patricia zie in je handtekening dat je medio juli weer tp krijgt. moet je verplicht een maand overslaan?
Ja moet eerst een maand rust houden. Dus nu eerst op mijn menstruatie wachten. En dan moet ik bellen wanneer ik voor 2de keer menstrueer. En dan op dag 13 echo om tp moment te bepalen. Maar mijn cyclus is al sinds eind januari onderdrukt. Dus ben benieuwd hoe het zit met mijn menstruaties.
ja ben ook benieuwd! helaas was er van mijn perfecte cyclus na de punctie niks meer over ben toen dus over gegaan op kunstmatige cyclus. ben dus benieuwd hoe mijn cyclus nu na de bevalling word
Vandaag onze hond in laten slapen.... Zaterdag mijn oma begraven... Negatieve test... Ik vind 2016 een rotjaar.....al zoveel narigheid gebeurd. Ik ben er klaar mee.... Ik dacht dat ik na alle teleurstellingen voor ons eerste kindje wat beter bestand zou zijn tegen de teleurstelling nu. We hebben toch al een prachtige dochter? Maar het doet toch even pijn.....zeker na het geweldige nieuws van Vliegje (maar ik gun het je van harte hoor meis! ). Pas poging 2 na de miskraam...dus nog niet wanhopen...
Evira ah meis wat naar...gecondoleerd en sterkte! Snap de teleurstelling heel erg goed hoor...ik weet nog dat de 2e poging na onze mk mislukte...pfff....
Jeetje Evira, wat een *#$%^periode zeg! Heel veel sterkte. 😕💋 Ik ben vanavond naar een Exclusevening (intiemconcert) geweest van Willemijn Verkaik. Voor wie niet weet wie dat is: ze is het best bekend als swerelds beste Elphaba (groene heks) uit de musical Wicked, en de stem van Elsa in de Nederlandse en Duitse versie van Frozen. Was geweldig, ze heeft een uur opgetreden, een rondje Q&A, gewoon wat rondgelopen en een praatje gemaakt met iedereen en ruim de tijd genomen voor foto's en handtekeningen. 😊 Ik heb een superavond gehad! #grootfan 😉 Doet me goed!
Hallo dames, Ik heb even een tijdje niks late horen. Maar wel mee gelezen. ik heb nu nacht diensten. Heb 7-6 om 9:00 sollicitatie gesprek oper me werk voor nivo 3 opleiding. Dus spannend. En 8 juni uitslag van bloedprikken en dan horen of we kunnen starten met het traject. Allemaal heel spannend . Xxx
Kim wauh wat geweldig!! Wij vinden haar ook geweldig goed!! Wat heerlijk ff zo'n avond afleiding zeg!! Snap dat je genoten hebt! Enne super leuke foto! Veertjuh spannende dag vandaag en morgen voor jullie! Succes!
kim, wij als musical fans kennen haar natuurlijk ook!!! super fijn dat je een leuke avond gehad hebt! je moet ook zeker zo nu en dan even je gedachte kunnen verzetten. patricia ik snap dat je door wilt. wij hoefden geen maand te wachten alleen als je het zelf wilde. veertuh spannend allemaal! en succes
ja ik vind zelf wel eventjes goed om een maandje over te slaan Alleen het onhandige is dat ik niet weet of menstruatie nr 2 keurig over 4 weken komt, ben vandaag eindelijk gaan menstrueren, was even vergeten hoe pijnlijk dat was Ik wil eigenlijk nog eventjes weg, zo tussen 2 pogingen in, maar in de maand juni kan ik geen vrij krijgen. En de eerste week van juli zou kunnen maar dan ben ik bang dat het weer te warm is :-/ Eerst volgend weekend maar even vragen aan oom en tante of ik nog kan komen logeren in frankrijk
dat is wel.een lekker vooruit zicht even weg gaan!! is ook belangrijk om lekker te ontspannen. wij kunnen niet wachten tot we weggaan.. nog 2 weekjes. net even shirtjes met korte mouwen gekocht. vind je niet veel in maat 56 maar gelukkig wel wat gevonden wat ook niet te duur is.
Lief dat je aan ons denkt Inkt! Hier nog geen enkel teken dat de bevalling snel zal beginnen. Als het geboren is horen jullie het hier uiteraard. Verder hier nu even niet zo actief Ik hoop dat het goed met jullie gaat.
stier met dit weer wil je ook niet actief zijn veel te warm! he ervaart je vrouw die warmte? wat dat betreft was/ben ik blij dat ik niet hoogzwanger was in de zomer!
Evira wat verdrietig allemaal! Heel veel sterkte en gecondoleerd met je oma en hondje. Hoop echt dat jullie snel zwanger mogen raken meis! En ik dacht ook dat ik er relaxter in zou staan. we hebben immers al een dochter. Maar de wens voor een 2e is net zo groot als voor een 1e. Dikke knuf! Kim, ik ken haar ook, zij is zooooo goed! Ik ben 10x naar Tarzan geweest. Grote musical fan hier ook haha. Patricia wat een lastige tijd ook maken jullie mee. Vind het zo tweestrijd soms. De een wel zwanger. De anders zoveel tegenslagen... Hopelijk gaat de zon schijnen voor ons allemaal! Ik hou het steeds een slag on de arm hoor. Voel me nog niet zwanger. Niet echt. Wil die bloedtest eerst zien/horen. Clearblue gaf vandaag netjes 1-2 weken aan maar ik ben nog steeds bang. Spunkie hoe is het bij jullie??
Vliegje, we zijn nog steeds aan t wachten. Mijn vrouw denkt wel wat te voelen. We wachten nog tot zaterdag met testen. Nagelbijten....
Spannend Spunkie!! Vandaag bij Zeeman zo'n 5 setjes gekocht voor 34 euro. Hartstikke leuke kleren daar en goede kwaliteit voor zo'n weinig geld vind ik.