Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha idd vroeg spunkie! maar super cool!!! gefeliciteerd!!!

dreamy shoppen is altijd leuk! voor de kleine dan. hier ook gedaan gisteren haha ja konden het weer niet laten haha.
    ook een puckababy gekocht se piep. vanacht uitgeprobeerd en ze wilde er echt niet in! krijsen!!!! maar toen we dr eenmaal in slaap hadden rond 24.00 heeft ze tot half 7 geslapen!!! normaal tussen 3 en 4! dus wij helemaal.blij haha hoop dat ze dat vanacht ook doet!

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Even wennen misschien voor d'r?
    We hebben Reva in het begin ook niet in een slaapzakje gelegd maar dat gaan we met de 2e anders doen denk ik, toch gelijk. Ze ligt nu nog in een slaapzak omdat ze zichzelf bloottrapt en steeds gedraaid in bed ligt en alle hoeken van het bed ziet in haar slaap haha. Dus met een slaapzak krijgt ze het niet koud.

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dat doet die van ons dus ook vliegje. vond dr dwars in bed zonder lakens enz. ze is gewoon heel bewegelijk dus gekozen voor een slaapzakje waar dan de handjes ook in liggen. deze kan tot ongeveer 3 maanden dus daarna dan waarschijnlijk een gewoon slaapzakje

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #724 Dreamygirl, 12 jun 2016
    Laatst bewerkt: 12 jun 2016
    Ja shoppen is nooit vervelend haha...we hebben ook een hoop gekregen en heb tot maat 104 gesorteerde kleding in bakken op zolder staan haha..
    Heb vorige week maat 74 tevoorschijn gehaald. Maat 68 is echt te klein nu...

Voor Curacao was t lastig om in jan/feb zomerkleding te krijgen dus gelukkig waren er 2 vriendinnen met dochters die wat gedragen kleding in de juiste maat hadden liggen.

Ik heb iig al een UV-werend pakje UVP 50 met lange mouw weten te scoren! Is erg moeilijk te vinden met lange mouw en naar tig x de site in dr gaten gehouden te hebben heb ik 'm eindelijk weten te bemachtigen! Dit is echt zo fijn want zo hoef je niet bang te zijn dat de kleine verbrand op t strand! Krijg 'm binnenkort thuis gestuurd!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    die is leuk!!!! slim idd om dit nu te kopen!!

wij hebben ook de maat die ze draagt in de commode en de rest nog apart liggen en elke keer vullen we aan.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier is het nu andersom. Alles wat te klein is ligt op zolder in bakken en wil ik nog goed gaan sorteren en de unisex eruit halen en apart leggen voor de 2e baby. Rompers enzo. En nu moeten we gaan bijkopen haha.
    Wel leuk pakje Dreamy!

Morgen 1e werkdag op nieuwe kantoor. Gister alles verhuisd. Flink wat werk en gesjouwd. Hopelijk kan dat geen kwaad maar heb er wel op gelet. Was vanmiddag even misselijk verder nog geen klachtjes of wat buik-en rugpijn na af en toe dus ben nog super onzeker... Hoop toch snel echte klachten te krijgen. Zou ik me toch beter bij voelen.

Misschien doe ik van de week nog een digitale test. Als mijn hcg goed gestegen is zou hij dan vanaf woensdag/donderdag 3+ moeten geven toch? Dan is het 3 weken na IUI.

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje ja wij ook te kleine kleding op zolder hoor, alles wat ze het afgelopen jaar gedragen heeft ligt ook netjes gesorteerd boven. Je weet nooit wat er nog komen gaat haha...

Fijn dat de verhuizing achter de rug is. Gelukkig ligt de kleine nog veilig en diep achter je schaambot....ja lijkt mij dat die test dat 3+ zou moeten aangeven ja. Ik zou onzeker zijn tot die 1e echo en pfff daarna weer tot de 20wkn echo hahah...

8. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Paar dagen niet op t forum geweest.
    Maar wat een supernieuws Spunkie! 😁

En welkom Madouc

Hier geen positieve ovu test gehad deze cyclus.
    Vanmorgen weer ongesteld geworden, dus dinsdag beginnen aan mijn dubbele dosis Clomid.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik denk echt dat je pco hebt en dus meer begeleiding nodig hebt. Ga je nu 100mg slikken? Ik zou echt open strepen staan. Hoop troep in je lijf en je weet niet eens of het werkt. Is niet gezond ook hoor meis. Niet te lang proberen maar gewoon aan de bel trekken!
    Heb je al de Clearblue ovulatietesten geprobeerd?

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ook de clearblue tests met smiley liggen, nog een paar dan. Heb ik deze cyclus niet geprobeerd. Maar die van sensitest werkten altijd goed.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb gehoord dat ik gevolgd wordt door bepaalde febr 2015 mensen die ik hier heb leren kennen toen ik zwanger was van Reva. Die groep ligt uit elkaar door een stel moeilijk vrouwen. Er zijn kleine groepjes over en nu blijk ik nogal interessant te zijn voor bepaalde mensen die zijn gaan speuren naar mij en weten ze dat we zwanger zijn. Aangezien ze het me niet persoonlijk zeggen wil ik ze bij deze bedanken voor de interesse! 🙄😂😋

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha, oke dan...
    #vliegjefanclub

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    hahaha lang verhaal maar van dat soort schijnheilig gedoe hou ik echt niet. Mensen zitten nogal te speuren en gaan zelfs in een lesbisch topic lezen hoe het met mij is terwijl ze hier eigenlijk niks te zoeken hebben. Dus ik wilde ze even bedanken 😝😂

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spunkie hoe is je test nu?!

15. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Geen test gedaan, alleen temperatuur.
    Woensdag doen we weer een test.
    Toevallig gaat mijn vrouw die ochtend naar de huisarts. (voor een second opinion m.b.t. de heupjes van onze dochter)
    Kan ze het gelijk even doorgeven... :D

Gisteren hebben we het wel al tegen onze ouders gezegd. (al dat geheimzinnige gedoe. Mijn vrouw houd wel van een biertje en een wijntje, dus dat valt op.)

We hadden een zwangerschapstest ingepakt als een cadeautje.
    Ik merkte meteen een generatiekloof. Ze wisten gewoon niet wat het was... beetje jammer...

Tja in die tijd ging je 's ochtends met je plasje naar de huisarts en misschien had je dan aan het eind van de middag de uitslag.

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
  17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Wil even laten weten dat zondag onze dochter is geboren. Met mijn vrouw en dochter gaat het goed, met mij even wat minder (beetje depressieve klachten). Zitten erg in onze bubbel en we doen het heel rustig aan. Zal hier de komends tijd dan ook niet te vinden zijn. Ik hoop dat het goed met iedereen gaat. Iedereen bedankt voor het meeleven de afgelopen maanden.

18. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Super gefeliciteerd Stier! Ik hoop dat het met jou ook snel weer beter gaat.

19. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.244
    3.892
    113
    Gefeliciteerd Stier! Heb wel aan je gedacht hoor! Fijn dat het goed gaat met je vrouw en dochter, hopelijk voel jij je binnenkort ook weer wat beter. Kan me helemaal voorstellen dat er megaveel nu op je afkomt! Klinkt als een goed plan om rustig aan te doen in jullie bubbel.

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Stier Gefelicieerd met jullie dochter! Hopelijk voel jij en ook snel beter meis! Geniet van elkaar in deze bijzondere periode!! Mogen we trouwens weten hoe ze heet en hoe zwaar ze is?

Patricia ik had dezs site bekeken 2wkn terug en kon toen geen UV werende shirts met lange mouwen op deze site vinden, nu wel haha...ze zijn wel een stuk duurder €40,- voor een shirt en nu ben ik €15,- kwijt incl broekje...maar bedankt voor t meedenken!

Deel Deze Pagina