Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje Kim, wat een vaag gedoe. Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van die onzekerheid. Hoop echt dat het positief uitpakt! Ik had zo'n hcg waarde bij 4 weken zwangerschap. Bij Reva was het toen zelfs in de 300. Maar de marge is groot he! Dus pin je niet teveel vast op het grootste getal in die marge. Als je 4 weken bent moet het geloof ik tussen vanaf de 50 of 100 zijn. Ik heb die tabel ook paar keer bestudeerd.
    En lezen op internet zou ik ook doen. Je kan je er gek mee maken maar weet je, doe het gewoon als je je daar even fijn bij voelt!
    Hoop zo dat er woensdag meer duidelijkheid voor je komt!

Dreamy, dat tentje ken ik niet maar we hebben wel sinds kort een pop up strandtentje die ik mee wil proberen te nemen in de koffer. Die kent Reva nu. Wie weet gaat ze daar wel in liggen.

Heb gister buikfoto gemaakt in jurkje omdat we uit gingen maar kan mezelf erg slecht zien in een jurk. Maar de mensen met wie we waren vonden het wel mooi. Weet niet of ik hem hierbij geplaatst krijg. Voel me zo'n walrus in een jurk haha.

Als iedereen een fb pagina leuk vindt, kan ik wel iets aanmaken? Geef maar aan. We hebben sowieso een roze papa en mama groep, maar zitten veel 'vreemden'. Leuker om een eigen clubje te hebben.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ff kijken of tie hem plaatst.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      45,1 KB
      Weergaven:
      8
  3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Op z'n kop dus. Ff scherm draaien hahaha! Valt formaat walrus ook minder op.

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.886
    8.517
    113
    Vrouw
    Ik zie geen walrus hoor ;) mooi buikje!

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Leuke foto hoor. Nix walrus. 😉

Net weer rood bloedverlies.
    En mn buik. Tja, buikpijn kan ik t niet noemen, tis meer lichte kramp...
    Maarja, dat kan toch wel eens.
    Ben misselijk en moet niet aan eten denken.
    En heel mn kop staat vol acne en al mn bh's zijn al te klein.
    Fijn joh, zo'n lichaam met tegenstrijdige signalen 😒
    Maar ik ben er van overtuigd dat ik geen goed nieuws meer krijg. Heb nog geen 1x goed nieuws gehad, wat mn tests ook aangeven. En nu lopen ze af, dus zal zeker wel mis zijn.

Nog 3 dagen wachten voor bloed en dan nog 1 of 2 wachten vor afspraak.
    Kan niet echt genieten van mn weekje vakantie zo. 😕

6. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Mooi buikje vliegje. Niks walrus hoor :).
    En ik zeg doen een fb groep gezellig met dit groepje :)

@Kim
    Wat raar dat hij weer afloopt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid van je bloeduitslag en het zh.

Xxx

7. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    De 'kramp' is ook al weer weg, was paar minuutjes.

8. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    Het nadeel van Facebook vind ik, naast dat het minder anoniem is, dat er geen nieuwe mensen bij zullen komen. Het leuke aan dit forum is juist dat mensen die zoeken naar vrouwen die ook moeder zijn/ willen worden samen met een vrouw deze groep kunnen ontdekken en ook mee kunnen gaan schrijven, dat heb je bij Facebook niet.

Mooie foto trouwens :)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    We kunnen ook een fb groep maken puur om makkelijker foto's te delen? En dan hier blijven schrijven. Want hier hebben we al onze verhalen staan en dat is soms heel leuk terug te lezen. En foto's plaatsen vind ik hier een drama. Dus misschien een soort fb lesbische mama's fotohoek 😋

Kim, heel lastig he. Je lichaam kan nog lang signalen geven ook al zou er een miskraam zijn, komen of geweest zijn. Je kunt niks anders dan afwachten maar dat is juist zo klote. Zo balen dat je niet even in je buikje kan kijken wat er gaande is he.

Hoop dat onze baby geen trauma heeft opgelopen van de muziek van gister. Rond de 16 weken beginnen de oortjes te werken. En gister stond de muziek zo hard 😳 Maar wordt veel gedempt he haha.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    We hebben trouwens ooit een fb groepje gehad maar dat liep toen niet. Bestaat nog zie ik met 2 leden van hier. Ik en de vrouw van Spunkie haha. Maar dan begin ik liever opnieuw. Nieuw groepje als fotoboekje. Besloten, alleen erin kunnen op uitnodiging/toevoegen door beheerder.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Die vorige groep ga ik wel ff verwijderen. Incl foto's die erop staan. Werd al een jaar niks mee gedaan en met 2 leden schiet dat niet op haha. Nu hebben we wel een groter actief groepje die wellicht wel eens een fotootje wil delen. Ik hoor het wel!

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als t puur om de foto's gaat, kun je ook een album openen op mijnalbum.nl en daar foto's uploaden en hier de links delen.

13. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.886
    8.517
    113
    Vrouw
    Ik zou het ook fijn vinden om in de facebookgroep te kunnen schrijven. Ik heb nog steeds in mn achterhoofd dat een vriendin hier mee kan lezen (ze zegt dat ze het niet doet maar ik kan het niet controleren) en daardoor wil ik bepaalde dingen toch niet hier neerzetten.

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja mijnalbum ken ik van vroeger maar zo onhandig. Ff kijken wat mensen van een fb groep vinden. Ik heb toen met de bevalling van Reva daar uiteindelijk een bericht gezet om het te vertellen en gevraagd of mensen het forum wilden inlichten. Typt op mobiel soms makkelijker voor spoed berichtjes dan het forum haha.

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ik vind een fb-groep prima als er ook in geschreven wordt want ik ga niet dubbel doen, haha. Fb-groep is natuurlijk wel meer besloten dan wat we hier schrijven want in principe kan iedereen alles lezen wat we hier neer zetten. Ik zal alleen niet vaak kinderfoto's plaatsen want doe dat nu ook niet op mijn eigen fb-pagina :)

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ha meiden,
    Ik gebruik zelf helemaal geen social media. Geen FB, geen twitter of Instagram. Het KdV mag zelfs geen foto's van Sara plaatsen op hun website.

Dat ik hier heel sporadisch een foto plaats is eigenlijk al niet de bedoeling haha...kortom ik zal niet deelnemen aan FB, sorry meiden!

Als de rest het wel wilt moeten jullie dat uiteraard doen maar hoop dan wel dat er hier nog wat geschreven gaat worden.

17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Kunnen we niet gewoon hier een besloten club beginnen? Dat werkt hetzelfde als een fb-groep, met een beheerder enz. Clubs zit naast het tabblad Forum bovenaan de website.

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hele andere vragen voor de mama's met al iets oudere kindjes:
    1. Tot welke leeftijd hebben jullie de box gebruikt
    2. Herkennen jullie het bijt en knijp gedrag als jullie kind iets niet mag of niet voor elkaar krijgt? Sara kan dan in de gekste dingen bijten, de tafel, speelgoed en inmiddels gelukkig afgeleerd dat mijn lijf en vingers geen alternatief zijn :)

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Geen idee hoe hier de besloten clubs werken. Alleen dat gedoe met foto's plaatsen hier blijft natuurlijk wel. Als je geen foto's online zet hoeft fb inderdaad niet hihi. En hier blijven schrijven vind ik sowieso prima. Dubbel is niet handig. Of een whatsapp groep voor foto's/nood maar dat wordt al gauw heel persoonlijk en dat wil niet iedereen misschien haha.

Reva heeft nog geen 'dram' gedrag vertoont in de zin van slaan of bijten ofzo. Alleen janken haha. Wij blijven duidelijk en consequent.

Box staat hier nu nog steeds, Reva ging er tot zo'n jaar en paar maanden in als we moesten stofzuigen haha. We hebben hem express laten staan omdat we snel een 2e wilden. Dan wordt dat plek niet ingenomen door iets anders ofzo en is er geen verandering verder voor Reva.

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    besloten club is idd wel handig ja is gewoon t zelfde als hier alleen kan niet iedereen meelezen.

verder vandaag luie dag. de bruiloft was echt super leuk!!! 2u lagen we in bed haha zijn we niet meer gewend. tess de logeer partijtje is ook super goed gegaan :). morgen voor t eerst naar de gastouder ben benieuwd.

pff kreeg gisteren wel last van mn borsten dus toen we thuis waren meteen gekolft. ga dus nog even verder met kolven om de 1 a 2 dagen en dan steeds iets langer ertussen.

kim stom stom stom alles. weer aflopende testen pff het is echt stressen voor je. snap dat hetgeen leuke week voor je word en dan ook nog vakantie hebben :( hoop dat je er een beetje van kan genieten.

vliegje moest ook nog iets naar jou typen weet alleen niet meer wat haha

Deel Deze Pagina