Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Nee dat was niet allemaal z.i. Eerst z.i bij mijn vrouw, toen iui bij mijn vrouw, toen ivf bij mijn vrouw, toen nieuwe donor, toen opnieuw laten invriezen, quarantaine periodes, iui bij mij en uiteindelijk z.i bij mij (dat was bij lizzie 1e keer raak....dus dat mazzeltje hadden we dan weer wel).

En op zich...als je alles los bekijkt is het allemaal niet heel erg. Onze donor woont twee uur rijden hier vandaan. Met lizzie hadden ze een tweede huisje hier in de buurt, dus dat was makkelijk met doneren. Nu moet hij van ver komen. De eerste keren wist hij echter niet dat zaad niet zo lang overleeft, dus die telden niet echt mee voor mijn gevoel. Bij de tweede échte poging was ik zwanger, maar dat werd de miskraam. Nu hebben we weer twee pogingen gehad....dus op zich wel weinig. Alleen alles bij elkaar wordt het alweer zo'n lang proces met veel teleurstellingen.

Ik heb de donor idd maar gevraagd of hij morgen ook nog kan. Kwaad kan het niet iig. Gisteravond hebben we ook z.i gedaan inderdaad. Dus vandaag zit wel goed. Maar als morgen mijn ei pas is, vind ik het wat op het randje.

2. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @vliegje:
    Mijn vrouw slikte bij de vorige zwangerschap "VSM mama" en losse visolie capsules.
    Nu slikt ze "Davitamon Compleet Mama plus".

Naast foliumzuur heeft je kindje Omega-3 (visolie) nodig. Voor de ontwikkeling van de hersenen en het gezichtsvermogen.
    En vitamine D voor de vorming van rode bloedcellen.

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik slikte ook mama compleet plus van davitamon.

t is hier heerlijk op vakantie! onze meid heeft de hele reis geslapen!!

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente

Ik heb voor de kinderen een speciaal "kraamdagen album" gemaakt met daarin de foto's van de keizersnedes en de kraamdagen.
    Als je een keizersnede hebt gehad zijn de bevallingsfoto's natuurlijk een beetje anders... hoewel ik ook wel foto's heb waarbij je recht in mijn buik kijkt... Nou ja, je selecteert de mooiere... hahaha
    Daarna heb ik een fotoalbum van het eerste half jaar en het tweede half jaar gemaakt. Vervolgens van elk jaar een album.
    Ik loop nu een beetje achter. Druk met de studie en de kinderen geweest. Ik hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben en dit weer op te pakken.

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wat een lieve reactie! Ik hoop zo dat het snel raak is voor jullie. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het lange wachten is en hoe verdrietig je kan zijn als je toch weer ongesteld wordt.

Wat betreft die LH testen... kleine theorie... Zou je twee keer een eisprong gehad hebben? Dus... Twee eitjes?!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat Chybou zegt kan volgens mij! Dan heb je 2 lh pieken. Ven benieuwd! Het wachten is weer begonnen. Als wij voor een goede echo gaan, gaan jullie voor 2 strepen! 😘😘

Toch hebben jullie al een hele weg afgelegd hoor Evira. Pittig hoor!

Denanja, waar zitten jullie ergens? Geniet ervan!

Ik vind Reva's 1e jaar film leuker dan het album maar in het album ben ik nog maar net begonnen haha. Loop ook achter. Ben wel bezig met haar 2e jaar film. Die wil ik afmaken voor de 2e er is en dan van de 2e ook weer zeker een 1 en 2 jaar film want dat moet bij beide gelijk zijn he hahaha.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Kon het niet laten, toch maar aangemeld bij febr 2017 mama's. Te nieuwsgierig.
    Verder blijf ik hier wel hoor meiden, hier zitten mijn roots hahaha. Dit is het enige topic waar ik schreef (buiten febr 2015 mama's destijds en nu de febr 2017 mama's.). Kijk verder nergens op dit forum.
    En we schrijven al zolang samen, inmiddels toch al dik 2 jaar.

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    De kwaaltjes zijn begonnen hier... al sinds vanochtend heel misselijk, het zuigen op druifjes helpt heel erg, laten deze nu al op zijn haha. Nu weet ik weer hoe het was om zo misselijk te zijn, was het een beetje vergeten..

9. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Dat is vervelend vliegje :(
    Hopelijk snel van die misselijkheid af zijn.

Xx

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik omarm het en klaag niet. Het hoort erbij en ik hoop dat het me wat minder onzeker maakt. Volgende week donderdag de echo. Klinkt al iets dichterbij als 'over 2 weken' haha.

