Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.886
    8.517
    113
    Vrouw
    Logisch!! Super tof zeg. Gek he, dat het ineens heel anders kan lopen dan wat je in eerste instantie dacht :)

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    KIM GEFELICITEERD!!!!! Whoeha zo blij voor je!!!!
    Trouwens, weet je nog dat ik zei dat ik er een goed gevoel bij had deze keer?! Net als met Vliegje toen? Ik heb wel vaker van die spirituele gedachten die dan kloppen en t KLOPT!!!! Jeetje, leuk toch ook dat je zo vreselijk blij kan zijn voor iemand die je eigenlijk niet kent hè?
    Geniet van deze dag en dit gevoel!!

3. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jeetje Kim! Duidelijk een stuk donkerder!
    Gaaf zeg!

4. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Kim gefeliciteerd:)
    Echt super leuk :) en logisch dat je met een big Smile rond loopt haha.
    Geniet er lekker van. :)

Xxx

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx allemaal! ☺
    Niemand trekt mij meer van mijn roze wolk af ☺😊😍❤💜

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Kim!! Lekker blijven testen nog hihi :) Iedere ochtend rond zelfde tijdstip inderdaad. Hoop dat het lekker een blijver is! Wat een emoties moet jij mee maken zeg!

Hier een druk maar leuk weekend gehad. Vrijdag dus veel geslapen. Redelijk opgeknapt. Zaterdag nog wat rustig aan gedaan. Gister bbq georganiseerd voor vrienden van ons, bij ons thuis. Goed geslaagd. Nu weer op het werk. Mijn vrouw heeft al vakantie, 5 weken! De winkel waar ze werkt gaat vaste weken per jaar dicht. En onze vakantie was al geboekt toen ze daar aan de slag ging, precies als de winkel weer open gaat. Dus ze is 5 weken vrij haha. Ik moet nog 3 weken werken. Net wel ff vakantie verlengd met 2 daagjes op kantoor, dus ben 2,5 week vrij. Heb echt ff vakantie nodig.

Evira, wat balen zeg! Ik duim voor je!

Ik heb vandaag 100% zeker de baby gevoeld! Dacht het al eerder te voelen, maar twijfelde. Maar vanochtend was het overduidelijk een schopje van de baby. Ik kreeg helemaal kriebels en was helemaal in love! Dat maakt dan alles weer goed. Gelukkig voel ik me nu weer een paar daagjes wat beter. Behalve de vermoeidheid. Maar de misselijkheid gaat beter.
    Al zijn de geurtjes op kantoor echt vreselijk nog steeds... vooral het eerste uur. Maar vandaag 14 weken alweer!

7. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Super Kim!! Spannend zeg. Gelukkig werk je veel, dan gaat de tijd lekker snel :)

Vliegje, blijft bijzonder zoiets. Geniet er lekker van tussen de moeheid en misselijkheid door.

Vulpen, ik voel me meer en meer moeder. Gevoel heeft wel echt moeten groeien bij mij hoor. Maar ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat ik eerst geen kind had. Mijn vrouw en ik zitten ook heel erg op 1 lijn qua opvattingen etc. Zo fijn. Ik ben ook zo trots op mijn dochter, zeker als we bijvoorbeeld bij het cb zijn of in een winkel en mensen zeggen dat het zo'n mooi kindje is, dan denk ik "en dat is mijn dochter en daar ben ik zo trots op, en ze gaat zo weer met mij mee naar huis en ja ze is inderdaad heel mooi". Dus ja, ik geloof dat ik me wel moeder voel nu :)

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    stier herken dat gevoel helemaal :) precies zoals jij beschrijft!

vliegje de tijd gaat alweer snel zeg 14 weken alweer. leuk dat je hem/haar gevoeld hebt!!! probeer wel de rust te blijven houden he! luister goed naar je lichaam!

kim zo leuk allemaal! misschien heb ik het gemist hoor maar heb je de vk/gyn al gebeld voor eerste echo datum??

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy heb je ook een spiritueel gevoel qua geslacht bij ons?? Hahaha. Ik ben wel nieuwsgierig. Wil het niet echt echt weten maar mensen die hooggevoelig zijn enzo daar geloof ik heel erg in. 2 mensen in mijn omgeving zegen hetzelfde.. Ben benieuwd!

