Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Net tel. Spreekuur poli fertiliteit gebeld. Ze vinden het idd raar en snappen mijn dilemma.
    Echter heeft bloed prikken volgens haar weinig zin.
    Waarom? Nou, als de tests positief zijn, zal de bloedtest ook wel positief zijn want het hormoon zit dus in mijn lichaam. Maar verder wijst een bloedtest ook niets uit.
    Ze adviseert om over een paar dagen weer te testen en te kijken of ie dan donkerder is.
    Wel gaat ze even overleggen met Ans (diezelfde Ans als vorige keer) of ze nog iets anders kunnen doen en bellen ze mij strax terug.
    Dus, waarschijnlijk weer een paar dagen dat helse wachten...

2. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Klopt, de eerste 2 dagen alleen roze en stolseltjes.
    Maar de 3 dagen erna wel veel rood.

Dus dacht toch aan menstruatie.
    Met mijn rare lichaam weet ik t nooit...

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Nou sorry hoor Kim wat zijn dat voor mensen daar in dat ziekenhuis?!
    Tuurlijk zegt een bloedtest wel wat!! Ik zou je huisarts bellen en daar bloedprikken!

4. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Bloedtest zegt blijkbaar niet meer dan zwangerschapstest, namelijk dat t zwangerschapshormoon in mn lichaam zit.

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hmm ja oke maar dan is t wel een soort van bevestiging en krijg je ook een waarde te horen...

6. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja, ik wacht t telefoontje wel ff af.

7. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    O Kim, wat enorm spannend voor je! Heel veel sterkte met het wachten! Je hebt nu natuurlijk eigenlijk heel vroeg getest, wij mochten met 16 dagen testen. Hoop dat je over een paar dagen nog weer zo'n positieve test hebt.

Hier net een goede controle gehad bij de verloskundige :) Het kamertje is nu een eind af dus dat is ook fijn. Hebben alleen veel overlast van nieuwe onderburen, daar maak ik me wel zorgen om. Geluidsoverlast, maar vooral veel rookoverlast, ook 's nachts. Ik wil natuurlijk graag dat onze dochter in een goed huis kan wonen en op zich denk ik dat het heus niet per se een villa hoeft te zijn, maar gezonde lucht zou wel prettig zijn en dat kan nu dus niet.

8. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee, vandaag is 19 dagen na inseminatie, dus niet vroeg.

Fijn dat de controle goed was. Ik snap dat je je zorgen maakt om de overlast. Heb je ze er al op aangesproken?

9. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    O, ik dacht 12 dagen, even verkeerd gelezen...

Nee, weet ook niet of dat verstandig is. Roken in eigen huis is niet verboden en een kind zal ook overlast geven... En heb ook geen zin in ruzie :(

10. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Nou die zien er wel positief uit hoor Kim! Zo begonnen ze bij mij ook en daarna werden ze donkerder! Hoop bij jou ook!

11. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zo, ff thuis. Nog n foto gemaakt vd tests, ze zijn nu 3,5 uur oud dus ingedroogd, maar wel vet duidelijk...
    #voorzichtigpositief...

12. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Zo Kim, die cyclus van jou is echt een roller coaster! Bizar joh. Ik zou inderdaad ook de huisarts bellen voor een bloedtest. Ik duim voor je!

Vulpen, leuk dat jullie al zo ver zijn met de babykamer. Tenminste, ik hoop dat jullie het inmiddels een beetje leuk vinden ;) Wat vervelend joh, die overlast. Ik weet natuurlijk niet wat voor types het zijn maar ik weet uit ervaring dat mensen zich vaak helemaal niet bewust zijn van hun eigen geluidsvolume etc. Vaak zijn ze juist blij als ze het weten. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe jullie contact is.

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Kim

Het moment van innesteling ligt normaal gesproken tussen 6 en 12 dagen na de eisprong. Dus als jij op 01/08 bent gaan bloeden zou t precies kloppen!! Oh meis, dit zou helemaal geweldig zijn!!!

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Zwangerschapstesten reageren alleen op hcg. Dus een streepje verschijnt alleen als er hcg hormonen worden aangemaakt.
    Ovulatie testen reageren op het LH hormoon, maar óók op hcg.
    Ik heb ooit tijdens mijn zwangerschap een ovulatietest gedaan en hardstikke positief!

De zwangerschapstest hoeft niet donkerder te zijn. Voor de zwangerschapsduur is het netjes hoor!
    Ik had bij mijn dochter pas met 7 weken een dikke streep.

Ik denk niet dat je ongesteld bent geweest. Je vond het zelf al een beetje rare menstruatie.

Kim je bent gewoon zwanger! :D

Haal eventueel nog een Kruidvat test (voor mij naast de sensitestjes de betrouwbaarste testen die ik ken).