Hoe is het verder?
    Evira, nog een keer geinsemineerd??
    Wachtweken nu dus. Ben benieuwd. Misschien dus gewoon 2x ei. Werken de testen normaal goed bij je en regelmatige cyclus?

11. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hier gaat alles verder goed,
    Morgen worden er 3 rietjes verzonden naar mck vanuit de ESB in Denemarken. :) dus even afwachten wanneer het daar aankomt. En dan nog 10 dagen wachten op telefoontje om startgesprek te plannen, dus het komt steeds dichterbij :D

En spannend hoor donderdag over een week de echo :).
    Lijkt me erg mooi om iets te horen en latere echo's iets te zien. :D.

Xxx

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    even snel. xitten in schwarzwald vliegje. hausach om orecies te zijn

13. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Denanja fijne vakantie :) geniet er van :)

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Veertje, lijkt me zo spannend! Nu gaat het echt beginnen!
    @Denanja, heerlijk zo'n vakantie! Hoe vind de kleine meid het allemaal.

Ik heb vanmiddag een apart afspraakje. Ik laat een (mijn eerste) tatoeage zetten die mijn drie kindjes symboliseert. Het wordt de eerste zin van het liedje dat ik elke avond voor alle drie zing, in mijn eigen handschrift, met drie zonnetjes (1 roze en twee blauwe)
    Ik ben benieuwd of het zo wordt als ik bedacht heb.
    Zijn er meer meiden met tatoeages die hun gezin, liefdes, vriendschappen, enz. eren?

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    chybou wat ene mooie gedachte!!
    ik heb wen tattoo met de letters van mn ouders en broer en daar komt in sept/okt een t bij :) wil het nu nog niet doen omdat je dan niet in de zon mag en hij op mn voet zit.

veertjuh spannend allemaal hoor!

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    mijn uitzicht nu :).
    als het is gelukt met de foto iig.

Bijgevoegde bestanden:

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    deze is beter.
    is wel bewolkt vandaag maar de zon komt er goed doorheen. aardig waarm hier heerlijk!!

Bijgevoegde bestanden:

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mooi Chybou! Ik heb meerdere tattoos maar wil nog iets van Reva maar was eerst een pols tattoo aan het laseren. Daar moest ik nu mee stoppen ivm de zwangerschap en bv straks dus dat ligt even stil. Daarna hoop ik iets te kunnen zetten van de kindjes ☺️

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #839 Dreamygirl, 21 jun 2016
    Laatst bewerkt: 21 jun 2016
    Denanjalooking good!! Geniet!!

Vliegje enerzijds bah die klachten anderzijds joepie laat maar komen, je bent zwanger!!

Veertjuh duurt meestal maar 2dgn het transport van de rietjes van ESB naar MCK! Dus wss is het al binnen! Spannend!!

Evira hebben jullie uiteindelijk nog geinsemineerd?

Chybou thx voor de tip van het kraamboek en apart een album!
    Wij hebben beiden geen tattoos maar als ik het zou doen dan zou het met onze dochter te maken hebben :) Benieuwd naar de jouwe!

Ik heb besloten ook een kraamboek te maken met daarin de start van de bevalling (mijn vrouw heeft foto's gemaakt tijdens mijn weeën ed), de bevalling, de kraamweken en de visite. Dit boek gaat dan in de doos met persoonlijke spullen. Daarnaast ga ik fotoalbum maken van het eerste jaar en die komt beneden in de kast te staan! Maar ja hoe lang gaan we dit volhouden? Tot het 18e levensjaar van elke kind een boek?! Wat zijn jullie plannen?

Verder zou ik vandaag met mijn nieuwe functie starten maar kleine meid heeft sinds gisteren een oorontsteking! Arm kind...aangezien mijn vrouw nog intern in opleiidng zit en mijn moeder zou oppassen maar ook ziek is moest ik zorverlof aanvragen. Voelde me behoorlijk bezwaard zo op mijn eerste dag. Gelukkig is het gewoon binnen mijn huidige organisatie en alleen een andere afdeling maar toch. Maar ja kan ons meisje moeilijk aan dr lot overlaten. Dit geeft me wel de tijd om te werken aan de albums. Kraamboek al bijna af!!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja tot wanneer gaan we door haha. Das een goeie! Ben nu met een 2e jaar film voor Reva bezig dus wil die sowieso ook voor de 2e baby maken. 2 films. Maar is zoveel werk.. Hoop dat het me ook echt lukt.
    Qua album heb ik een idee... Denk 1 album van het 1e jaar en dan verder gaan tot waar ik volhoud ofzo haha.

Wat vervelend van je 1e werkdag, maar ze begrijpen het vast wel! Hoop dat het snel beter gaat met Sara!

Deel Deze Pagina