Veertjuh, spannend weer zeg. Inmiddels is het al bijna zondag. Of hebben jullie al een vroege test gedaan? Kim, fijn te horen dat je cyclus in ieder geval weer 'opgestart' is. Groot gelijk dat je hier stil bent hoor. Sterkte met alles! Evira, jeetje wat naar die pijn in je arm. Hoop dat de orthopeed je verder kan helpen inderdaad. Hopelijk is de afspraak begin december niet meer nodig omdat deze of de volgende poging gewoon gelukt is. Ik duim in ieder geval voor jullie! Wel fijn dat die extra ondersteuning om zwanger te worden er straks in ieder geval is, mocht het nodig zijn.
Stier86 ja gelukkig is het bijna zondag. En nee hebben nog niet getest. Wel moeilijk om nog niet te testen. Maar houden vol tot zondag haha.
Hi meiden, Evira en Veertjuh spannend meiden!! Beiden op t wachtbankje...ik duim Voor jullie beiden!! En hoprlijk zondag het eerste goede bericht!! Kim wat een heftige periode is dit voor je...heel veelsterkte en succes voor de volgende ronde!! Vliegjr jeetje meis wat een verhaal van die vrienden! Fijn dat je inmiddels iets gehoord hebt maar ik blijf er wel een beetje een naar ondergevoel bij hebben. In de periode dat wij de miskraam hadden gehad en weer moesten wachten en weer een miskraam phoe wij waren verdrietig maar ook wij hadden vrienden die wél zwanger waren of al kids hadden en nooit gedacht daar ga ik het contact mee staken. Afijn, niemand is hetzelfde en dit is blijkbaar voor hun t beste om er mee om te kunnen gaan. Vrees alleen wel dat de vriendschap hier een deuk door krijgt. Hier hebben we t druk, net 3dgn cursus achter de rug waardoor ik steeds thuis kwam als Sara al op bed lag. Ik heb haar dus amper tot niet gezien de afgelopen dgn en mis dr gewoon echt heel erg! Wil dr t liefst uit dr bedje halen en met dr knuffelen. Nog even geduld haha.. Verder wil ik jullie bedanken voor t reageren mbt de onzemerheid die gecreeerd werd ivm het niet optrekken en staan van Sara. Ik denk niet dat we naar de fysio gaan en t gewoon nog even aankijken. Taaltechnisch is ze enorm op dreef. Steeds meer woorden die ze nazegt of ze doet de klanken of intonatie na. Zo leuk!!
Hallo dames, Wij hebben vanmorgen een test gedaan. Helaas weer negatief. Dus als goed is volgende week de kliniek bellen voor een afspraak te maken voor een gesprek ovete hoe en wat nu verder Xx
Balen Veertjuh! Hoeveel pogingen hebben jullie nu gedaan? Neem aan dat jullie nu gaan praten over ondersteunende medicatie?
Stier86. Wij hebben nu 3 pogingen gehad. Hebben al medicatie. De eisprong is er en LF fase is ook lang genoeg door medicatie. Dus even afwachten wat ze in het gesprek gaan zeggen. Xxx
Hopelijk levert het gesprek iets op. Wel fijn om even te overleggen inderdaad. Sterkte met de teleurstelling in elk geval!
Jammer Veertje! Maar op zich ben je nog niet zo lang bezig natuurlijk dus misschien nog even proberen vol te houden? Een heterostel is soms ook een jaar bezig, weet niet of je blij moet zijn om b.v. IVF ofzo te gaan doen. Dat is psychisch best een belasting heb ik gehoord. Maar laat je goed voorlichten. Hoop dat het snel raak gaat zijn meiden! Reva is nu 20 maanden, ik 21 weken zwanger. Ongelooflijk hoe snel Reva zich ontwikkelt. Ze is zo ontzettend wijs. Gister voor het eerst alleen met oma een echt dagje weggeweest naar de Efteling. Ze vond het geweldig. De babykamer is inmiddels ook bij ons nu, die mogen we lenen van de bazen van mijn vrouw. Gister is hij over verhuisd. Nu nog poetsen en aankleden We gaan het zee-thema een beetje erin doen. Heb een leuke klok gezien met een reddingsboei. Kamertje is vrij klein en heb waarschijnlijk geen plek om een stoel te zetten voor het voeden.. Misschien kunnen we het avondritueel straks combineren, ik heb bij Reva een slaapbankje staan. Het ritueeltje is altijd met een lampje aan, in het donker. Liedjes zingen enzo. Misschien kan ik dat wel gewoon blijven doen maar dan met de 2e baby aan de borst. Even kijken hoe we dat straks gaan doen... Reva kwam tot 4,5 maand in de nacht en sliep daarna door dus hoop een beetje op weer zo'n goede slaper hahaha.
gaat snel zeg allemaal vliegje. al gaat t bij een ander altijd sneller de zwangerschap haha... vooral de eerste weken, die duren voor jezelf zo lange n bij een ander lijkt t zo voorbij. ben benieuwd hoe je het straks gaat combineren... hoop ook voor je op weer zo'n makkelijker slaper. veertjuh ben benieuwd wat ze zeggen.. tegen ons zeiden ze dat we zoiezo jaar moesten proberen dat dat niet gek was zeg maar. dat is trouwens niet helemaal waar want heb na 6mnd hsg gehad, ze zeggen dat je erna meer vruchtbaar bent, en of t daardoor komt of niet, was de 2de poging na de hsg zwanger (helaas wel miskraam geworden). hoop gewoon dta t snel raak is bij jullie.
Veertjuh balen meis! Zucht al is 3 pogingen nog niet veel vond ik t voor me gevoel een eeuwigheid duren...succes! Vliegje ja meis wat gaat de tijd toch snel zeg!! Jeetje nog ff en dan hebben julie er twee! Gaan jullie nog iets wijzigen qua uren werken en/of opvang? Hoe voel je je nu? En hoe gaat t met t lopen van Reva?
Reva loopt goed! Met schoenen hahaha. Zonder schoenen loopt ze op d'r teentjes. Volgende week wel weer naar de fysio, even kijken wat ze nog zegt. Maar het gaat heel goed. Ik voel me iets beter, in m'n koppie maar ook lichamelijk. Ben wel erg moe, maar kan het allemaal wat beter hebben gelukkig. We blijven werken zoals we nu werken, opvang veranderd verder ook niet. Donderdags past mijn moeder op, vrijdags mijn schoonouders. Maandag/dinsdag is mijn vrouw thuis en ik woensdags en de weekends. Dus hopelijk krijgen we het georganiseerd haha.
Vliegje, fijn dat het weer wat beter met je gaat. Het schiet inderdaad al op zeg! Ben zo benieuwd wat het zal zijn en hoe het zal gaan heten. Veel plezier met het inrichten van het kamertje. Hier een ziekig meisje. Al een paar dagen een nare hoest en verhoging. Op zich geen ramp natuurlijk maar ze hoest zichzelf elk half uur wakker. Dat draagt er natuurlijk ook niet aan bij. Morgen even naar de huisarts om longetjes te luisteren. Gaan vrijdag op vakantie dus wil het wel even gecheckt hebben. Ik heb vandaag maar vrij genomen omdat ik haar niet naar kinderdagverblijf wilde brengen, want daar slaapt ze sowieso al slecht en nu dan helemaal. Tussen het sussen en troosten door probeer ik nog wat te werken. In dit soort situaties merk je hoe lastig de combi werk en gezin soms is.
