Dan ligt het denk ik aan mijn scheerkunsten, want ik ben zo twintig minuten bezig om alles echt netjes weg en glad te krijgen. Als ik het snel doe, krijg ik geheid wondjes en bultjes. En dat vind ik toch wel te veel gedoe voor elke dag.
Veet! Zorg er wel voor dat het niet IN het gaatje komt, want dat brand. 10 min laten zitten en dan met een washand onder de douche wegwrijven...
Maar waarom moet je je elke dag daar scheren? Als ik een keer er goed langs ben geweest (en dat duurt bij mij ook wel een kwartier ofzo, ben gewoon heel voorzichtig), ben ik toch wel een aantal dagen helemaal glad. Zelfde voor oksels. In de zomer doe ik dat om de dag of om de twee dagen, eerder hoeft echt niet.
Ik zou me ook elke dag moeten scheren hoor. Mijn haartjes groeien heel snel. Benen en oksels moet ik ook bijna elke dag doen.
Dat heb ik dus ook. En dan lees ik hier bv over dat het lastig is de schaamlippen te scheren; ik heb daar uberhaupt geen haargroei... M'n benen scheer ik in 1 minuutje om de 2 a 3 dagen, oksels idem. Er groeit zacht, licht haar. Als ik meer haargroei had, dacht ik er misschien anders over...
Ik dacht eigenlijk dat je dat niet mocht gebruiken op je edele delen. Tenminste, dat was een jaar of 8 terug zo. Maar het is het proberen waard, thanks!
Nog handiger en veiliger: laat je man het doen. Veet zou ik persoonlijk niet aandurven, misschien wel op je venusheuvel maar rond je schaamlippen zou ik toch voorzichtig zijn.
Ik ben oprecht verbaasd dat er dames zijn die alles elke dag scheren. (En ik scheerde = ik schoor) Ik scheer 1 keer per week, maar het is max 1 dag helemaal glad. Nu heb ik dan wel geen relatie op het moment, maar zelfs toen deed ik mijn benen eens per 3 dagen (in de winter per 4 a 5 dagen). Oksels om de paar dagen, langer als ik geen mouwloos draag en mijn V-heuvel wekelijks. Lippen dus wel wat vaker als ik seks zou gaan hebben. Het liefst zou ik schijt aan alles hebben en helemaal nooit scheren /ellende. Maar dat vind ik dan ook weer lelijk. Vrouwen!!!
Feromonen enzo, ik vind het bij mijn man iig lekker als ik echt zijn geur ruik - niet de 'een week niet gewassen'-geur
Ik ook, na 24 uur zitten er alweer stoppels. Klinkt ideaal scheren en daarna dagen glad zoals ik hierboven net lees.
Waar heb je dan precies moeite mee, met het scheren bij de schaamlippen Hier is het down under met een minuutje weer glad.
Ik gruwel dus echt van het idee dat iemand niet geschoren is, dan ongesteld is en alleen maandverband gebruikt. Dan druipt al dat bloed zo door die haren heen Nee, doe mij maar een kale poes (en tampons)