Spannend meis! Bijna 13.30!! Ook ik zeker dat je een prachtige HGC uitslag hebt! Spannender zal de 1e echo straks zijn! We gaan 3 weken weg en hebben een relaxed reischema gemaakt (nou ja ik want mijn vrouw is natuurlijk intern in opleiding) en ruime accomodaties geboekt zodat Sara de ruimte heeft en zo nu en dan een eigen kamertje en veelal aan of nabij het strand en/of zwembad zodat er genoeg rust in het rondreizen zit. Sara zal dan 15 mnd zijn als we gaan, ze was 7.5 mnd toen we naar Curacao gingen en het dubbele als we richting Florida gaan. Het enige lastige van die leeftijd zal wss zijn dat ze dan hopelijk kruipt en loopt haha waardoor het vliegen meer een uitdaging word. Anderzijds vermaakt ze zichzelf uitstekend en met wat nieuw speelgoed en wat lopen in t vliegveld gaan we die uitdaging gewoon weer aan! Als je t niet probeert.... Verder zal het op de stranden juist weer erg leuk worden met die leeftijd omdat ze dan lekker met zand en water kan spelen. Hup haar mama's in bikini ernaast en genieten maar. Verder hebben we een boottour geboekt van een uur om naar het leefgebied van de Manatees (zeekoeien te varen). Je kon bijv ook 3.5 uur maar we houden rekening met die kleine, das te lang op een klein bootje. Verder de buggy en draagzak mee en lekker wandelen door natuurparken en leuke plaatsjes aandoen :-D
Waarde was 231! Helemaal goed dus voor deze termijn 30 juni 1e echo. Echt zo bijzonder allemaal! Ongelooflijk! Zwanger zonder pregnyl, gewoon eigen eitje die toevallig op klappen stond bij ons 1e gesprek. Hoe bizar kun je het hebben... Nu voelt het steeds echter Hoewel ik minder klachten heb als met Reva. Toen stonden echt mijn borsten op klappen en het gevoel dat ze in de fik stonden. Nu niet... maar mijn vrouw zegt dat dat misschien komt omdat ik nu al melkklieren heb enzo, ivm Reva's zwangerschap? Geen idee. Maak me er niet te druk om. Klachtjes komen misschien nog... En ergens omarm ik de wc pot met liefde! Jeetje spannend zeg...
Vliegje yeahhh!!! Ongelovelijk hoe t kan gaan idd!! 30 juni, heeft die datum nog iets speciaals toevallig? Oh ik hoop op een prachtige echo met kloppend hartje voor jullie! Phoe dat zou t enige zijn waar ik tegenop zou zien, weer die misselijkheid en overgeven...maar ja je moet er wat voor over hebben!
Nou ik heb op dit moment weinig klachten, dus ik heb liever wél klachten voor de bevestiging haha. Maar ik zal het niet te hard roepen haha. Nee we hebben nog niets met die datum, hopelijk dan wel! Schoonmoeder is 1 juli jarig dus op zich wel leuk als we een goede echo hebben. Maar ze weten het allemaal al. Omdat ze natuurlijk wisten dat we weer gingen starten en eventueel zouden oppassen voor IUI's enzo hahaha. Niet nodig nu. Hoop zo dat het een mooie plakbeeb is!
Vliegje nu ga ik je feliciteren hoor, van harte! Wie had dat gedacht. Geniet van dit mooie nieuws en hopelijk blijven de kwaaltjes lekker achterwegen. Hier alles nog rustig. Gisteren bij vk geweest. Over een week weer een afspraak als het dan nog niet geboren is. Strippen doen ze met 41 weken.
Hi iedereen, Even voorstellen: Wie ben je? Madouc Leeftijd: 41 (tja...) Alleenstaand/Samenwonend/Getrouwd: Samenwonend Donor gevonden via: Het is een oude studievriend. Hij is homo, zijn vriend wil geen kinderen en hijzelf in ieder geval geen verantwoordelijkheden, maar het idee van een biologisch kind lijkt hem wel leuk. Maar hij is wel heel duidelijk donor (met contract) en geen vader. Anoniem of niet-anoniem + motivatie hierachter: Niet-anoniem. Het lijkt ons goed als er geen Grote Onbekende is, maar gewoon iemand met een naam en een gezicht. En aangezien we bevriend zijn, zal hij ook best eens met het kindje naar de speeltuin of de dierentuin gaan. ZI of behandeling in een ziekenhuis: AMC, sinds april 2016 bezig met IVF Zijn er al kindjes en zo ja hoeveel: Nee,helaas nog niet.
