Hoor 5 minuten geleden Piet Paulisma zeggen dat er volgende week kans is op sneeuw?! Dat zal toch niet? Beetje vroeg? Nou moet ik zeggen dat ik zijn weerbericht niet zo vaak serieus neem.. hoe zit dat bij jullie? Zou er echt al sneeuw komen?
Ik hoop eerlijk gezegd dat er geen sneeuw gaat komen. Vind het harstikke mooi hoor, maar niet als ik naar mijn werk moet rijden. Maar ja, het blijft toch afwachten en vaak kunnen ze het pas een paar dagen vantevoren voorspellen...
Ik denk dat je het goed gehoord hebt. Kijk maar naar de vooruitzichten: http://www.pietsweer.nl/piets-buienradar/
Hoezo? als er over 4 weken sneeuw ligt klopt het ook ze heeft niet gezegd "zodra" er sneeuw ligt Maar opzich niet vroeg, eind november voor sneeuw, ik haat sneeuw alleen..
Ik vind sneeuw heel mooi maar heb vorig jaar zoveel glijpartijen gehad met de auto.. Hoop dat het dit jaar wel beter gaat! Ik vind het wel heel vies als het een beetje gaat smelten en er auto's overheen rijden etc, die bruin/zwarte zooi..!
Volgens mij heeft ie het over natte sneeuw gehad, zolang het boven 0 blijft overdag zal het niet blijven liggen. Maar wel leuk, dat de sneeuwkansen langzaam toe beginnen te nemen
Op www.weeronline.nl staat het ook, heb even bij de 14-daagse verwachting gekeken voor de regio waar ik vandaan kom: Buienradar en weer Groningen. 14 daagse weersverwachting Groningen
Ach, op zich vind ik het wel leuk. Voor het eerst met onze meid op de slee. Vorig jaar hadden we nog geen slee, nu wel. En nu maakt ze het veel bewuster mee. Ben benieuwd hoe ze dat vindt. Het is wel vervelend voor het verkeer.
De voorspellingen zijn al behoorlijk aangepast. 2 dagen geleden zou het een en al sneeuw zijn volgens weeronline, maar nu zie ik enkel natte sneeuw voor mijn woonplaats. Wel nachtvorst op komst! Maar laat die sneeuw maar even wachten tot over 14 dagen, dan begint mijn verlof en hoef ik ook niet meer dagelijks in de auto te stappen
Mooie Aldi tassen met postbode elastiekjes er om heen, lekker hip! Maar de weerkaarten geven sowieso een lekkere koud periode aan, vanaf woensdag. En de neerslag die daarna volgt, kan sneeuw/natte sneeuw zijn.