@Vliegje: als ik in mijn ééntje het hele bedritueel met drie kids geregeld krijg dan moet dat jullie toch ook zeker wel lukken? Ik merkte dat bij C. op een gegeven moment ook de behoefte aan het soort ritueel veranderde. Ik lees nu voor waar ik vroeger liedjes zong. Ik probeer voor alle kinderen tijd te maken 's avonds. Soms is dat wel eens moeilijk, maar over het algemeen lukt dat goed. @Stier: wat naar zo'n zieke kleine meid. Ik kan me ook voorstellen dat je haar dan niet naar het KDV brengt. Hopelijk is ze voor jullie vakantie opgeknapt. @Makkelijke slaper... Ik gun dat jullie allemaal van harte. Wij vonden het heel zwaar dat C. pas met 6 maanden doorsliep. Wisten wij veel wat zwaar is... Onze jongens worden de 30e 2 en slapen nog niet door. We hebben wat betere periodes gehad waarbij we er pas om 5 a 6 uur uit moesten, maar momenteel is het met 4/5 keer per nacht ons bed uit echt weer waardeloos. Met een drukke week op werk, ziek in het weekend, Lieve op cursus... Ben compleet gesloopt. Vanmorgen zijn we allebei gewoon blijven liggen en hebben de heren laten huilen. Inmiddels hebben we echt alles geprobeerd. Samen slapen, apart slapen, wel iets drinken geven, niet iets drinken geven, knuffelen, boos worden, in bed nemen, in eigen bed houden... Laatste wat we nu gaan doen is er niet meer naar toe gaan. Ik kan je vertellen dat het echt heftig is om ze te laten huilen. Ik weet gewoon niet meer wat ik nog anders kan doen. Nieuwtje: Wij hebben gisteren een huis gekocht! Hier in de omgeving is de huizenmarkt echt compleet overspannen. Als er een huis op de markt komt worden vrijwel meteen kijkdagen georganiseerd en kan je een bod doen op inschrijving. Huizen worden voor boven de vraagprijs verkocht. Echt best stressvol als je bedenkt dat wij begin januari uit onze huidige woning moeten en nog niets gevonden hadden. Tot gisteren dus! Zaterdag bij de open huizenroute een huis bekeken en het voelde echt goed. Alleen waren wij 1 van de 35 kijkers. Meteen ook bod gedaan. Aan het eind van de middag lagen er nog twee biedingen waaronder één boven de vraagprijs. Dus mocht gisteren voor vijf uur een bod doen. De makelaar belde ons om half zes dat we het huis hebben! We krijgen 1 december de sleutel en hopen kerst in ons nieuwe huis te vieren Echt super! Eindelijk weer een eigen slaapkamer (we slapen nu in de woonkamer) en een slaapkamer voor alle kinderen (een van de jongens slaapt nu bij de wasmachine in de bergkast)...
Jeetje Chybou, wat heftig joh dat niet slapen van jullie jongens. Respect hoor voor hoe jullie het doen en volhouden. Loop ik een beetje te zeuren over een ziekig kind. En wat fijn dat jullie een nieuw huis hebben, gefeliciteer!! Een opluchting lijkt me. Moeten jullie veel doen in het nieuwe huis?
Chybou, nogmaals gefeliciteerd! Jullie zaten echt beperkt in ruimte dan zeg tjee! En ik zat er net weer doorheen, Reva is soms onuitstaanbaar en dan vraag ik me af hoe ik straks ga koken en alles regelen als Dianta nog niet thuis is. Die is woe don vrij oas om 18.30 thuis. We wachten nu met eten maar tis voor Reva eigenlijk te lang. Straks een baby, borstvoeding, pfff ik maak me zo'n zorgen of ik alles geregeld krijg! Maar mijn vrouw is lief en zeg dat ik niet zoveel beren op deeeg moet zien. Chybou sterkte met de drukte. Respect hoor met 3 kids! Stier beterschap voor jullie dotje!
@Stier: zieke kindjes zijn ook naar, helemaal als ze nog zo klein zijn. Dat is echt totaal geen zeuren hoor! @Kim: Bedankt meis! @Vliegje: We hebben nu een (ruim, dat wel... anders had ons kingsize bed nooit in de woonkamer gepast) 3 kamer appartement. Omdat de jongens zó slecht slapen kunnen de kinderen niet bij elkaar op de kamer. Dus in onze oude slaapkamer slaapt de grootste lawaai maker. We slapen daar zelf niet meer omdat hij 's nachts steeds bij ons in bed wilde. Op de andere slaapkamer slaapt onze dochter en dan hebben we nog een hele ruime bergkast en daar slaapt nummer twee van onze tweeling gezellig naast de droogtrommel. Je kan je voorstellen dat wij heeeeeeeeeel blij zijn met een huis met 4 slaapkamers! Ok, nu je zorgen over de toekomst... Weet je, je kan je nog zo druk maken, zorgen hebben en bedenken hoe het allemaal moet, maar je weet niet hoe het loopt. Tegen de tijd dat jullie tweede kindje komt is Reva ook weer een paar maanden ouder. Je bedenkt de beste oplossingen op het moment dat je voor een situatie staat dat een probleem vormt. Je lost het op, dat hebben jullie altijd gedaan.