij tess begon het bij 37+5 dus idd komt steeds dichterbij. van t weekend dacht mn vrouw even dat t zover was dus die heeft in alle haast de vluchttas klaar gemaakt. ik lag in bed en had zo'n buikpijn! en was misselijk ook flink gespuugd toen. maar kwam door onze friet avond, te vet, en zonder galblaas valt dat niet altijd goed. maar goed ook want hij mag toch wel tot 37w blijven zitten minimaal. van t weekend nog t wandrek opgehangen en vandaag de camera van de babyfoon instaleren (hebben maar 1 stopcontact op die kamer precies aan de verkeerde kant dus moet even omgelijd worden) en dna ga ik morgen maar de 62/68 kleertjes wassen en verder is alles eigenlijk wel klaar.

    @Dreamygirl blij om te horen dat t bloeden zo goed als gestopt is. hoop dat jullie snel verder kunnen.
     
    Vulpen en Dreamygirl vinden dit leuk.
  11. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    O nou als je moeder moest wennen aan de naam dan heb ik het in ieder geval niet hoed, haha. Ik dacht Ruben of Fynn. Geen idee waarom hoor. Voor anderen kan ik altijd heel goed namen verzinnen maar hier zal het ooit bij de tweede weer lastig gaan worden, vooral een meisjesnaam. Niet te doen!

    Wat schrikken voor je vrouw, haha! Nou staat in ieder geval de tas klaar. Hopen dat hij inderdaad nog even blijft zitten. Tess gaat dan naar je ouders neem ik aan?
     
  12. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja tess gaat naar mn ouders netzo als de hond. ze hebben de telefoon al op de slaapkamer staan voor als het snachts gebeurt haha.
    haha je hebt de namen niet goed maaaaar wel mijn lievelingsnaam zit erbij!! finn (iets anders geschreven maar ik reken hem goed haha) maar mn vrouw vond dat niks.
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  13. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Nou dat vind ik toch best knap van mezelf!! Halve punt voor mij. Jammer dat je je vrouw niet kon overtuigen.
     
    denanja vindt dit leuk.
  14. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Ik doe dat raden van namen ook altijd haha. Bij een vriendin van mij had ik het goed bij haar tweede kindje :)
     
  15. Dreamygirl

    Dreamygirl Fanatiek lid

    25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Veertjuh wat een prachttest!

    @hier inmiddels bloed ik steeds minder en voel ik me goed. Precies deze dagen zie ik alleen maar zwangere mensen, pasgeboren baby's, Sara die constant keihard roept als ze een baby ziet en gisteren de vraag "willen jullie niet nog voor een tweede gaan"....zucht dat soort momenten kan je er nu eigenlijk even niet bij hebben MAAR als ik me bedenk dat ik inclusief t traject van Sara in totaal 6 IUI's heb gehad waarvan ik 4x zwanger ben geweest kan t toch niet anders dat dit nog een keer moet lukken?! Tja dat zwanger worden lukt dus keer op keer maar waarom gaat t dan zo vaak mis hè?!

    Ik hou goede hoop!! 1 van de 5 volgende pogingen moet toch een plakker zijn!! Een broertje of zusje voor onze Sara?!
     
  16. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Snap dat dat lastig is @Dreamygirl. Goede hoop houden hoor! Je lijf kan zwanger worden en zwanger blijven. Er komt echt een broertje of zusje voor Sara. Kon je maar weten wanneer he.

    Ik heb nog een naam voor @denanja, schoot me ineens te binnen. Maar die ga ik nog niet zeggen, haha!
     
    Dreamygirl vindt dit leuk.
  17. Mollymom

    Mollymom Lid

    31 jan 2015
    7
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    denanja en Stier86 vinden dit leuk.
  18. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Oke vooruit. Ik denk Boaz.
     
    denanja en Louwie vinden dit leuk.
  19. Mollymom

    Mollymom Lid

    31 jan 2015
    7
    2
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Huh blijkbaar heb ik twee accounts haha Oeps.
     
  20. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Even een tip tussendoor voor wanneer je kind zelf opeens de slaapzak open kan maken, zoals onze Houdini: slaapzak binnenstebuiten. Ziet er raar uit, werkt perfect.
     
    denanja vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina