Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Das trouwens ook wat voor de vrouw van jullie donor. Die ziet wel jullie zwanger raken maar zelf lukt het niet. Lijkt me wel moeilijk hoor. Ik bedoel, dat zou je denken dat het aan haar ligt, dat zij wat minder vruchtbaar is ofzo want het zaad werkt bij jullie wel. Gek hoe het allemaal kan lopen he.

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Spunkie oh wat spannend!! Een lichte streep!! Whaaa nu oplopen die streep!! Wat geweldig!

Madouc mijn vrouw en ik inmiddels ruim 6.5 jaar samen. Mijn vrouw vond kinderen leuk maar had zelf geen kinderwens of zwangerschapwens. Mijn vrouw de tijd gegeven daar eens rustig over na te gaan denken....toen helaas in de familie een vervelende ziekte (kanker) periode meegemaakt en wij besloten vooral ook eerst samen te genieten en hebben mooie reizen gemaakt, zijn getrouwd en na een geweldige bruiloft en huwelijksreis samen besloten te gaan starten voor een 1e kindje. Mijn vrouw zag het met mij gelukkig helemaal zitten om voor een kindje te gaan en zie nu...een dochter die alweer bijna 1 jaar word. Ik ben dus degene die zwanger is geweest...

3. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Tnx dreamy!

Huh? Vanochtend? Ik vind 6 uur best wel ochtend... :p:p:p
    Zondagochtend gooien we er weer een test tegenaan... :D

Ja, klopt. Dat is ook zeer vervelend. Maar ze is al op leeftijd, dat kan ook meespelen. En ze willen niet de MMM in. Dat is natuurlijk een keuze.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O ja ik zie dat het bericht van vanochtend is haha. Ik dacht gisteravond laat en dat je gister dus licht positief had getest.
    O zondag pas weer?! Spannend!

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    *Slikt jaloezie weg....

Wat fijn Spunkie....ook al de eerste poging...wauw!

Ik denk dat wij de oudste zijn hier, ik ben 35 en mijn brouw 45. We hadden ook liever eerder kinderen gekregen, helaas besloot het lot anders voor ons.

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    welkom madouc!
    wat een goede opbrengst zeg jullie ivf! hopelijk zit er een plak beeb tussen!

spunkie wat super cool!!! t s wat hier met die donoren van jullie, match made in heaven! hopelijk lopen ze mooi op!
    ennuh ik vind zaterdagochtend testen een beter idee ;).

hier net met de hond naar de dierenarts geweest (alweer!!!!)
    hebben echt het kneusje van het nest gekocht zeg!
    hij heeft hooikoorts en waarschijnlijk ook pseuriasis!!
    die tabletten kosten 60 euro per maand! dus hoop dat ie ze nu maar 2 maanden nodig heeft hoor!
    en een prednison kuur erbij omdat we volgende week op vakantie gaan naar de boerderij (met veel gras en pollen) en die hooikoorts tabletten niet zo snel werken. pfff dure bedoeling hoor!
    ga de volgende hond dus zeker verzekeren!!!

met de kleine meid alles goed verder :) krampjes worden al minder, helaas vanmorgen vanaf half 6 wel last gehad (normaal savonds) ze slaapt wel echt minder sinds deze week! maar dat is alleen maar leuk! en snachts slaapt ze nog goed dus dat is wel fijn. ze komt meestal tussen 3 en 4 voor een voeding en daarna half 9 weer dus we mogen niet klagen :).

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Denanja, das balen zeg! En duur ja... pffff ik weet er alles van. Mijn andere hond die vorig jaar ingeslapen is, kostte me ook dik 50 euro per maand... Heb het jaren betaald maar uiteindelijk was hij echt op :( Hopelijk knapt ie snel op!

Ja Spunkie, morgenochtend testen is nog beter :D Bij mij liepen ze ook iedere dag op. Heb vandaag voor het eerst niet meer getest. Heb er nog 1 liggen, misschien morgen nog haha.

Ah Evira, vind het zo snel voor jullie! Maar jullie zijn snel zwanger, weet het zeker!

8. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.244
    3.892
    113
    Welkom Madouc!

En wat spannend spunkie, dat je positief getest hebt!

