Geen pijn miskraam 8,6 weken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Issie, 15 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Paar dagen geleden ben ik er achter gekomen dat het vruchtje niet meer leefde, qua grootte was het 8,6 weken. Ik heb ondertussen 2 keer met 24 uur ertussen 4 pillen cytotec ingebracht. Na de eerste keer begon ik na een paar uur te bloeden, ik ging naar de wc ik hoorde wat in de wc vallen. Wat net zo goed een stolsel kon zijn. En sindsdien ben ik aan het bloeden alsof ik gewoon normale volle menstruatie dagen heb.

Ik heb zelf eerder een spontane miskraam gehad met 8,4 weken en dat was echt een mini bevalling. Verschrikkelijk veel pijn, constant bloeden wat door meerdere maandverbandjes heen ging. En zelfs toen moest ik nog aan de cytotec om de baarmoeder voor de rest leeg te maken.

Ik heb nu ook geen pijn. Af en toe een wat weeiig gevoel in mijn buik, maar dat is het. Is het alsnog mogelijk dat het weg aan het gaan is, of is dat onmogelijk met zo weinig klachten?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had na cytotec ook geen pijn, ging zelfs naar de kermis. Echter had ik ook amper bloedverlies en helaas moest het een curettage worden, maar volgens mij hoef je niet perse veel buikpijn te hebben.

3. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Het kan zo verlopen maar denk eerder dat nog niet alles eruit is. Heb je een controle echo staan?

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.325
    8.833
    113
    Vrouw
    Ik heb met mijn mk totaal geen pijn gehad. Was wel minder ver dan jij. En het is wel gewoon weg gegaan...

5. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Ik had ook geen pijn, alleen wat lichte krampen, tijdens mijn miskramen (ook opgewekt met de pillen). Bij de eerste aardig wat bloedverlies bij de tweede minder, zoals bij een flinke menstruatie. Beide keren bleek bij de controle-echo een/twee weken later dat de miskraam compleet was.

Deel Deze Pagina