Denanja, even een vraagje. Op welke moment van de dag gaven jullie T een groentenhapje toen dit nog geen volledige vervangen was van 1 fles? Voor of na de fles en wanneer dan? M eet nu om 7.30 - 11.00 - 15.00 - 18.00 - 22.00 uur. We komen er nu niet helemaal uit wat handig is.
tegen ons was gezegd voor de fles en dan hoeft ze de fles niet helemaal leeg te drinken als ze niet meer hoeft. hebben toen gekozen voor bij ons de fles van 16.00 wij zaten op 4 flesjes toen. dus misschien als ik jou schema bekijken zou ik het voor de fles van 18.00 doen, als je dan een fles door groente mag vervangen kan je die van 18.00 mooi vervangen dan is dat meteen een 'normale' warm eten tijd zeg maar
louwie wat k*t dat jullie weer in het ziekenhuis liggen hopelijk krijgt ze snel de kracht om zelf genoeg te drinken. ennuh denk ook aan jezelf met de borstvoeding he, Lexis groeit ook met kv. (makkelijker gezegd dan gedaan i know ). spunkie wat schrikken zeg!!! hopelijk gaat het nu beter met dr? hoop zoiets nooit mee te maken! gelukkig heb ik een vrouw die verpleegkundige is
Of misschien donormelk? Las ergens deze week dat daar ook een donorbank voor is. Wist ik niet eens. In ieder geval, zowel Louwie als spunkie veel sterkte met jullie dochters! hopelijk gaat het snel goed Hier wordt de drang om te testen steeds groter, en groter en groter. Wanneer hebben jullie voor het eerst (positief) getest?
Thanks voor het meedenken. Voor de fles van 18.00u lijkt me inderdaad prima. Raar eigenlijk dat ze op elk cb iets anders zeggen. Jullie 'mochten' al vrij snel de late voeding laten vallen en gaan beginnen met hapjes, hier zeggen ze dat ze die late voeding echt nodig heeft en toen we met 3.5 maand vroegen over beginnen met hapjes was het antwoord dat dat vanaf 6 maanden kon. Af en toe word ik gestoord van al die tegenstrijdige adviezen. En dan moet ik mijn eigen gevoel volgen maar als ik dan niet weet wat dat gevoel is dan is het lastig volgen haha.
He Chill, lastig he dat wachten. Wij hebben alle drie de pogingen een vroege test van clear blue gedaan 4 dagen voor nod. Beide zwangerschappen (1ste keer miskraam) testten we toen positief. Wanneer is jullie nod?
Mijn vriendin heeft een wisselende cyclus van 30-34 dagen, maar maandag 10-10 had ze de inseminatie. Dus wij houden gewoon 2 weken aan. 4 dagen voor nod, is dus 10 dagen na inseminatie, gemiddeld genomen. Dan zou donderdag een goede testdag zijn. Lees ook veel hier over vrouwen die na 10 dagen positief testen.
Inderdaad uitgaan van de inseminatiedag en dan eventueel na 10 dagen testen. Daarvoor zou zelf nog niet zo snel doen.
Dan proberen we ons morgen nog in te houden, maar het is inderdaad heel lastig. Zeker nu vandaag de zwangerschapstesten in huis zijn gehaald. Ze roepen gewoon!
Hahaha ja dat moet je ook gewoon niet doen, pas op de testdag zelf Weet nog dat wij bij de eerste keer hadden bedacht echt tot nod te wachten. 4 dagen voor nod zaten we te eten aan het strand en begon het toch te kriebelen. Op weg naar huis langs een drogist die nog open was en toen toch getest. Succes nog even met het wachten!
Ja, dat is misschien voor de volgende keer wel handig. Maar ik dacht, vriendin moet er vroeg uit voor werk (half 6) dus het eerste plasje komt ook rond die tijd. En een drogist die zo vroeg open is heb ik nog niet gevonden helaas
Spunkie meid wat moet dit vreselijk schrikken geweest zijn!! Lijkt me zo'n naar gezicht! Hoe gaat het nu met de kleine? Louwie ah meis wat naar dat jullie weer in t zks zijn! Wat een nare start toch en wat balen dat t maar niet wil vlotten met de BV. Denk aub ook jezelf! Lexus heeft niets aan een uitgeputte of gestreste mama die alles op alles zet om die BV maar voor elkaar te krijgen. Ik snap je overigens heel erg goed! Je wilt dat gewoon je kindje kunnen geven en daar doe je ook alles voor!! Ik vind t knap en bewonderendswaardig! Mocht je moeten stoppen met proberen onthoud dat dan! Stier idd heel erg vervelend al die verschillende verhalen en adviezen van t CB! Wij mochten ook vanaf 4mnd gaan starten met bijvoeding maar hebben bewust gewacht tot 6mnd. De darmpjes zijn bij 6mnd pas volledig gerijpt en aangezien Sara goed last van dr darmen heeft gehad besloten we te wachten. Tot die tijd volledig BV. Narsisje fijn meis dat jullie gewoon kunnen inschrijven en txt zien wat jullie willen! Chill bij ons werd aangeraden 14dgn na inseminatie te testen.
stier is idd tegenstrijdig ja! moet zeggen dat je bij tess echt op een gegeven moment zag dat ze gewoon je eten uit de.mond keek zeg maar. tess had ook veel last van dr darmpjes maar gelukkig nu geen last meer van. het spugen word wel minder nu ze meer vast voedsel krijgt, vandaag weer even spuugdag helaas dus hopen morgen beter. wij mochten idd die laatste fles al heel vroeg weglaten.. mochten dr gewoon laten slapen en als ze niet wakker werd was het niet erg. ze word trouwens nooit wakker van de honger. chilll hier testen we meestal dag 12 na insiminatie. is idd echt moeilijk het wachten weet er alles van. op een gegeven moment wist ik dat als het niet raak was ik in de nacht van dag 13 op 14 ongesteld werd dus ging ik jiet meer testen maar wachtte die dag af.
Wij hebben 9 dpo al positief getest en 10 dpo duidelijk te zien. Maar inderdaad kan er dan nog van alles mis gaan. Nog een paar daagjes Chill! Ik ben zo moeeeee. Vandaag werken en morgen pas vrij. Dag moeten ruilen voor een keer en dat voel ik nu meteen. Die woensdag vrij is zo lekker. Maar ja even doorbikkelen.
Vanmorgen toen ik uit bed strompelde zat mijn vriendin op de wc te testen. Volgens mij is hij nog witter dan wit, maar als ik even snel over de test heen kijk lijk ik toch iets van een streepje te zien. Hoe dan ook, het was nog te vroeg. Over een paar dagen weer!
Sorry, ik ben nog maar een beginneling. Wat is het verschil tussen een indroogstreepje en een 'normaal' streepje?