Nee ik doe het al vanaf het moment dat de eerste haartjes tevoorschijn kwamen, weet eigenlijk niet beter. Nooit last van irritaties
Hier een streepje of driehoekje. Laat t altijd waxen. Kaal vind ik echt te lelijk. Net zo'n kale cavia. Bij mannen vind ik kaal ook echt puberaal. Gewoon netjes bij houden etc.
Heel herkenbaar in de catogorie patienten. Normaal scheren maar nu dat niet lukt waxen bijnschionheidspecoaliste No way dat ik ga bevallen met n bos haar terwijl t daar dagelijks gecontroleerd wordt
Bedankt! Alweer 23 jaar erg gelukkig met mijn baardaap. En gelukkig beiden zo relaxed met elkaar dat we ons niet elke dag van top tot teen hoeven te scheren. Ik kan het serieus van harte aanbevelen.
Sommigen hebben een erg gevoelige huid en kunnen echt niet tegen scheren. Mijn onderbenen gaan prima maar alles daarboven gaat irriteren en ontsteken. Echt geen porem dus in mijn schaamstreek Hier bijna alles eraf, met de tondeusestand op de ladyshave. Iets anders gaat gewoon niet, gaat allemaal ontsteken en ingroeien. Maar helemaal kaal wil ik ook niet, ben geen kleuter . Ik zou het bij mijn man ook niet helemaal kaal willen, vind ik er vies uitzien. En wat er allemaal in kan blijven plakken, daar is het echt te kort voor . Ook geurtjes blijven echt niet hangen in korte haartjes.
Ik ben van natuurlijke leefwijze? Ok? Ik vind milieu belangrijk...afvalscheiding ook...maar verder leef ik vrij "in de stad" tussen de betonnen huizen... ha ha. Ik vind het ook wel lekker om buiten te lopen trouwens...maar ik ben geen kruidenvrouwtje of zo. Ik gebruik geen make up...maar dat is omdat ik er gewoon niet tegen kan door allergie. Grappig dat je dit beeld hebt van mij. Je zou mij eens in het echt moeten ontmoeten. Nee dit is iets wat mij zelfs vreselijk tegenstaat. Haar vind ik echt vies. Wij hebben een heel goed s. ek.s leven dus de kaalheid heeft ons nog nooit weerhouden. Nee hier echt al 20 jaar heerlijk glad overal.
Haha nou hier ook super relaxed hoor! Zelfs met zijn boeren, scheten en gesnurk houdt ik het nog wel 60 jaar uit, maar HAAR brrrr. De vraag is of dat hij het nog met mij uit gaat houden. Ben echt een ongelofelijke, verschrikkelijke, bitcherige draak als ik zwanger ben... Whoehaha. Nog max 18 weken aftellen
Misschien, maar ik ben daar eigenlijk niet bang voor. Ik was me twee keer per dag en heb nooit infecties of andere kwaaltjes down under.
Nou, succes dan maar! Dat zullen zweterige maanden worden. Hopelijk kun je er straks nog bij met je Gilette...
Hé, hebben wij dezelfde man? Om topic: Als ik de reacties zo lees durf ik het haast niet te bekennen, maar ik heb er nog nooit wat aan gedaan. Maar ik heb dan ook niks met scheren. Gelukkig heeft mijn man er ook geen problemen mee.
Dit heb ik ook. Ik vind kaal echt lelijk. Plus dat het na een dag jeukt als de pleuris. Ik trim het "kort" ik denk een halve cm lang ongeveer. En mijn man hoeft zich echt geen weg te banen door het oerwoud, verre van zelfs.