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee, want mocht van t zh eigenlijk woensdag pas opnieuw testen en dan donderdag bellen om te kijken wat nu verder.
    Dus ik bel woensdag.

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ik denk dat het weer een meisje is :-D
    Benieuwd wat de anderen zeggen....
    Ga je een geslachtsecho laten maken?

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ff tussendoor:
    Heeft er iemand nog een sensitest 10% kortingscode nodig? Heb er net een extra gekregen voor t invullen van mn mening, maar heb sowieso hier nog volop liggen en als t goed is heb ik t helemaal niet meer nodig. En de code is maar geldig tot 30-8-16.
    Dus als iemand m wil, laat ff weten 😉
    Zo niet, dan geef ik m elders op t forum wel weg, maar jullie gaan voor 😊

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben trouwens nu ongeveer 5+3, precies moet het nog uitgerekend worden omdat mijn cyclus niet 'gemiddeld' is.
    Dat is net zo ver als waar vorige keer mijn bloeding begon.
    Ben wel wat bezorgd omdat ik net een klein beetje bruinige afscheiding had bij het afvegen en ook een zeurderig gevoel in mijn buik. Maar dat schijnt normaal te zijn ivm de baarmoeder die zich aanpast.
    Maar toch merk ik dat mijn miskraam van de vorige keer me wel heel onzeker maakt.
    Wat me wel wat gerust stelt is dat ik sinds gisterenavond wat misselijk ben.
    Niet zo ver dat alles eruit komt gelukkig, maar toch wel echt misselijk, vooral na het eten of als ik aan eten denk.
    Dat stelt me toch wel gerust, want dat is normaal nix voor mij! 😁
    En vorige keer had ik daar geen last van.
    Dus ik hou me maar vast aan dat zolang ik nog 'klachten' heb, het waarschijnlijk nog goed zit.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim snap dat je nog wat onzeker bent en dat zal ook wel zo blijven... word naarmate je verder bent een andere onzekerheid maar is altijd wel iets om over te denken haha.

ben benieuwdnaar je eerste echo straks wat die zegt hoelang je zwanger bent bij jou weet je t idd niet super goed haha. wel ongeveer natuurlijk.

hier verder weinig nieuws. ons meisje slaapt nog van 20.00 tot 08.00 ongeveer dus mogen niet klagen. heerlijk vrij nu aankomendr 2 dagen :) met als t goed is mooi weer dus denk dat ik lekker de stad in ga morgen met mn dochtertje :)

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik weet, mijn laatste cyclus begon op 06-07.
    Op 24-07 om 02.00 had ik een positieve test en die avond om 21.30 heb ik geinsemineerd.

Ik ben dus ergens tussen 5+0 en 5+5, afgaande op cyclusstart of juist op eisprong.

Ik heb over 2 weken een week vrij, hoop dan mn eerste echo te kunnen plannen, maar denk dat dat te vroeg is.

Wil mn moeder meevragen zonder te zeggen wat we gaan doen. 😊
    Hoop dat ik zo lang mn mond kan houden.

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dat zou wel echt leuk zijn ja!! maar over 2 weken is niet eens zo slecht. bij de gyn doen ze vaak rond 7weken als je eerder een miskraam gehad hebt dus dat is dan zoiezo!
    vk is meestal tussen de 8 en 10 weken intake.

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee we willen het weer niet weten. Hoewel het nu meer kriebelt bij mij als bij Reva haha.

De anderen denken een jongen 😝 Ben benieuwd!

Kim reuze spannend! Hoop zo voor je dat alles goed zit en blijft!

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wat een leuk idee zeg! ❤

19. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Leuk idee Kim!

Ik denk ook dat het weer een meisje is Vliegje. Waarom willen jullie het niet weten, willen jullie de verassing ook voor jezelf tot het eind bewaren?

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik wil t strax wel weten hoor! Denk ook dat ik met 15 weken in belgie een geslachtsbepalende echo ga laten maken. Woon toch vlakbij de grens en kost geloof ik iets van 50 euro. Dat is t me wel waard.

Iemand een voorgevoel wat t bij mij wordt? 😁

Ps: vandaag geen roze afscheiding meer, dus weer beetje gerust gesteld...

Deel Deze Pagina