Hi, Wil mezelf graag even voorstellen, ben een 23jarige vrouw die momenteel in Leerdam woont. Ik studeer SPH aan de Hogeschool en werk als trajectbegeleider bij een zorginstelling in Den Haag. Ook ben ik een 'mixbloedje', mijn vader is van Turkse afkomst en mijn moeder is half Marokkaanse half Nederlandse. Ik had vanaf mijn 19e al een sterke kinderwens en ben toen tevens gestopt met de pil (ik had toen een relatie), ik werd maar niet ongesteld en na bloedonderzoek erachter gekomen dat ik PCOS heb. Hierna eerst een jaar tevergeefs geprobeerd alsnog zelf zwanger te worden met medicatie die mijn menstruatie moest opwekken. Toen beginnen aan Clomid 50,100,150, allemaal niet mogen baten. Hierna een turbulente periode binnen mijn toenmalige relatie gehad en besloten er een einde aan te maken, meneer kwam tijdens mijn Clomid ook nog eens vast te zitten dus mijn frustratie was compleet. Nu druk bezig met mijn studie (3e jaars) en werk, toch is mijn kinderwens nog steeds ontzettend groot, dagdromen etc, wil niks anders. Al deze tijd bij mijn gyn in Gorinchem onder controle gebleven, nu heb ik een nieuwe partner en heb ik besloten wederom de medische molen in te gaan, te beginnen met een laparascopie (Clomid geen optie meer). Ik heb me hier aangemeld om over al deze onderwerpen meer te weten te komen. Een zwangerschapswens in een notendop Groetjes, Lovy.
Klinkt heftig! Ik heb daar allemaal geen ervaring mee, maar wens je wel veel sterkte met de hele medische molen! Welkom hier!