10 aug jaar geleden bevallen nu 9 augustus uit geteld

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door moedertje112, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedertje112

    moedertje112 Actief lid

    29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Zou het echt n betekenis hebben?? Ik af gelopen 10 augustus bevallen van ons zoontje Maikel met zwangerschap van 17 weken. Het hartje was gestopt net zoals bij z'n broer kay op 19 10 2010 en nu ben ik inmiddels weer 10 weken zwanger en uit geteld op 9 augustus zou het dan echt zijn dat er iets bestaat en dat hij dan op die dag komt??
     
  2. mama73

    mama73 Actief lid

    22 aug 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik hoop het voor jullie...
    ik ben ook op 10 augustus 2013 bevallen van onze zoon (met 20 weken) Jij zal dan nu rond je uitgerekende datum zitten ....sterkte! (ik was eerste kerstdag uitgerekend)
    En ook ik was weer zwanger...uitgerekend 14-08, op de crematiedag van onze zoon. Ik dacht ook het zal wel voorbestemd zijn, maar helaas na 5 weken eindigde het in een miskraam.
    Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen tijdens deze zwangerschap....
     
  3. moedertje112

    moedertje112 Actief lid

    29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Mama73 ow verschrikkelijk zeg!! Wat is het toch n raar iets he!! Ja klopt ik ben nu eigenlijk uitgeteld! 😢 ik moet zeggen ik ben ok heel bang nu hoor!! Maar heb nu medicatie voor de placenta te laten groeien dus hoop dat het nu goed blijft gaan! Hoe haat het met jou?? En wat was er bij jou gebeurd als ik vragen mag!
     
  4. leetje

    leetje Actief lid

    31 jan 2008
    374
    0
    16
    Ik heb niet hetzelfde meegemaakt maar ik heb een miskraam gehad op 15 mei 2008...en op 15 mei 2012 ben ik bevallen van mijn dochtertje. We vonden het al zo speciaal dat ik de 15 mei was uitgerekend en daarna is mijn meisje dus ook precies op die dag geboren. Mijn idee is altijd dat het altijd al ons meiske is geweest maar dat ze eerst op haar grote broer wilde wachten.
     
  5. Anne1234

    Anne1234 Actief lid

    25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    .
    Wat mooi moedertje 112!
    Ik geloof daar wel in! Hopelijk gaat nu alles goed. Tien weken gaat de geode kant op!

    Zelf was ik vorig jaar zwanger en uitgerekend op 9 aug. Dit is een miskraam geworden.
    Toen snel weer zwanger.Helaas werd deze zwangerschap afgebroken ivm chromosoomafwijking.
    De 5e augustus werd ik opgenomen, de
    9e kwam de baby. Vond dat ook heel bijzonder!

    Geniet van je zwangerschap!
     
  6. Lynn1302

    Lynn1302 Actief lid

    28 dec 2011
    267
    1
    16
    Hoi moedertje112,

    Ik geloof er zeker in! Bij ons zijn de datums ook zo in elkaar verweven! 20 dec 2011 bevallen van onze dochter met 22.5 weken. 20 april was Ik uitgerekend van haar. ... De dag waarop ik tevens een positieve test in handen had. Ik was 23 dec 2012 uitgerekend. Onze kleine man kwam gelukkig gezond en iets eerder ter wereld op 10 dec. En nu. .. is waarschijnlijk de kleine (zie onderschrift) verwerkt op 20 dec. Zo mooi allemaal!

    Heel veel sterkte gewenst de komende tijd! Ik vond er vind het omgaan met de angst heftig.
     

Deel Deze Pagina