Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hahaha stier een loempiatje! hier ook inbakeren... gebruiken de puckababy. hier helpt het wel al sliep ze altijd wel al goed maar lag altijd dwars of zelf 180 graden gedraaid in de bedje. nu lukt het haar nog om 90 graden te draaien! maar nu kan ze niet meer met de armpjes zwaaien. ze is erg beweegelijk namelijk. afgelopen nacht weer om 5u wakker geworden na 2 weken doorslapen maar woensdag prikje gehad dus kan er wel mee te maken hebben.

stier fijn dat het werken je wel weer bevalt enja kan me er iets bij voorstellen dat je vrouw het moeilijk vind ofja zwaar. soms heb je dagen dat je echt alleen met de baby bezig bent en je blij bent dat je partnwr thuiskom om even iets voor jezelf te kunnen doen.

louwie het word volgende week weer warmer dus denk wel dat je vrijdag mooi weer hebt!!

vliegje hopelijk ben je snel minder misselijk!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ha meiden!

Haha een loempia...Sara was ook wild, maar de meeste baby's "maaien" met hun armen...Sara vond t vreselijk om ingebakerd te worden maar slaapt gelukkig erg goed!
    Morgen vieren we haar 1e verjaardag...vind t toch wel een emotioneel iets pff....zoveel gebeurd t afgelopen jaar....en vanaf (over)morgen geen baby meer maar een dreumes....

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Veel plezier Dreamy! Ik had toen helemaal geen zin in de 1e verjaardag. Vond het veel te emotioneel! Echt de babytijd afsluiten.
    Maar toch proberen te genieten, het is ook weer heel bijzonder!

Nou we krijgen prachtig weer met onze daagjes weg. Tegen de 30 graden 😳 Beetje teveel van het goede maar vooruit haha.

4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Gefeliciteerd met Sara, Dreamy! Heb je al een traantje weggepinkt?

5. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Alvast gefeliciteerd met Sara, Dreamygirl!

Hoe gaat het nu met het slapende loempiaatje, Stier, helpt het een beetje? Kan me voorstellen dat het wel wennen is voor je vrouw, nu jij weer gewoon werkt.

Wij zijn bezig met de eerste babykamervoorbereidingen en aan het researchen voor geboortekaartjes. Heeft iemand nog tips, welke site hebben jullie gebruikt?

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Inbakeren vindt ze dus helemaal niks, wordt ze nog woester van haha. Beetje jammer. Het gaat nu snachts wel oke. Vannacht na de voeding van 23u doorgeslapen tot 5u. Wel af en toe even wakker omdat er wat scheetjes dwars zaten maar na even susssen viel ze dan weer zo in slaap. Overdag hebben we haar nu in de draagdoek. Zodra ze daar in zit is ze meteen in slaap.

Leuk dat jullie gaan beginnen aan de babykamer Vulpen! En op zoek gaan naar een kaartje is ook een hele klus, maar wel erg leuk. Wij hebben ons kaartje gemaakt via de site van Hippe Geboortekaartjes. Erg gebruiksvriendelijk en heel snel geleverd.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    balen dat het niet helpt stier. maar 5u is ook al heel goed toch! deed ons meisje tot voor kort ook nog tot 5u en toen ineens tot 9 haha binnen een week.
    hier is het ook vaak huilen/kwaad worden als er scheetjes dwars zitten gelukkig steeds minder en snachts niet.
    fijn dat de sraagzak zo'n goede oplossing is! worden ze vaak idd rustig van.

vulpen leuk de baby kamer inrichten! ik kon niet wachten haha en dan hele tijd naar de kleertjes kijken hahaha
    wij hebben ons kaartje van kaartje2go. die hebben ook actie als het kindje op de uitgerekende datum geboren word krijg je ze gratis (geloof ik). ook erg snelle levering. maandags geboren en woensdag gingen ze al hier op de bus dus hadden ze dinsdags al binnen.

dreamy alvast gefeliciteerd met sara! vandaag feestje en morgen echt jarig. snap dat het moeilijk is maar ze gaat nu ook een heel leuke fase in toch. heel veel plezier vandaag!!

wij hebben ook een feestje vandaag, binky onze hond word 2 jaar :). zo lekker wandelen en naar een kleine kermis.

iedereen fijne zondag!

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dreamy, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie meisje!

