Hoeveelste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Menn25, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Dag dames,

Ik ben gisteren nacht ongesteld geworden ( helaas )
    Nu gaan wij naar de 5e ronde en ik probeer positief te blijven. Maar had gisteren natuurlijk ook mijn baal momentje..

Nu vraag ik me af met de hoeveelste ronde zijn jullie bezig of met welke ronde raakte jullie zwanger?

Toch vraag ik me zelf af waarom het de andere rondes niet is gelukt.
    Mijn cyclus is heel stabiel en zit op de 31 dagen sinds november. ( ben afgelopen zomer gestopt met de pil )

2. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Helaas nog niet zwanger, bijna 1,5 jaar verder. Ben heel regelmatig ongesteld en uit de uitslagen van de testen die we tot nu toe hebben gehad is niks gekomen.

3. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Gelukkig is uit de testen niks gekomen.
    Maar geven ze dan ook geen reden waarom het nog niet gelukt is?

4. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Nee, is nog niet bekend. De prognose is erg goed dus we hebben nog geen idee. Misschien gewoon domme pech, maar kan ook wat anders zijn. Vroeger blinde darm ontsteking gehad, dus misschien verklevingen. Veel klachten tijdens eisprong en menstruatie, dus misschien endometriose (icm cyste op eierstok). We weten het nog niet dus het is afwachten! Hoop dat het voor jou sneller raak is als dat het bij mij al duurt!

IsabelD vindt dit leuk.
  5. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

15 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij 1e in een keer raak (34 jr)
    Bij 2e eerst miskraam maar gelijk in nieuwe cyclus weer zwanger (38 jr)

ik denk dat ik veel geluk heb grhad en lijkt me zo moeilijk om een medische weg te moeten nemen of zolang bezig te zijn Zwanger tr worden! Ik realiseer me dat ik echt geluk heb grhad dat het bij mij zo makkelijk ging

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus was redelijk regelmatig op één uitschieter na... Wij zijn niet direct de eerste cyclus begonnen, ik wilde eerst een beetje ontpillen. Daarna begonnen en als ook vanaf dan ga tellen dan was het de 3e ronde raak.

Maak je geen zorgen, het ene lichaam doet er langer over om te ontpillen dan het ander. Wellicht kan een multi vitamine voor de zwangere vrouw uitkomst bieden. Al voordat ik zwanger werd gebruikte ik orthica prena fem, dat helpt ook je lichaam voorbereiden

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Bij de eerste was het direct raak.
    Nu bezig met ronde 6. Al moet ik zeggen dat we de eerste 2 rondes niet ons best hebben gedaan ivm uitkomst onderzoek van mij. Gelukkig was dat goed en toen zijn we goed ons best gaan doen. :)

8. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Zwanger geworden in ronde 5!

9. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Ik ben nu bezig met ronde 8, maar heb ook wat langere rondes gehad. Ben in juni'15 gestopt, dus bijna een jaar bezig. Ik heb deze maand pas voor het eerst echt op mijn eisprong gelet. Vruchtbaar slijm en ovulatietesten, daarvoor kluste we gewoon regelmatig. Ik heb nu voor het eerst wel het gevoel dat het raak is, dus wacht in spanning af. Gebruik jij ovulatietesten of iets anders om zo goed als zeker te weten dat je klust als je je eisprong hebt?

10. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt.
    Heb ze gisteren wel besteld voor de 5e ronden.

Heb ook het gevoel dat ik mijn eisprong voel.
    De dag van mijn eisprong ( wat de kalender aangeeft ) rommelt het flink van binnen en heb ik gevoelige borsten. Maar laatst zei iemand ook " je moet niet uitgaan van de elektronische kalender " dus heb ze nu besteld en ga voor het eerst een ovulatie test gebruiken.

11. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Hopelijk is het voor jullie snel raak!! Zou heel fijn zijn 😃

12. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik was de 5e ronde zwanger.. Gebruikte wel ovulatietesten want had een onregelmatige cyclus.

13. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    van de eerste "per ongeluk" zwanger
    van de tweede in ronde 10, helaas werd dit een ma en inmiddels wrs al weer in ronde 6 ( gisteren een negatieve zwangerschapstest :() en dan ben je alweer zo 1,5 jaar bezig ..
    hoop voor je dat het bij jou sneller gaat!

14. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    menn25 okee succes! Hopen dat het deze ronde raak is voor je!

15. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Jammer dat je negatief hebt getest!
    Hopelijk snel positief, gebruik je ovulatietesten?

16. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Voor ik zwanger raakte van mijn zoontje waren we 2,5jaar bezig.
    2e zwangerschap niet gepland (terug rekenend was ons zoontje 6maanden toen ik weer zwanger raakte).
    Nu in ronde 2 na het ontpillen van de prikpil.gebruik deze ronde ovulatie testen om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb.

17. Love1990

Love1990 Niet meer actief

1e zwangerschap in ronde 7, helaas een miskraam
    2e zwangerschap in ronde 2 na de miskraam
    3e zwangerschap in ronde 5

18. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Raakte in ronde 46 zwanger werd een miskraam. Ben nu aan het wachten op mijn menstruatie want de testen blijven negatief. Als ik door reken ga ik nu ronde 47 in. Of ronde 1 na miskraam, tis maar net hoe je het bekijkt.

19. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    We zitten inmiddels in ronde 13. Heb redelijk lange cyclussen, dus zijn nu al 15 maanden bezig. De eerste stappen in de mmm zijn gezet.

20. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina