Jammer Veertje, Stier en Kim 😔. En leuk Spunkie, een jongen! Over die B12. Wij hebben t bij onszelf ook laten prikken. En huisarts vond de waardes ok. Maar zijn ook naar een natuurarts geweest en die vond het te laag. Dus nu aan de supplementen... Natuurarts hanteert heel andere grenzen...
Ha meiden... Voor alle meiden die negatief getest hebben zet 'm op voor de volgende ronde!! Kim sterkte meis!! Ga je nog HCG prikken? Spunkie wat leuk een jongen!! Een koningspaar!! Hoe reageerde jullie schoonouders? Wij hebben lekker een weekje vrij!! Wat een mzzl want t word vanaf di prachtig nazomer weer! Sara vanaf vrijdagavond af en aan koorts! We vermoeden weer iets met dr oren...morgen de HA bellen.
@dreamy Tja wat is het nou? Volgens "internet" is eerst een jongen, dan een meisje een koningspaar. En eerst een meisje, dan een jongen een keizerspaar. Nouja, maakt niet uit... we zijn blij... Ach grootouders reageerden niet heel erg.... tja, dat verschilt per gezin natuurlijk. Mijn vrouw was de enige in de familie die haar achternaam nog door kon geven en dat is gelukt. (niet dat dat uitmaakt, maar wel leuk) Zijn het niet "gewoon" tandjes bij Sara? De zenuwen lopen langs de oren, dus zijn kinderen vaak daar aan het frutten..
spunkie wat leuk een jongen!!! nu weer verplicht shoppen haha stier wat cool een electrische bakfiets. wij hebben beide een eletrische fiets maar mn vrouw heeft een hekel aan fietsen. ik mag dus ook kiezen wat ik wil, een elektrische mama fiets of een geewone maar denk dat ik voor de gewone ga, zal er geen grote stukken mee rijden denk ik, als mn vrouw toch niet mee gaat. kan trouwens niet wachten tot dat kan, heerlijk. net naar het cb geweest en dr gewogen en ze woog precies 6 kilo. dus zo doorgaan . dreamy wat sneu dat ze steeds koorts heeft. wij denken dat tess snel gaat beginnen met tandjes, ze stopt alles in dr mond maar kauwt er dan ook op zEg maar, ook onze vingers pakt ze steeds en stopt ze dan in de mond en wil erop bijten zeg maar... komt dat jullie bekend voor meiden met oudere kindjes??? dreamy geniet van jullie vrije week, zeker een goede week word heerlijk weer! wij gaan aankomend weekend naar center parcs incl vip beauty behandeling... heeeeeerlijk kijk erna uit hahaha de rest die negatief getest hebben, balen balen balen.... kop op en volgende ronde beter... snap jullie teleurstelling!!!
@denanja Ja, eerst de zolder opruimen en alle meisjeskleding verkopen. En dan marktplaats afstruinen voor kledingpakketten...
ja dat kopen is wel leuk maar verkopen pfff wat een werk. t. is erg huilerig vandaag en weinig slapen weet dus bijna zeker dat er tandjes komen
Ahh arme t.! Hopelijk is he tandje snel door. We hebben het vermoeden dat hier ook een tandje door gaat komen, zoveel kwijlen als ze opeens doet en op haar bovenlip sabbelen.
Spunkie ik had nooit van een keizerspaar gehoord joh, ik dacht dat een jongen en meid (onwille van de volgorde) gewoon een koningspaar was haha...maakt t uit idd hihi.... Wij dachten ook eerst aan doorkomendd kies maar ze heeft verder geen enkele tekenen zoals zure luiers, luier uitslag, kwijlen of kauwen maar ze heeft wel al 2x een oorontsteking gehad dus vandaar dat ik dat dacht. Huisarts bevestigde ons gevoel. 1 oor licht ontstoken... Vliegje volgens mij ben jij vandaag naar Tenerife gevlogen! Benieuwd hoe de reis verlopen is! Fijne vakantie iig!!
kwijlen en kauwen hier dus wel. zure luiers... tja ze stinken zoiezo whawha weet niet wat voor lucht. weet alleen dat ze heel huilerig en hangerig is vandaag. nauwelijks slapen zo sneu. hoop dat ie snel door is, morgen even zalf halen voor dr. vliegje fijne vakantie! dreamy sneu voor jullie meisje zeg. hopelijk knapt ze snel op.
Denanja, aangezien onze dames qua gewicht dicht bij elkaar zitten: hoeveel cc krijgt ze? Inmiddels 4 voedingen in plaats van 5 toch? Hier nu 5x 200cc. Moeten haar nu soms wakker maken voor de laatste avondvoeding dus misschien ook proberen over te stappen op 4 voedingen.
Whoh Stier en Denanja...jullie meiden zijn echt heel vlot als blijkt dat er nu al een tand doorkomt!! Hier trouwens nooit wakker gemaakt voor een late voeding. Wij legden Sara gewoon rond 19.00/20.00 op bed en gingen slapen wnnr we zelf naar bed wilden en als Sara dan een x wakker werd kreeg ze voeding...dat tijdstip verplaatste naar een steeds later tijdstip totdat ze vanaf 7mnd nooit meer kwam s nachts.
@Tandjes: hier hebben de jongens maanden op van alles gebeten voordat het eerste tandje kwam. Ik dacht ook een tijd dat dit was omdat er snel een tandje door zou komen. Hier was dat niet het geval. De eerste tandjes kwamen rond de 7 a 8 maanden. Ik heb nu het idee dat ze meer op alles beten omdat ze zo hun omgeving aan het ontdekken waren. In zo'n mondje zitten heel veel zenuwen, dus daar kan je veel van leren.
Koningspaar hoorde ik ook alleen, maar wat doet het er toe Spunkie? Als jullie blij zijn is het goed toch. De reis verliep echt geweldig!!! Ze is zo lief geweest! Wakker om 3.00. Hele reis naar Schiphol wakker. Pas na 2,5 uur vliegen heeft ze uurtje geslapen. Niks geen last met opstijgen. Ze vond de vliegtuigen machtig mooi. Het dalen was even huilen. Oortjes deden zeer denk ik. Verder geen kik gegeven. In het vliegtuig zelf hebben we haar goed bezig kunnen houden met haar films, stickers op de ramen plakken, eten, en kadootjes uitpakken. Bus naar hotel vond ze ook geweldig! Nog uurtje geslapen gister en toen pas tegen half 10 (half 11 NL tijd!) naar bed. Vanochtend half 6(half 7) wakker dus dat was een tegenvaller... Heel dreinerig nu. We hebben ze nu weer op bed gelegd, ze was zo moe. Dus we gaan haar 2x proberen te laten slapen voor deze vakantie omdat ze gister de mini disco echt het einde vond!!! Ze vond het zo leuk! Komen we vandaag bij dat podium, gelijk weer dansen. Dus dat willen we haar niet afnemen en gaan kijken hoe ze het vandaag doet met 2 slaapjes zodat ze vanavond naar de mini disco kan haha.
@vliegje Hoe heb je dat gedaan met filmpjes? Met koptelefoon, zonder geluid of gewoon iedereen laten meegenieten? Wij gaan toch nog op vakantie, volgende week woensdag gaan we vliegen. Wij hebben ook al veel gedacht over "nieuw" speelgoed.
fijn dat het zo goed gegaan is vliegje!! en wat leuk dat ze de.mini disco zo leuk vind haha zou idd wel leuk zijn als ze dat gewoon kan blijven doen. chybou hier is ze vandaag weer de vrolijke meid hoe we de kennen dus kan idd ook dat ze dr dag gewoon niet had gisteren. stier ze krijgt 4x 200. en dan half potje groenten en vanaf morgen (wilde eigenlijk vandaag maar waren winkelen) krijgt ze ook fruit half potje. volgens het cb was dit goed. wij gaven toen we van 5 naar 4 gingen nog heel weinig dus moesten dat atuutlijk omgooien en nu zit ze al tijdje op 4x 200. vanmorgen half 10 weer wakker moeten maken vanaf 20.15 de vorige dag. jou hsd ze gisteren wel heel slecht geslapen hoor. maar nu ligt ze weer lekker in bed nadat ze net in slaap is gevallen in de auto. morgen zelf bloedprikken ben nogal vaak duizelig de laatste tijd