Hier een prachtige echo gehad! Zelfs vooruitgezet haha en dat vind ik altijd zo grappig bij gepland IUI's. Ik ben nu 13 februari uitgerekend, theoretisch gezien kan dat niet eens omdat ik toen nog geen ei had gehad zeg maar, 2 dagen voor de IUI hahaha. Maar ach, de baby groeit goed dus 11 weken en 1 dag nu. Ff banner nog aanpassen Hij zwaaide nog en we hebben van 1 handje al 5 vingertjes kunnen tellen. Zo bijzonder! Helemaal in love
@Jessje Als ze geen last heeft van de nootjes op het ijsje, is het dan wel een volledige noten allergie? Of alleen een pinda allergie (kan namelijk ook) Hebben ze geen krasjes test gedaan?
pff zie dat mijn berichtje weer niet is doorgekomen. even koken en dan ga ik zo weer een poging wagen
Wat super vliegje☺️. Leuk hoor. Wij gaan al wel beginnen met ovulatietesten. Gewoon om cyclus helder te krijgen. Maar ze zijn op... Heeft iemand misschien nog een kortingscode van sensitest voor mij die ik kan gebruiken? Dat zou erg fijn zijn.
@Denanja, ik geef ze om elf uur een bakje Bambix (vinden ze heel lekker!) En rond twee uur eten ze een boterhammetje, rond vier uur / half vijf krijgen ze een snackje en dan eten we tegen half zeven. Het slaapje verschuift nu met het warme weer richting 12.00 en soms zelfs later. Dan slapen ze tot 14.00 a 14.30. Ik vind dat een fijnere tijd. Vaak gaan we even lekker naar buiten aan het eind van de ochtend en dan slapen ze later. Samen lunchen met de jongens lukt door het slaapje niet. Op zondag brunchen we samen en daarna gaan de mannen slapen. C. Stopte rond de komst van de jongens met tussen de middag slapen. Het was gewoon te onrustig in huis. Ze was toen 26 maanden. De laatste weken is ze heel moe, dus ze slaapt nu soms 's middags. @Jessje, welkom back! Ik wilde wat Kim over de nootjes op een ijsje zei ook zeggen. Vind je dat niet griezelig, een noten allergie? Ik ken het alleen om hele erge varianten. @Spunkie, den Bosch is wel een super gezellige stad, dus dat wordt vast een leuke editie van roze zaterdag. @ Vliegje, wat een mooier echo zeg! Bizar hé hoe een uitgerekende datum zomaar kan veranderen. Terwijl je het toch heel precies weet! Hier werd ik ook steeds heen en weer gezet. Totdat ik het zat was en gevraagd heb om de uitgerekende datum van de vruchtbaarheidsbehandelingen kliniek in mijn dossier te zetten. Vooral bij de jongens werd ik er helemaal simpel van... Haha!
Ik heb geen kortingscode, maar wij hebben wel nog ovulatietesten over... Als we over de 12 weken zijn mag je ze tegen verzendkosten van me overnemen. Is dat wat?
Zeker beweegelijk! Leuk om te zien. 😊 Kan goed dat ik strax ook in het Elisabeth ZH zit. Zit nu bij het TweeSteden ZH, maar die werken voortaan samen. En vanuit mijn nieuwe woning strax is de afstand naar beide ZH ongeveer even ver. Ik moet bekennen dat de (wacht)dagen hier nu toch wel lang duren. 😕😳
Krasjestest? Wat is dat? Moeten 1 augustus weer naar cb, zal eens vragen. Het enige wat we weten is dat ze heel erg moest overgeven toen we haar pindakaas hadden gegeven. Eerst dachten we dat ze gewoon niet lekker was, maar na een paar dagen een 2e boterham met pindakaas gegeven en toen had ze weer overgegeven. Daarna hebben we geen noten meer gegeven. Nowi heeft wel echt een vast ritme momenteel. Rond 07:30u wakker, 10.00u fruit. 12:00u brood en om 13.00u naar bed tot 15.30u. Dan krijgt ze een snack om 18.00u avondeten en dan om 19.30 naar bed. Soms wijkt het af door bijv uitjes, maar meestal heeft ze dit ritme wel. Ze is supervrolijk, dus blijkbaar werkt het. Alleen met avondeten is het soms een drama. Eerste paar happen gaan goed, maar dan ineens heeft ze het in dr bol en krijgt ze een driftbui. Reageer er niet op, maar is best lastig! @Vliegje Bijzonder dat je beeb voorloopt haha. Wij hadden in het begin ook iedere keer een andere datum. Uiteindelijk uitgerekend op 16 April, maar dan toch geboren op 1 April @Chybou tot nu toe merk ik er weinig van, dus echt erg is de allergie niet aanwezig, of ze is er inmiddels overheen gegroeid, kan natuurlijk ook nog. @Skatjekim Dat verklaart waarom ze er wel tegenkon hahaha.