Madouc welkom op dit forum! Wat een spannende tijd ook voor jullie! Ik lees "tja" achter je leeftijd en tevens dat jullie april jl begonnen zijn met ivf...hiervoor bezig geweest met ander traject of lange zoektocht donor of wellicht eerder geen kinderwens of juiste partner om kinderen mee te willen proberen te krijgen? Wil jij jullie kindje dragen? Ikzelf ben 33 en mijn vrouw 42 en hebben vorig jaar ons 1e kindje gekregen....tja soms ben je wat ouder als je mama word
Dank @aircirtap! Ik was behoorlijk opgelucht met het resultaat, na alle horrorverhalen van 'na je 40e...' @Dreamygirl: ja, heel spannend! Na al vele jaren een kinderwens te hebben gehad maar steeds niet de goede partner te hebben gevonden, ontmoette ik 3 jaar geleden mijn huidige vriendin, en zijn we wegens mijn leeftijd al binnen een paar maanden begonnen met de uitvoering van de kinderwens. Mijn vriendin heeft nooit de minste behoefte gehad om zelf zwanger te worden, en ik juist heel erg - dus nouja, dat was duidelijk. We hebben het eerst anderhalf jaar met ZI geprobeerd, maar afgezien van een vroege MK geen resultaat. Toen bleek dat het zaad van onze donor heel slecht is, maar juist omdat hij toch voor ons zo'n beetje de ideale donor zou zijn (en daarvan is de keus helaas echt niet zo groot) besloten we toch met hem door te gaan, en dan ICSI/IVF te proberen. Daarna moesten we ivm overgang naar het elektronisch patiëntendossier bij het AMC nog ruim een half jaar wachten voordat we konden beginnen. In april was het dan eindelijk zover, en toen was ik nét 41 geworden. Fantastisch dat jullie een dochter hebben! Wie heeft bij jullie het kindje gedragen? Jij of je vriendin?
Madouc, welkom! Een hele weg ook al afgelegd lees ik. Respect en hopelijk zit er een goede cryo bij voor jullie met een mooie plakbeeb! Wij zijn net in verwachting van ons 2e kindje, zo bijzonder! Heel veel succes gewenst!
@Vliegje: wat geweldig voor jullie! Gefeliciteerd! Zie trouwens dat jullie dochter op dezelfde dag jarig is als ik, mooie dag!
Madouc, welkom! Mijn vrouw is ook een wat 'oudere' mama. Inmiddels hebben we 3 kindjes mogen krijgen via IVF. Hopelijk blijft één van de cryotjes plakken (hier was dat wel het geval ) Vliegje, wat een supergoede bloeduitslag! Echt geweldig! Dreamy, wat een heerlijke vakantieplannen! Ik ga morgen afstuderen... Spannend! Nog 'even' mijn onderzoek presenteren en dan is het papiertje echt van mij! Morgenavond een fijn feestje, kindjes in de nette kleren, zelf een fantastisch jurkje gekocht, knappe vrouw mee! Ik heb er zin in!
Madouc, welkom! Wij hebben vanochtend getest. (Ook al zouden we wachten) En hij is zeer licht positief. Eens kijken wat de streep doet over een paar dagen.
Spunkie wat gaaf!! Hoever zit je voor je nod?? Spannend! Chybou, gefeliciteerd 😁 Klinkt heel gaaf, je feestje 😁 Lekker genieten! Mooie datum he Madouc haha. Nu komt er nog 1 bij in febr. Dan zou de 20e of 22e wel mooi zijn om de tweeën erin te houden haha.
Spunk, dat zou ook gelijk de 1e keer zijn dan?! Wow... Hoe cool haha. En ook een febr beeb. Zo spannend! Je zit een dag of 3 voor je nod denk ik dus als de streep oploopt zit het wek snor!
Ja, vliegje het was de eerste ZI poging bij mijn vrouw. Goede timing + goede match. (Net als bij jou overigens) Via de online calculator, is mijn vrouw 20 februari uitgerekend.