Gelukkig regent het nu denanja, dan is er wat minder kans op hooikoorts ;) Wist niet dat honden dat ook kunnen hebben, wat een ellende zeg...

Hier eigenlijk weinig nieuws en dat is prima :)

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hier regent het niet hoor! zitten in de trein even naar eindhoven shoppen :) meteen even langs prenatal nieuwe spenen halen en puckababy want vond dr vanmorgen dwars in dr bedje en dat is niet de eerste keer mevrouw schopt altijd de dekens van zich af!

hoe is het met e testers???

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Spunkie! Super nieuws zeg!!! Wouw!

11. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Vanochtend nog steeds licht positief.

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    spannend!!!

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    spunkie wat super!! Dit klinkt goed!! Jeetje ook bij poging 1...

Vliegje oh wat heerlijk weer jouw banner...als ik dit allemaal weer lees en zie kriebelt er hier ook vanalles maar denk dat t meer de herinneringen aan een geweldig mooie tijd zijn dan dat ik echt nu voor nummer 2 zou willen gaan...

Denanja wat zielig voor je hond, weet hoe t is want oh wat heb ik me beroerd gevoeld zeg de afgelopen dagen!!

Evira leuk te lezen dat jullie ook "oudere" mama's zijn!!

Hier alvast een een UV 50 pakje voor Sara gekocht in de maat die ze wss in november/december zal hebben. Ga ook vast wat leuke rompers en zomerkleertjes halen want straks in de winter is dat niet meer te krijgen...dacht das wel slim en leuk natuurlijk :-D

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ denanja - dierenarts is zó duur. Ik ga maandag met mijn kwakkelkater. Hij heeft een hartruis en is licht astmatisch. Warm weer levert benauwd op, lang spelen kan ook niet. Het is al een prestatie dat hij hier mee 13 jaar is!
    Hij vermagert ondanks hij extra voer krijgt. Nu kwam ik er laatst achter dat zijn zus als die haar portie op heeft gewoon rustig zijn bakje verder leeg eet. Dus nu blijf ik er maar bij.
    Hij likt zich al ruim een jaar kaal, maar dit wordt steeds erger. Ik wil hem eerst laten onderzoeken voordat we nog 1 anti stress middel gaan gebruiken.
    Nu heb ik sinds kort te waterbakken meer in het zicht staan en heb idee dat hij meer drinkt.
    Ben zo bang dat het mis is. Want chronisch op medicatie is met mijn inkomen niet te doen. Vorig jaar is de andere kat ziek geweest en dat heeft behoorlijk mijn spaarrekening geplunderd. Plus hij is niet handtam ... dus medicijnen er in stoppen is nogal een gedoe op zijn zachts gezegd.
    Maar ondanks zijn gekwakkel en zijn gedragsproblemen ben ik wel gek op hem. :)

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Super zeg!! :D
    (enne jeetje! wat een geluk ook!)

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ben benieuwd naar de vlg testen Spunk!
    Ik ben nog erg onzeker, weinig tot geen klachtjes tot nu toe.
    Maar tis nog vroeg toch? Het besef is er hier nog steeds niet. Ik dacht, ik maak een banner hahaha dan voelt het misschien al echter maar denk dat dat pas met de echo is.

Chybou hoe was je avondje??

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Dreamy en heeeeel slim van die kleertjes! En zo leuk om te shoppen hihi.

18. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Goeiemorgen
    Damn wat vroeg, maar mijn vrouw kon haar plas niet meer inhouden. En aangezien we ook nog haar temperatuur bijhouden, zijn we nu al wakker.

Haar temperatuur blijft stijgen, goed teken. (linkje naar het temperatuurkaartje staat onderin de handtekening "fertility friend")

En de zwangerschapstest laat steeds eerder en duidelijker een streepje zien.

Ik begin het steeds meer te geloven.

Bijgevoegde bestanden:

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jaaaaaaa!!! Duidelijk toch! Wow zeg, ook zwanger. Gefeliciteerd! 😁 Wanneer is je nod? Morgen eigenlijk? Dit zit wel goed hoor! Ongelooflijk 😁

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    En een innestelingsdip lijkt het! Heel duidelijk. Dan zijn we bijna tegelijk uitgerekend, hoe leuk haha.

Deel Deze Pagina