Voor een krasjestest moet je naar de huisarts. Hoe gaat de allergietest (krastest) in zijn werk? Kleine hoeveelheden van diverse allergenen worden in de vorm van een druppel op de huid van de linker- en rechterarm aangebracht. Via een krasje door de druppel heen wordt het allergeen in contact gebracht met de huid. De krasjes doen nauwelijks pijn. Na 20 minuten wordt de test door de arts afgelezen. Een eventuele allergische reactie is dan zichtbaar als een kleine jeukende, rode bult. Allergische reactie van een kind: http://glennenmanon.punt.nl/_files/2010-01-11/dsc07218.jpg
Welkom terug Jessje Leuk om te horen dat het goed gaat met jullie en jullie dochter. Wat een leuke naam, Nowi. Naar dat ze zo allergisch is zeg. Lastig ook vooral. Mijn vrouw is zo'n 6 weken geleden van onze dochter M.ette. Eerste weken waren heftig, er kwam zoveel op ons af. Nu gaat het een stuk beter. Ze groeit als kool en eet heel goed. Ook lacht ze al veel en uitbundig, ook in haar eentje. Zo mooi om te zien! Mooi filmpje weer Vliegje, wat een actieve baby! Hoe is het nu met de misselijkheid?
Maar pinda's zijn toch ook helemaal geen noten...? Leuk dat zo veel mensen ervaring hebben met draagdoeken en zo, mij lijkt dat ook heel leuk!
Hier hetzelfde ritme Jessje! Grappig haha. Met vrienden van ons loopt het lastiger nu. Hun kindje slaapt alleen de ochtend. Reva juist tussen 13.00 en 16.00 dus soms lastig plannen haha. Misselijkheid wordt minder! Slik nog wel pilletjes hoor, durf er nog niet van af. Sta nog wel iedere dag een paar keer te kokhalzen of kots terug te slikken haha maar tis wel minder. Ben weer iets meer mens. Nog wel heel moe.
Elisabeth zijn zooooo aardig. Je zou eigenlijk eens een afspraak moeten maken bij dokter Bernards, Kim. Heeft wel wachttijd van 6 welen maar zou toch eens een keer iets plannen bij haar. We zitten nu voor de vk bij Livive. Die meiden zijn zo lief. Reva kreeg gister haar eigen echo foto, ze kenden ons nog van de vorige keer en dan is het zo leuk als ze Reva zien enzo. We bevallen ook weer in Tilburg.
Hallo dames, Wij zitten nu op dag 10 in de wacht weken. Tijd gaat veel te langzaam. Haha. Vinden het ook erg spannend. Mijn vriendin heeft nu sinds woensdag af en toe wat bruin bloedverlies. Dus spannend of het nou van innesteling is of voor de menstruatie is even afwachten. 2 augustus mogen we testen dan is het 14 dagen geleden. Vanmorgen al keer getest die was nog negatief. Hopelijk gaan de komende 4 dagen een beetje snel. Xxx
spannend veertjuh!! hier was bruinverlies geen goed teken maar dat is bij iedereen anders natuurlijk. jessje wat fijn dat nowi het zo goed doet! wist trouwens wel dat ze zo heette! grappig dat jullie dochtertje ook 15 dagen te vroeg kwam, die van ons ook totaal onverwachts! snap dat het bij jullie kriebelt voor een 2de ofja bij jou... wilt je vrouw helemaal geen 2de of gewoon nu even niet? wil zij dan dragen of niet? weet even niet meer of ze het helemaal niet wilde meer. hadden jullie nog cryos over, ja toch? hier even drukke dagen gehad dus toch niet eerder kunnen reageren. nog een week en dan moet ik weer werken bleeeehhhhhh hoe dichterbij het komt hoe minder zin ik heb! terwijl ik mn werk en collegas echt wel leuk vind dus is gewoon weer even wennen. denk dat de tijd dan ook echt snel gaat. ga dan weer aftellen naar onze volgende vakantie haha heb er nog genoeg staan dit jaar nog 3x naar center parcs whawha 1x van mn schoonvader gekregen luxe verblijf (samen met hem) met beauty behandeling enz. en dan gaat hij oppassen. erg veel zin in! begin sept. dus dat is al bijna . de gastouder is 3 weken op vakantie vanaf volgende week dus passen onze moeders nog op. met ons meisje gaat verder alles goed. kim jij ook nog in de wacht weken spannend!!! evira hoe gaat het bij jullie?
Spannend Veertjuh, succes de komende dagen! Voor jou ook spannend Denanja, weer aan het werk. Maar ook wel lekker om weer even met iets anders bezig te zijn toch? En met 3x center parcs in het vooruitzicht moet het wel goed komen Wij hebben net een weekje landal geboekt voor in oktober. Een heuse kinderbungalow waar alles al in staat qua babyspul. Zo veel zin in!