Lesbische mama's (to be)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Ja Stier, vanmorgen een test gedaan. Maar die was weer turen geblazen of er wat zat of niet. Maar goed, hij was een stuk lichter dan gister en volgens mij kan dat 4 oorzaken hebben:
    1. Het is niet goed ingenesteld en laat 1 dezer dagen los.
    2. Gister was vals positief.
    3. Urine was vanmorgen niet geconcentreerd genoeg, vriendinlief heeft vannacht elk half uur/uur moeten plassen. Terwijl ze gister van haar werk kwam en vertelde dat ze al een aantal uur niet geplast en weinig gedronken had.
    4. De test moest 10 seconden in de urine blijven, en dat las mijn vriendin pas achteraf. (gister kreeg ik het potje pis en de handleiding zo van: maak jij het maar af)

Dus al met al, nog geen fluit wijzer en besloten om maandag (14 dpo) echt pas te testen, want dit geeft alleen maar meer zenuwen.

2. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Zou inderdaad allemaal een verklaring kunnen zijn. Verstandig dat jullie nu maandag pas weer testen. Dan zou je bij twijfel altijd nog een digitale test kunnen doen. Vonden wij wel heel fijn.

3. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ooh spannend Chilll!

Ik ga stoppen met kolven voor borstvoeding. Er zit geen stijgende lijn in en ik word er alleen maar moe en bedroefd van dus dat schiet niet op. Er komt de laatste dagen hooguit 20 ml uit per keer als ik geluk heb dus tja. Ik vraag me alleen af of ik dan moet afbouwen of niet, aangezien er toch haast niets zit en ik geen last heb van stuwing ofzo. Iemand een idee? Ik weet niet of het goed is om van 8 tot 10 keer kolven per dag naar 0 keer te gaan.

4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

He Louwie, je hebt hartstikke je best gedaan! Over het afbouwen kan ik niks zinnigs zeggen, mijn vrouw is na 2 dagen cold turkey gestopt omdat het bij haar ook niet lukte. Zij heeft wel last van stuwing gehad dus ik kan me voorstellen dat jij er ook wel last van zult krijgen. Hoe gaat het nu?

5. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Nou Louwie wat vervelend dat het niet is gelukt met de bv, ondanks dat je alles hebt gedaan wat je kon. Maar fijn dat ze nu in ieder geval goed groeit!

6. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Nou ik heb nu last van lekkende tieten haha! Dus als dat gebeurd dan ga ik maar kolven, de laatste 24 uur drie keer gedaan dus valt mee. Nog geen last van stuwing maar zal nog wel komen dan. Het geeft wel een hoop rust en het is veel relaxter zo zeg, ik ben bij dat ik niet meer de hele tijd hoef te denken 'oooh ik moet ook nog kolven 😑' lekker meer tijd met Lexis nu.

7. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Strakke bh en koude gekneusde witte koolbladeren er in, dat is verzachtend en verkoelend.

8. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Leiden die tieten van jou een eigen leven ofzo? Kolf je, krijg je er niks uit. Kolf je niet, komt het er wel uit. ;)

Maar mooi dat je nu meer rust hebt.

Hier nog maar 1 dagje in spanning! 13 dagen gehad. Morgen weten we eindelijk meer hopelijk. :D

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Met welke kolf heb je gekolfd? Ik heb de Avent altijd gebruikt. Ging super. Tot ik een keer de Difrax pakte, kreeg er net 20cc uit. Dus daar direct mee gestopt. Die schelpen waren gewoon te klein voor m'n tieten haha. Maar je mag trots zijn op jezelf hoor!

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    louwie ik heb na 2 dagen stuwing gehad maar moet zeggen had er niet heel veel last van. ik had ook vrij snel afgebouwd van 2x naar 0 ofzo maar deed het ook gewoon tijdje3x per dag (week ofzo) toen week 2x en toen dus ineens gestopt en heb daar toen 1 dag last van gehad toen savonds nog 1x leeg gekolft en daarna geen last meer gehad.

super dat je het toch volghouden hebt! en die opluchting snap ik wel ;) ik was ook alleen maar op de tijd aan het letten van ow ik moet nog kolven, bleh dacht ik dan haha

chilll nog 1 dag! of heb je vanmorgen stiekem getest??
    hier werk weekend en na werk verjaardagen dus druk druk druk, morgen nog een dagje en dan donderdag 4 nachten en dan vakantie!!! :) 2 of hopelijk 3 weken, heerlijk!!!

11. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Ik heb een huurkolf, zelfde als in het ziekenhuis dus neem aan dat het een goede is, een groot geel ding. In het ziekenhuis zei van de week voor het eerst iemand dat mijn schaarse melkproductie ook kan liggen aan mijn pcos, ik had namelijk voor de zwangerschap geen cyclus en dat is natuurlijk ook hormonaal en dan in combinatie met een randprematuurtje zoals ze haar noemen is niet ideaaal. Nouja, ze krijgt nu lekker flesjes, wel zo leuk voor alle visite die flesjes wil geven en voor mijn vrouw natuurlijk 😊

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja en het geeft je veel meer rust natuurlijk. Gewoon lekker doen op deze manier en genieten van jullie meisje!

13. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Neee vandaag niet getest. Ook nog geen ongesteldheid trouwens. Morgenochtend testen we!

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #1894 Dreamygirl, 23 okt 2016
    Laatst bewerkt: 23 okt 2016
    Louwie och meis wat jammer dat je hebt moeten besluiten te stoppen! Zoals ik eerder schreef mag je trots zijn op jezelf!! Je hebt alles gedaan wat je kon en nu is het tijd om je te focussen op andere dingen! Genieten van je dochter dus hihi...

Vliegje wat een zorgen meis! Hormonen, onzekerheid, bang voor wederom het onbekende (straks het hebben van twee kids) logisch dat je soms panikeerd! Ik snap heel goed dat je zoveel mogelijk met elkaar als gezin wilt eten maar als dat van de 7 avonden 2 of 3 keer niet lukt blijven er genoeg andere momenten over toch?! schreef dat je je afvroeg hoe dat straks moet met hobby's. Hoe bedoel je dat? Is dat ook rond etenstijd? Trekt Reva dat trouwens goed 2x wachten tot 18.30 om te eten? Sara moet echt uiterlijk 18.00 eten want anders vind ze t niet grappig meer haha...

Chill zooo spannend morgen!!!

Vandaag lekker gefiets, wat een heerlijk weertje!!
    Kleine meid voerde t hoogste woord op de fiets, ze vind t zo leuk!!
    Hoe hebben jullie de kids nu in bed liggen trouwens nu t kouder word?
    Sara slaapt al heel lang niet meer onder een deken omdat ze alle kanten opgaat dus ligt ze in een slaapzak. Maar ze word steedsvaker wakker met ijskoude voetjes en handjes. Ze slaapt gewoon door snachts dus ze lijkt er zelf geen last van te hebben maar ik vind t niet fijn. Zit eraan te denken een 4 seizoenen slaapzak aan te schaffen.

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Onze lieve meisje...

16. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    @Dreamygirl: super schattig meisje hebben jullie!

Nou maandag was testdag. En dat hebben we gedaan, 2 verschillende testen. Op beiden een streep te zien! De een donkerder dan de ander, dat wel. Maar voor nu is mijn vriendin dus gewoon echt zwanger! Echt onwerkelijk, we stapten het traject in met het idee dat de kans groot was dat het nog wel even kon duren voordat ze daadwerkelijk zwanger zou zijn. En nu gewoon gelijk de eerste keer!

Hoewel we er heel blij mee zijn, hebben we gelijk ook grote zorgen. Mijn schoonmoeder is gisteravond met spoed naar het ziekenhuis gebracht met hartklachten. Dit geeft stress, en we zijn bang voor wat deze stress doet met de zwangerschap. Natuurlijk probeert mijn vriendin er rustig onder te blijven en het nuchter te bekijken, en ik natuurlijk ook. En als het goed is weten we aan het eind van de dag ook hierover meer. Maar ondanks dit, proberen we er toch van te genieten dat het in 1 keer raak is.

17. Louwie

Louwie Actief lid

21 apr 2016
    196
    39
    28
    Utrecht
    Wow gefeliciteerd! Wat een geluk in 1 keer raak zeg! Dan lijkt het me helemaal moeilijk te bevatten! Wij hadden er 1,5 jaar voor nodig, maar met een prachtig resultaat 😉 Geniet ervan en sterkte met je schoonmoeder!

18. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Dreamy, wat een lieve meid zeg! Heerlijk zo met de fiets op pad.
    Hier ook koude handjes en voetjes maar ze lijkt er geen last van te hebben en haar lijfje is ook goed warm.

Chill, wow wat gaaf! Bizar he, als het zo snel gaat. En wat een schrik van je schoonmoeder. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid over haar situatie. Begrijp dat jullie bezorgd zijn over de stress icm zwangerschap. Maar weet dat een lijf heel veel kan hebben wbt stress enzo. Het is al goed dat jullie het je realiseren en het zo in de gaten kunnen houden.

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oke, ff een week aan berichtjes bijgelezen.
    Dus hier mijn reacties:

Welkom Chilll!
    En voorzichtig gefeliciteerd! 😊😁

En wat een heerlijke foto Louwie! Maar echt klote dat het drinken niet wilde lukken. 🙁
    Maar je hebt alles geprobeerd, soms lukt het gewoon niet. Acceptatie geeft ook rust en minder stress. 😉

Jeetje Spunkie, wat heftig van die koortsstuipen enzo...
    Gaat t nu weer goed?

Dreamy geweldige foto!

Ik zit weer in een nieuwe cyclus en ben weer bezig met Clomid. Waarschijnlijk rond 6/7 nov. weer eisprong.
    Afwachten...

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Chill, gefeliciteerd! en tegelijk veel sterkte voor je schoonmoeder! Heftig zeg. Je kan niets aan een situatie veranderen dus je moet het nemen zoals het komt. Het kan nog steeds fout gaan, ook zonder stress. Deze weken tot aan de 12 zijn hels. Hoop dat alles goed blijft gaan!

Dreamy, geweldige foto! :)
    Met hobby's bedoel ik de hobby's die de kinderen straks gaan krijgen. Dat is allemaal vroeg in de avond denk ik? Of ik kijk ik wel erg ver vooruit? Hahahahaha! Ben nogal een stresskip... hihi.
    Reva ligt in een slaapzak, een tijdje niet want het was te warm voor haar. Nu weer wel. Ze blijft niet onder de deken liggen en het is echt koud in de nachten. Dus een lekkere slaapzak en dat gaat goed.
    Vandaag heeft ze tot 10.00u geslapen! Mijn vrouw snapte er niks van, toen ik namelijk naar m'n werk ging om 8.00u was ze wakker aan het worden. Maar blijkbaar terug in slaap gevallen hahaha. Lui ding :)

Kim succes deze ronde! Duim weer voor je!

Deel Deze Pagina