Let op foto!!! Billingsmethode naast niet positieve ov test??? Help...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meissie1001, 26 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Miskraam gehad vorige week dinsdag begonnen tot en met zaterdag. Ervaring met miskramen dus kan beginnen tellen op eerste dag bloeding.
    Afgelopen week op dinsdag ineens glibberig wc papier en snel ov test gedaan: half zo donker als controle lijn, tijdens doortesten geen knaller en lichtere testen.
    Sinds zondag voel ik groeipijnen in eierstokken (3 jaar bezig geweest voor nr 1 dus ken mijn lijf)
    en elke dag een beetje meer.
    Toch nog een ov test gedaan vanmiddag. Zie foro; ook niet positief, en billingsmethode toegepast. Wederom zie foto.
    Is dit echt vruchtbaar slijm??? Dus mijn gladde wc papier vorige week was dat niet (niet langs baarmoeder gegaan met vingers maar super glibberige wc papiertjes)
    Kan ik NU vruchtbaar slijm hebben maar nog geen positieve test??
    Zucht... was t maar zo simpel...
    Het is van belang omdat ik vorige week in het buitenland was zonder man, deze week met man ben en dat we volgende maand starten met iui. Op dag 3 beginnen met spuiten en zou precies wel / niet uitkomen met werk.
    Graag jullie mening. Ovuleerde ik vorige week (cd 8 redelijk donkere ov test maar in avond niet meer getesr) of Ovuleer ik deze week. Nu dag 15 en deze test

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vruchtbaar slijm kun je al vanaf dag 5 voor eisprong verliezen. Vruchtbaar slijm wijst dus niet op de eisprong zelf, maar wijst er dus gewoon op dat je je in je vruchtbare dagen bevindt.

Eipijn wijst op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een aantal dagen je daadwerkelijke eisprong pas plaatsvindt.

Alles bij elkaar opgeteld verwacht ik dat je in de komende dagen wel een positieve ovulatietest zult hebben. Doortesten dus.

3. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Bedankt voor je reactie.
    Dus vorige week waren soort van 'losse flodders' of kun je vaker vruchtbaar slijm met redelijk donkere test hebben?? Deze liep weer af. Week later loopt test weer op...
    Zojuist gevoeld en nu geen draderig slijm...
    Zucht... sinds de bevalling is mijn lijf in de war.
    Eerst alleen ongesteld toen aan de pil. Toen geen positieve ovulatietest maar wel zwange.
    Nu geen knaller maar tweemaal vruchtbaar slijm...
    Voor de zwangerschap altijd tussen 13-16 positieve test, vruchtbaar slijm 3 dagen en knaller op dag 2 van slijm. Deze knakker bleef week nog flink aanwezig en zakte dan af.
    Nu weet ik het allemaal niet meer.....
    Op dag 8 donkere test en glibberig slijm aan wc papier.
    Dag 15 donkere test en vruchtbaar slijm=draderig

Bedankt voor je info.

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb geantwoord in je andere topic bij zwanger worden

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Heel lief meisje. Bedankt.
    Denk dat ik er nu wel uit ben. GEEN vruchtbaar slijm overigens vandaag... wel bijna positieve test.... dus vandaag of morgen positieve test. Wel gek dat mijn slijm dus niet meer gelijk loopt met ov.

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Bij mij klopte er geen bal van met slijm en eisprong. Niet in de rondes dat ik ovutesten gebruikte en ook niet met terugrekenen bij zwangerschap.

Wat al gezegd wordt, het kan er ook voor komen (dus voor je ei).

Succes, hopelijk snel raak.. het is jullie gegund!

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dit dus. die methode is totaal niet betrouwbaar en heb je niets aan. ik heb dat ook wel eens en ik gebruik anticonceptie, en no way dat ik toen een eisprong had

8. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    dit is een zwangerschapstest toch? Want dan is dit echt onwijs positief!

mocht het een ovulatietest zijn.. dan voel ik mij een onwijze noob hahah :p

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Noob :D:D

Dit is een ovutest ;)

10. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    haha guilty!
    ik vind ze echt lijken op de kv zw testen damn

11. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Hahaha

Nou... als dames met zon zw test nog twijfelen moeten ze nodig langs hans.

Hans anders haha

Gisteren hadden we t gezellig en net nog een keer. Had namelijk deze test vanavond 18u...

Ik vond dat t moest (en geen straf haha) omdat gisteren oud zaad was... we hadden 3 weken niet meer gevreeën.
    (Zwanger, ging mis, toen miskraam..)

Wellicht morgen nog een keer maar ligt aan de test anders overmorgen...

Ps lijf nog altijd geen vruchtbaar slijm, of moet ik zeggen niet meer ....

Dus heb conceive plus gebruikt. Dan is vagina ook lekker vochtig en goed voor de zaadcellen...

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Bijna positief :D
    Ik zou vandaag rond 11 uur ff testen.

Deel Deze Pagina