Paar dagen geleden ben ik er achter gekomen dat het vruchtje niet meer leefde, qua grootte was het 8,6 weken. Ik heb ondertussen 2 keer met 24 uur ertussen 4 pillen cytotec ingebracht. Na de eerste keer begon ik na een paar uur te bloeden, ik ging naar de wc ik hoorde wat in de wc vallen. Wat net zo goed een stolsel kon zijn. En sindsdien ben ik aan het bloeden alsof ik gewoon normale volle menstruatie dagen heb. Ik heb zelf eerder een spontane miskraam gehad met 8,4 weken en dat was echt een mini bevalling. Verschrikkelijk veel pijn, constant bloeden wat door meerdere maandverbandjes heen ging. En zelfs toen moest ik nog aan de cytotec om de baarmoeder voor de rest leeg te maken. Ik heb nu ook geen pijn. Af en toe een wat weeiig gevoel in mijn buik, maar dat is het. Is het alsnog mogelijk dat het weg aan het gaan is, of is dat onmogelijk met zo weinig klachten?
Ik had na cytotec ook geen pijn, ging zelfs naar de kermis. Echter had ik ook amper bloedverlies en helaas moest het een curettage worden, maar volgens mij hoef je niet perse veel buikpijn te hebben.
Ik heb met mijn mk totaal geen pijn gehad. Was wel minder ver dan jij. En het is wel gewoon weg gegaan...
Ik had ook geen pijn, alleen wat lichte krampen, tijdens mijn miskramen (ook opgewekt met de pillen). Bij de eerste aardig wat bloedverlies bij de tweede minder, zoals bij een flinke menstruatie. Beide keren bleek bij de controle-echo een/twee weken later dat de miskraam compleet was.