Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    spannend stier!!

dreamy klinkt idd als een leuke maar volle week. en tja als ze niet wilt eten heeft ze pech hoor. ze moet leren niet alles te krijgen wat ze wilt he.

wij zijn terug van een heerlijk verwen weekendje :) zijn goed verwend door mn schoonvader en kan er weer even tegen aan :). maar als t goed is volgende week weer weekje vrij haha maar dat ligt eraan of mn collega slaagt of niet, hoop het!! dan willen we een midweekje naar zee.

fijne vlugt terug vliegje!! ziet er erg leuk uit daar!

2. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Zo hallo, hoeveel vakantiedagen heb jij per jaar haha! Lekker hoor :) Weten jullie al waar jullie heen willen aan de kust?

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Stier spannend morgen meis! Wel fijn dat je thuis bent wang mocht t in t ergste geval niet goed gaan kan je dr altijd ophalen! T gaat natuurlijk goed en jij kan lekker hard aan de slag haha

Denanja zo idd weer een midweekje weg! Doe je goed! Maar ik herken dat met de onregelmatigheid dat je t soms slim kan inplannen om zo weer lekker wat dgn vrij te zijn of heb je gewoon veelverlof?

Wij nu nog 9wkn werken en dan 3wkn op vakantie naar Florida!!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    plan idd gewoon slim. voor afgelopen lang weekje geen dagen i geleverd... vrijdag vroege gehad en vandaag nachtdienst (nu in de trein dus). en heb in nov. nog 3 weken haha dan gaan we ook weekend en week naar center parcs. verder dit jaar nog geen vakantie genomen hoor.

5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ah vandaar. Fijn dat je zelf invloed uit kan oefenen op dat slim plannen zeggen. Mijn vrouw werkt ook onregelmatig maar die kan enkel een dag of per maand aangeven dat ze dan roostervrij wil zijn.

Thanks Dreamy, ik geloof ook dat het helemaal goed gaat morgen. Maar spannend blijft het wel. Toch ook wel een bijzondere periode die je afsluit. Mijn vrouw had het er net wel even moeilijk mee. Moet morgen vroeg op dus ziet haar dan dus pas morgen als ze thuis komt. Dus dat vindt ze best moeilijk.
    Super tof dat jullie naar Florida gaan zeg!

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Snap t heel goed Stier! Dat is ook moeilijk! Zo'n intense periode van 24/7 bij elkaar zijn zal vanaf morgen voorgoed voorbij zijn! Ik gaf ook nog borstvoeding toen ik weer werken en dat maakte dat ik het gevoel kreeg eigenlijk niet weg te kunnen. Ik wilde mijn kind zelf kunnen voeden, ze had niet alleen mij maar ik ook haar nog nodig. Pff stond s ochtends huilend op mijn werk toen iemand zei "best lastig lijkt me zo de eerste dag de hele dag niet bij je kind" pff daar kwamen de waterlanders. Gelukkig went alles snel en merkte ik dat even niet thuis zijn ook goed was en oh wat was het thuiskomen geweldig!! Komt bij jullie ook goed maar snap de emoties heel erg goed!

Ja cool hè Florida!! :-D
    We gaan rondreizen met een huurauto, héél rustig tempo hoor...je kunt de ronde in 17 uur rijden maar wij doen er bijna 3wkn over én sluiten af met 4dgn Bahama's (te erg haha)....

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zalig Dreamy!
    Ben benieuwd hoe het zal gaan.

We zijn weer terug in NL en zitten nu in taxi. Reva deed het weer super. Op eind alleen huilerig maar tis nu 2u en ze is hele dag wakker geweest! Ze is dus doodop! Arm dotteke.

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    fijn dat reva het zo goed gedaan heeft!!

stier ik weet mn rooster al.voor heeeel lang... hebben een 19weeks rooster dat dus steeds terug keert.

kan me voorstellen dat het moeilijk is morgen. ik had het er niet zo moeilijk mee maar ik had het weer moeilijk met stoppen met kolven omdat ik dan niet meer t idee had dat ze me nodig had, ik voelde me op de een of andere manier speciaalmomdat ik haar iets kon geven wat een ander niet kon.
    maar afgelopen weekend toen we terug kwamen van de sauna pakte mn vrouw dr van opa aan en daarna strekte ze echt dr armpjes naar me uit... mn vrouw en ik smolten!!!

9. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Hoi Allemaal, wat heerlijk al die vakanties. Ik ben er ook aan toe maar wij hebben even andere prioriteiten 😉. Wij hebben gisteren de intake van de kraamzorg gehad. Het komt nu allemaal zo dichtbij! Hoe hebben jullie de kraamzorg ervaren? Het lijkt mij zo ongemakkelijk om iemand in huis te hebben maar we hebben toch maar voor het max aantal uur gekozen. Het kan nog aangepast zei ze, we zien het wel. Omdat ik borstvoeding wil geven zei ze dat daar wel wat tijd in gaat zitten dus dat neem ik dan maar van haar aan.

Hoop dat verder alles goed gaat met iedereen!

10. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Fijn dat de terugreis ook goed is gegaan Vliegje. Nu lekker bijkomen haha. Hebben jullie deze week verder nog vrij?

Thanks Dreamy en Denanja. Ik ben dus niet de enige die een traantje weg heeft gepinkt Dreamy ;) Snap dat stoppen met kolven of borstvoeding ook wel een dingetje is. Heb haar net weggebracht. Ze waren heel blij om haar te zien en ze zag er heel tevreden uit toen ik weg ging. Zonet toen ik thuis kwam wel even een traantje weggepinkt. Nu hopen dat de dag snel om is :D

Louwie, weer een mijlpaal bereikt! Moet zeggen dat wij ons van tevoren ook niks bij de maximale uren konden voorstellen. Maar in de kraamweek zelf waren we er heel erg blij mee. Is inderdaad even raar dat een ander je was staat te doen en je brood smeert maar je went er zo aan en je zult er maar wat blij mee zijn. Wij hebben de kraamzorg dus als zeer prettig ervaren en het was echt even wennen toen ze weer weg was.

11. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hoi Loewie, hier ook, beide keren, hele goede ervaringen met de kraamzorg. Zo'n week gaat zo snel voorbij en je bent zo druk met je kindje en het samen vinden van je draai. Dan is het fijn als iemand anders er voor zorgt dat je wat eet en drinkt en dat de was niet in een vloedgolf zelf naar de machine spoelt.

Vliegje, welkom terug in het tropische Nederland.
    Fijn dat Reva het zo goed deed. Vliegen met een kleintje is altijd spannend. Maar gezien de tijd mag ze het ook wel een beetje zat zijn.

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    louwie hier ook een zeer prettige kraamweek ervaren. het is zo fijn dat je samen met je.vrouw kan genieten van de kleine meid en niet om hoeft te kijken naar de was of eten enz. ik wilde ook borstvoeding geven en heb zelfs meer uren moeten krijgen daarvoor omdat ze anders het schoonmaken niet gedaan kreeg. t. dronk niet aan de borst ofja niet goed dus daar zijn zeker uren in gaan zitten ja. bij een 2de gaan we ook niet zolang aankloten maar gewoon lekker meteen koven :).

stier hoop dat de tijd snel gaat voor jullie!!
    wat is t warm he... vanacht nog werken en dan 3 daagjes vrij :) haha en weer zonder uren in te leveren ;) heb een dagje ouderschapsverlof en 2 dagen vrij en dan t weekend weer werken.

13. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Het is goed gegaan vandaag :) Toen mijn vrouw haar ophaalde begon ze net te huilen van de warmte en de moeheid. Eenmaal buiten op het pleintje was ze al volledig knock out in de maxi cosi. Die zal lekker slapen vannacht :D

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    fijn stier dat het goed gegaan is :) ze zal idd wel moe zijn van alle indrukken

15. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Oke! Bedankt voor de reacties! We gaan het meemaken!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wij hebben ook goede ervaringen met de kraamzorg maar vond het toch een inbreuk op m'n privacy een beetje. Je bent niet helemaal thuis in je eigen huis vond ik. Maar wel fijn dat je af en toe tot orde wordt geroepen als je teveel doet of dat er beschuitjes worden gesmeerd :p

17. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Wij hebben vandaag echo voor follikel meting gehad :)
    Dag 12 van cyclus vandaag. En was 13 mm. Vrijdag weer terug voor echo en dan hopen dat hij groot genoeg is. Dus weer even afwachten:).
    Xxx

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O spannend!! We duimen weer voor jullie!

Spunkie fijne vakantie! Hoe ging de vliegreis en waar zijn jullie heen?

19. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    We zitten in Side (Turkije). De vliegreis ging op zich wel goed. Geen problemen met stijgen en landen. Maar mevrouw had geen zin in een slaapje. Dus van 05.00 tot 20.30 is ze in touw geweest. Pffff.
    Dus daar moest ze wel van huilen. Toch jammer dat ze nog niet doorheeft dat slapen dan de oplossing is.

Er was trouwens genoeg afleiding in het vliegtuig. Het gangpad was haar ontmoetingsplaats. :)

Bijgevoegde bestanden:

20. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Vandaag weer follikel meting gehad.
    17 mm. Dus vanavond ovitrille spuiten bij mijn vriendin.
    En dan hebben we zondag poging 3 met inseminatie.
    Dus weer spannende tijd.

Spunkie: geniet lekker van de vakantie :)

Xxx

Deel Deze Pagina