Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ik weet niet waar jij sperma in zou doen, maar wij hebben het het liefst in een potje. Het handdoekje is alleen maar om z'n handen na afloop te wassen.

Een rare fantasie heb jij. ;) :p

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Whahaha...ik heug me iets van vroeger, een jonger broertje, pubertijd en stijve handdoeken die mijn moeder vond blegh haha...

Uiteraard mag de beste man ook gewoon zijn handen wassen en drogen:D

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Haha en ik heb dezelfde herinneringen als Dreamy maar dan van m'n ex-man 🤐😖 hahahaha!

Dreamy succes morgen! Spannend zeg!

Denanja, wat ontzettend knap dat je al weer zo fit bent!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O en hier zijn de zwangerschapstesten binnen. Nu braaaaaf wachten tot minimaal het weekend hahaha!

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik heb de Manduca gebruikt (naast doeken) vanaf de geboorte. Daar zit een (niet warme/dikke) insert ingebouwd. Heerlijk ding! Erg lang gebruikt.

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha dreamy/vlieje/spunkie bij de marine hadden sommige jongens ook een harde handdoek in hun bed!!!! blehhhh

goed om te lezen dat jullie allemaal positieve ervaringen hebben met draagzakken

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ieeeeek Denanja! Ik wil het niet weten 😱🙉🙊🙈😂

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Yes, 1e week is hier voorbij. 7 dpo nu.
    Nu nog een week wachten... Kan iedere zwangerschap ook anders zijn? Zit al mijn notities van de zwangerschap bij Reva na te lezen en sommigen dingen komen overeen, sommigen niet. Ja ik ben er veel mee bezig, vind het vreselijk! Ik dacht dat ik redelijk relaxt zou zijn maar toch niet...

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja elke zwangerschap is anders vliegje.
    bij mijn mk was ik bijv. savonds misselijk en bij deze zwangerschap sochtends.

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    @Vliegje...ik had het ook de eerste poging na Lizzie, daarna zakte dat helemaal weg gelukkig. Maar ik hoop dat er geen tweede poging nodig zal zijn voor jullie natuurlijk!

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    het is de boba geworden :) die was het makkelijkst om te doen haha (wilde niet hoeven knopen) en is inclusief de insert. mn vrouw heeft hem meteen uitgeprobeerd met winkelen en ons meisje bleef lekker slapen :)

12. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Boba's zijn mooi!

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Heel veel draagplezier Denanja!

14. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Veel draagplezier!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Leuk Denanja! Dragen is zo fijn :)
    Hier was ik gister en vanochtend misselijk.
    My mind is still messing with me!

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha vliegje als je misselijk bent zou je ook positief moeten testen want je kan pas symtonen krijgen als je hcg in je bloed hebt ;). ben benieuwd!!!

dankje dames.

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja maar zit pas 8 dpo! Kan nooit toch. Ik maak mezelf gek, hou ik mezelf voor haha.
    Mijn moeder heeft gister nog tarotkaarten gelegd. Toen met Reva ook 1 legging gedaan en toen kwam de kaart van zwangerschap naar voren (uit 72 kaarten). Ik was toen inderdaad zwanger.
    Gister kwam weer die kaart naar voren.
    En een vriendin van ons is een beetje helderziend. Ja je moet erin geloven hoor, maar met Reva had ze alles goed. Was gewoon eng.
    Ze appte ons toen op het moment dat de weeën startten, was net slijmprop verloren. Wist toen nog niemand. Zij wist het eerder als onze ouders haha! Ze zei, ik denk dat het niet lang meer duurt. Later heeft ze nog naar mijn vrouw een bericht gestuurd dat het een hele zware bevalling zou worden, misschien ks. Dianta zei dat niet tegen mij om me niet bang te maken. Het werd een ks. En zij zei als enige dat het een meisje zou worden.
    Dus ben benieuwd wat er nu van klopt :p hihi.

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ben gewoon misselijk van de spanning denk ik hahahaha!

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hahaha geweldig. spannend dan weer he. hoop dat het netzo als bij evira is voor jou... dat de eerste keer heel spannend is en daarna weer beetje afnam of eerste x raak natuurlijk

20. lovelylife

17 aug 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag allemaal! Een tijdje niets van me laten horen, sorry daarvoor! Dit kwam doordat ik even afstand wilde nemen van alle (soms positieve, soms negatieve) iui verhalen en wat meer relaxed het proces in wilde gaan. En ja hoor, eindelijk is het na 9 iui-behandelingen raak! :):):) Inmiddels al vier echo's verder. Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en kan het haast niet geloven dat mijn vriendin en ik in december een kindje zullen krijgen als alles goed gaat!

vliegje, begrijp ik goed dat jullie bezig zijn voor een tweede?
    Denanja, gefelicteerd met de geboorte van Tess!

Leuk om al jullie verhalen weer te lezen, ga zo bijlezen!

Deel Deze Pagina