Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #1461 Skatjekim, 24 aug 2016
    Laatst bewerkt: 24 aug 2016
    @Chybou: Ik ga dit vrijdag zeker voorleggen. Dank je voor je aanvulling. 😊
    Ik heb zelf idd ook wat gelezen over BBZ, maar las dat dat zich meestal openbaart door pijn in de rug/bovenbenen/liezen... Vooralsnog heb ik geen pijn, dus dat is positief.
    Heb al een dag of 5 geen bloedverlies meer, wel nog steeds lichtbruine/beige afscheiding.

En ik heb vandaag NIET getest! 😁

2. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Nou, weer een dag verder Kim! Kan me voorstellen dat je het nu wil weten. Wij hebben de eerste echo met 7 weken gehad waar het hartje al duidelijk te zien was.

Las iets over laat lopen. Alle kids zijn anders en doen het op hun eigen tempo. Ik maak me nergens druk om. Nu hoeft dat ook niet, want onze dochter is met alles heel snel, maar als ze iets achterloopt met iets, dan komt dat vanzelf wel hoor. En al helemaal als het CB zegt dat het allemaal goed en gezond is, prima toch? Laat mensen maar denken en kijken. Alles gaat al zo snel, geniet juist van alle momenten, want voor je het weet kruipen ze niet meer en ren je er zelf de hele dag achteraan hahaha

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    weetje wat het ook is kim... doordat ze je dus niet monitoren met een dubbele dosis chlomid is de dus heeeeeeel groot dat je meerdere eitjes hebt (zoals chybou zegt) het kan dus zelfs zijn dat je er 3 hebt!!! en ik weet niet of je dat moet willen aangezien een 3ling zwangerschap een heel groot risico is niet alleen voor de kindjes maar ook voor jezelf.
    daarom doen de meeste ziekenhuizen je dus ook monitoren dmv echos om zoiets uit te sluiten.

maaaar idd zoals jessje zegt alweer een dag voorbij!!!

4. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik hoop gewoon op 1.
    Zijn het er 2, dan zijn ze natuurlijk ook super welkom en ben ik natuurlijk ook dolgelukkig.
    Zijn het er meer, dan neemt angst en bezorgdheid de overhand.
    We zien het over 2 dagen...

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja precies kim. helemaal mee eens met die mening.
    ben echt benieuwd vrijdag haha wij allemaal :p

hoe doen jullie kleintjes het met de hitte?

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Succes met wachten Kim.

Louwiw, tof kamertje!

Die kleine van ons lijkt nog geen last te hebben van de hitte. Is even vrolijk en bewegelijk als altijd. Ze ligt nu net weer in haar bedje. Hopelijk valt ze in slaap want overdag slapen blijft een gevecht.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    tess ook net in bed gelegd door mn vrouw (ben op t werk) slaapt nu overdag van 1 tot ongeveer 3 en verder s nachts van 8 tot 8 dus ideaal en s morgens ook nog soms een uurtje.
    hebben airco boven dus denk dat ze zo slaapt, vandaag voor het eerst ook boven in dr bedje s middags.
    moet zeggen dat ze sinds 2 dagen overdag wat beter in slaap valt, zonder te huilen, is hier namelijk ook wel een gevecht ze komt gewoon heel moeilijk in slaap uit zichzelf, als ze bij ons ligt slaapt ze zo maja dat wil je niet natuurlijk.

8. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Zo dan is tess al best lang wakker s ochtends! Ligt ze dan gewoon in de box te spelen?
    Hier huilt ze bijna nooit maar ligt gerust na een uur nog wakker in haar bedje. Als we haar vervolgens in de draagzak doen is ze zo vertrokken dus blijkbaar heeft ze wel slaap. Overigens slaapt ze al een paar weken van 23 tot 7. Dus we mogen helemaal niet klagen.

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Kim, goed dat je het in de gaten houd, want een BBZ is natuurlijk helemaal vervelend. Maar de kans is klein hoor.
    Ik denk niet dat het er nu (nog) twee zijn. Bij mij waren bij de jongens de testen bij 6 weken zo donker dat het testje het gewoon niet meer trok... Haha!

