hallo! ik zoek voor mijn baby en mezelf natuurlijk een leuke cd met kinderliedjes zoals bv berend botje, kortjakje, boer wat zeg je van mn kippen, klein klein kleutertje etc. maar wel normaal gezongen dus niet van die hele klassieke of andere verknalde versies. als iemand zon titel van een cd weet ik hoor het graag!
M'n schoonmoeder heeft laatst een cd van VOF de Kunst met van die kinderliedjes gekocht. Weet alleen de titel niet meer... M'n dochter vindt die cd in elk geval helemaal geweldig
Deze zijn leuk: Het boekje - Lievelingsliedjes.nl Er is een hele serie van. Alle liedjes staan ook in het boekje met plaatjes erbij.
Bij de Hema heb ik een verzameling gekocht met 5 cd's, volgens mij heet het liedjes met een hoepeltje erom. Je moet wel tegen een kinderkoor kunnen haha mijn man namelijk niet!
"In de maneschijn" hebben wij sinds kort, de CD en de DVD (opgenomen op een kinderdagverblijf). M'n dochter is helemaal wild van de DVD. Is tenminste niet van dat hoge kinderkoor gezang en dus goed uit te houden In De Maneschijn CD (LZ080-2) Liedjes » DD Company's Minidisco Liedjes