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Kim wat een onzin weer van dat Zkh! Als je wat bloed hebt verloren kan het ook een duidende miskraam zijn (in het ergste geval he). Dan zou je nu hcg moeten hebben en prikken ze je een week later weer kunnen ze aan de stijging of daling zeker wat zien! Ze moeten eens niet zo achterlijk doen in dat Zkh!
    Maar wat Chybou zegt, voor nu ben je echt zwanger! Ik zou me alleen wel wat zorgen maken over dat bloedverlies. Maar er zijn vrouwen die iedere maand een soort van 'ongesteld' worden dus alles kan! Jeetje zeg, je leeft wel in een rollercoaster!
    Als je uitgaat van je cyclus van inseminatie, op welke dag zit je nu dan? 19 dagen na inseminatie zei je toch? Op welke dag had je je vermoedelijke ei?

Ik lig al vanaf 10.00 op bed. Werd ineens super ziek. Overgeven en rillen. Toppunt van hcg ofzo haha. Ik heb huilend aan papa gevraagd of ik paar uurtjes mocht gaan slapen thuis. Ben ook echt helemaal op. Hij appte net dat ik lekker thuis moet blijven want het is niet druk. Wilde nog ff terug naar kantoor paar uurtjes maar hij zei blijf maar lekker in bed. Even bijtanken. Lijf trapt toch wel op de rem als het echt nodig is merk ik wel. Reva is op vrijdag altijd hij schoonouders dus ben helemaal alleen. Heb geslapen als een os. Nog uurtje liggen nu en dan ga ik Revaatje halen.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vulpen wat lastig met die onderburen. Kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt! Zou het ff aankijken en anders gewoon op een nette manier iets van de geluidsoverlast zeggen?

17. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.252
    3.898
    113
    Bedankt voor de reacties. Het gaat me eigenlijk vooral om de rookoverlast en ze gaan vast niet voor mij stoppen met roken en blowen. En door al het geschreeuw lijken me het ook niet echt sympathieke mensen. Maar weet verder niet wie het zijn, maak mezelf liever ook niet kenbaar voor het geval het homo-onvriendelijke mensen zijn.

18. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben voorzichtig positief, maar kan nog niet volwaardig blij zijn.
    Vandaag van een vriendin gehoord dat haar partner gisteren na 21 weken en 3 dagen heeft moeten bevallen na een miskraam...
    Zet je meteen weer met beide benen op de grond hoe kwetsbaar en fragiel zoiets is...

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim gefeliciteerd!!!!

bliedprikken heeft idd alleen zin als je 2x laat prikken om te zien of t oploopt en eigenlijk vind ik dat met jou verleden met miskramen geen iverbodige luxe. maar iig gefeliciteerd!!!

tess heeft super geslapen zonder dr laatste voeding :) gdwoon van half 9 tot 8!!!

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Vliegje: ik had een positieve ovulatietest heel vroeg zondagochtend 24-07. Die avond heb ik geinsemineerd.
    Ik gok dat mijn ei-sprong de dag erna was. Dat is vandaag dus 18 dagen geleden.

De maandag daarna, 01-08, begon het lichte rozige bloedverlies met wat hele kleine stolseltjes. Dit zou best een innesteling kunnen zijn.
    2 dagen later begon wat heftiger bloedverlies, met ook wat grotere bloedproppen. Dit duurde 3 dagen.
    Hier maak ik me dus wel wat zorgen om.

Op woensdag 3-8 heb ik een zwangerschapstest gedaan. Veel te vroeg, maar moest voor mn gevoel, dus gedaan. Negatief.

Na die 5 dagen bloedverlies ging ik er gewoon vanuit dat t mijn menstruatie was geweest. Die duurt bij mij tenslotte ook altijd 5 dagen. En ik wilde mezelf ook niet gek maken met mijn wishfull thinking en 'tekenen' zien die er niet zijn of die ook ergens anders door verklaard kunnen worden.
    Zijn die er? Jazeker.
    - vermoeidheid -> 45 uur p.w. werken + huishouden en sociaal leven is vermoeiend, logisch.
    - vaak rommelende maag -> nieuwe baan, meer werken dus meer honger
    - vaak plassen -> misschien gewoon meer gedronken, of beginnende blaasontsteking oid.
    - gevoeligere tepels: licht gevoeliger, kan toch wel eens.

Dat is t wel denk ik. Nix spraakmakends of superduidelijks dus, en allemaal ook anders te verklaren. Daar kon ik dus nix mee.
    Nu ik erover nadenk hebben de afgelopen week wel 3 mensen gezegd dat ik er goed uitzag, iets met mn gezicht... zou dat die 'pregnancy glow' zijn? 😁😁😁

Ik heb de huisarts niet meer gebeld. Had sowieso vandaag geen tijd meer om bloed te gaan prikken, dus zou dan toch maandag worden. En mezelf kennende kan ik toch niet wachten met testen tot woensdag, dus zal ik zo. of ma. Al wel doen gok ik.

Ach ja. Ik wacht het verder wel af.
    Thnx voor jullie felicitaties, meeleven en meedenken! 😊

Deel Deze Pagina