Even een vraag

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loe, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik probeer dus niet zwanger te worden, maar ik heb geen idee waar ik dit anders moet plaatsen:D.
    Mijn temp is vrij laag en ik ben ongesteld (niet veel) maar ik blijf zulke pijnlijke borsten houden. Ivm een onderzoek naar zweten in het ziekenhuis ben ik twee maanden geleden gestopt met de pil. Ik kan volgens mij echt niet zwanger zijn, maar ik vind het zo gek dat mijn borsten nu pijn doen tijdens de menstruatie? Ik heb dit namelijk nooit gehad. Klinkt dit voor iemand als een soort menstruatiekenmerk?

2. Dansdocent

Dansdocent Actief lid

6 mrt 2012
    140
    0
    0
    Haarlem
    Hier tijdens de menstruatie altijd hele pijnlijke borsten.. Begint meestal paar dagen voor de ongesteldheid en blijft tot het eind.. Toen ik positief teste had ik overigens zo extreem pijn in m'n borsten dat ik tijdens het lesgeven (dans/zumba etc) echt beperkt werd..

3. Loe

Loe Niet meer actief

dank je. Ja, ik was gewend dat na de eispring te hebben en met de menstruatie niet meer, maar dit kan dus ook. Bedankt voor je reactie.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Loe@ Ik ken het de laatste keren altans . Heb ik ook steeds zware en pijnlijke borsten voor ik ongi word. Erg irritant kan ik je zeggen als je weet dat je geen wonder kunt krijgen .In mijn geval dan .

Sterkte met de pijn meis weet hoe het voelt .

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Loe@ Hoe gaat het meis ? hier nog geen pijn wel weer iets vollere borsten .

Deel Deze Pagina