hahaha mijn moeder zegt altijd:... De grootste oplichters zijn de verzekeringen zelf....! En dat geldt ook voor auto, levens... uitvaart... etc.. etc...
Heb ik ook gehad (was een echo om te kijken of ik geen buitenbaarmoederlijke zawngerschap had met 5 weken)! Meteen een brief gestuurd met bezwaarschrift erbij. Die echo`s horen toch echt bij verloskundige zorg! Heb mijn no-claim niet terug hoeven te betalen..
Ach ja, afgelopen twee jaar hadden we de no-claimregeling met een hogere maandpremie. NU is de no-claim afgeschaft en is het eigen-risico ingevoerd, met een lagere maandpremie.... uiteindelijk komt het volgens mij op het zelfde neer..... Het komt allemaal uit onze eigen portemonnee.
ik betaalde vorig jaar 5 euro minder per maand en kreeg na een jaar mijn eigen risico terug dus schiet er nu echt bij in.
Nou meiden ze hebben mij nog steeds niet terug gebeld. Hoe lang zou dit gaan duren Moet jij eens een rekening vergeten bij hun kan je gelijk binnen 7 dagen betalen. Ik ben nu niks als steken in me baarmoeder zei tegen me man heb jij dat nooit hahahahahahaha. Het duurde ff voor dat het kwartje bij hem viel Jullie horen hoe het afgelopen is. Liefs Lover