Hoe hier de kids de hitte trekken... Ik heb de jongens ziek. Overgeven en koorts :( Ben zelf afgelopen week twee keer ziek geweest. Mijn schoonmoeder heeft het nu ook.
    Dus balen. Mooi weer, allebei vakantie en iedereen is ziek.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja smorgen is ze vanaf half 9 meestal wakker, soms slaapt ze nog van 11 tot 12 maar er zijn ook dagen dat ze gewoon wakker is.
    tess huilt bijna nooit, smorgens om half 9 halen we dr ook brabbelend uit bed, big smile als we dr komen halen haha

chybou dat is echt balen!!! beterschap

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hoor net dat tess na een half uur krijsen maar uit bed gehaald is, legt ze dr naast dr op de bank buiten in de schaduw valt ze binnen 2 min. in slaap haha je zou denken boven in dr kamertje is t koel door de airco is lekker maar blijkbaar denkt zij er anders over haha

12. Stier86

Stier86 Niet meer actief

O haha oeps! Nou ja, buiten slapen is ook veel leuker. Ons blije ei wordt standaard na 30 minuten wakker en komt dan niet meer in slaap. Dus wij gaan in dat half uur als een wervelwind door het huis om het huishouden te doen omdat we daarna haar in de draagzak hebben.

Chybou, wat balen zeg! Het heerst inderdaad. Hopelijk knappen jullie allemaal snel op.

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hahahaha zie jullie al gaan in dat half uur.
    tess slaapt overdag ook vaak maar 30min tot een uur.

hier een drama ochtend haha ongesteld geworden zonder enige pijn en voortekenen (dat zonder pjin wel fijn natuurlijk).
    telefoon kwijt nadat ik naar beneden was gelopen... terug gevonden in de voorraad kast :S
    portemonee gisteren per ongeluk op de baby kamer gelegd in mn zwemtas grrrr moet met de trein terug dus eigenlijk wel nodig, pasje van de vrouw maar gepakt (prorail dus reis gratis en mn vrouw ook).
    door dat alles geen tijd meer om te ontbijten dus de vrouw dr pinpas maar gepakt hahahaha
    op de weg ook nog eens vrachtwagens die elkaar gaan inhalen grrr denk ik laat op mn werk te komen ben ik nog de eerste haha
    en owja riem vergeten om te doen dus word hijsen vandaag!
    (jaja 2 broekmaten kleiner dan voor de bevalling).

dus tot dusver mijn ochtend, nu mn laatste ochtenddienst yes morgen late dan weekend met bruiloft van mn schoonbroer dus de hele dag uitgenodigd (lekker weertje voor een bruiloft).

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Pff. Ik werd om 5.00 wakker met gerommel in mn buik en een hongergevoel, en tegelijkertijd de angst dat er misschien toch nix meer zit.
    Tot 6.10 liggen woelen en draaien en toen besloten toch maar weer n test te doen omdat ik anders helemaal gek word van mezelf.

Gelukkig ben ik nu weer gerustgesteld. 😊
    Hij is zeker niet lichter geworden! ☺

Nog 1 dag...
    Een warme, lange dag...

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    goed kim als testen je onzekerheid weg haalt zou ik het ook zeker gedaan hebben.
    nog 1 nachtje slapen haha succes dit nachtje en vooral succes morgen vroeg ;) tot 11uur haha dan duurt wachten ook lang.

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Jeetje Kim...zo spannend en prachtige test weet!!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes morgen Kim! Ben erg benieuwd hoor!

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Kim, ik duim me helemaal gek!
    Heel veel succes morgen!

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha, thnx...
    Nog 12,5 uur.
    Zo naar bed, dan werken, wat eten, opfrissen en dan ist al zover 😊

20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.885
    8.517
    113
    Vrouw
    Jaa heel veel succes morgen!! Ik ben zo benieuwd!

Deel Deze Pagina