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt meiden voor de felicitaties!!
    We hebben een geweldige dag gehad, zijn helemaal kapot (je hebt er zelf geen bal zo druk als je bent) maar we hebben genoten van ons meisje! Ze was super vrolijk, vond alles prachtig en na een likje slagroom geproefd te hebben van dr eigen slagroomtaartje ging ze los haha...GEWELDIG!! Het vloog alle kanten op en eten joh!! De eerste keer dat ze slagroom/zoet/suiker had en dat ging erin!! Verder hadden we een superleuke fototaart van de Hema en kleine fototompoucen voor de kids. Aanrader, want t zag er supermooi uit en smaakte top!

Hebben dr heel bewust lekker in dr kinderstoel laten zitten en daar mocht iedereen dr cadeautje geven. Zo ging ze niet van schoot naar schoot maar gewoon dr eigen plekje en dat ging dus top! Vrolijk, actief, lachen en om dr heen kijken....zucht wat een heerlijk poppetje..

Nu dus gevloerd op bed, morgen zijn we beiden vrij omdat ze dan echt jarig is...nog even bedenken wat te gaan doen. Mss t strand ofzo...

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    :D....

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh super leuk!!!

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Dreamy! Wat leuk! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Wat gaat een jaar snel he.

Wij zitten nog in Emmen. 2e nachtje nu. Wildlands vonden we tegenvallen maar we hebben het erg leuk gehad. Morgen naar huis en ff zwemmen bij schoonouders. Morgenavond pretecho. Hoop dat alles nog goed is!

Vulpen, leuk!! Ik wil ook al beginnen maar eerst moet de kleine kamer opgeruimd en wil nog een paar goede echo's afwachten natuurlijk.

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wat een heerlijke foto van Sara Dreamy. Veel plezier morgen en vooral een fijne dag gewenst.

Wij overwegen deze vakantie maar Wildlands te gaan, maar ik hoor zulke wisselende berichten. Ik twijfel dus enorm... Het is namelijk best een duur uitje.

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Voor kindjes in de kinderwagen is het niet zo leuk. Als je ze draagt kunnen ze meer zien. Verder kijk je veel tegen wanden aan waar je overheen moet kijken om dieren te zien.. Apen lopen los maar gewoon in de bomen. Persoonlijk vind ik Blijdorp en Beekse Bergen vele malen mooier.

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dan gaan we er nog eens flink over nadenken. We hebben de jongens nu nog in de kinderwagen of bij mij op schoot in de rolstoel.C. loopt zelf of zit in de bolderkar, maar is ook niet zo lang.
    Als ik het zo lees is er dus voor hen en ook voor mij niet zo veel aan.

Ik vind dierenpark Amersfoort voor kinderen echt een geweldige dierentuin. Ken je die?

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    toevallig hebben wij nu ook 2x gehoord dat het tegenviel wildlands.
    amesfoort schijnt een van de mooiste dierentuinen te zijn. wij zijn met pasen naar burges zoo geweest en viel ook tegen.
    vind rheneb wel leuk. oudehands is dat.

wat is t teouwrns warm he

17. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Vandaag hebben mijn vrouw en ik onze eerste inseminatie gehad 😀.
    Zouden met echo's en pregnagyl gaan starten.
    Alleen had mijn vrouw gisteren alle symptomen van een naderende eisprong. Dus toch maar even testje gedaan. Van action en clear blue beide positief.
    Dus konden vandaag terecht. 😀
    Nu 2 weken wachten, erg spannend 😀

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

Xxx

18. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.886
    8.517
    113
    Vrouw
    Spannend veertjuh! Wat kan het dan ineens snel gaan he?!

19. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Spannend Veertjuh!

Grappig dat jullie allemaal het inrichten van de babykamer leuk noemen, ik vind het best veel gedoe: dingen weggooien, dingen opruimen, dingen verplaatsen, nieuwe dingen kopen en in elkaar zetten waarvan je nog maar moet afwachten of ze gaan bevallen... Maar gelukkig krijgen we wel wat hulp :)

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Chybou, jij zit inderdaad ook met je rolstoel. Je ziet zelf dan ook weinig. Blijdorp wel eens gedaan? Vind ik persoonlijk erg leuk. Je kan dichtbij sommige dieren. Kan het goed zien. Je hebt daar ook die zeewater tunnel zeg maar. Beekse Bergen vind ik ook mooi.
    Amersfoort ben ik ooit eens geweest maar lang geleden. Kan ik me niet goed meer herinneren.

Veertjuh, spannend zeg!! Nu de wachtweken in. Die zijn hels!

Evira hoe is het met jou??

Deel Deze Pagina