Ik ben heel benieuwd hoe jullie hebben gesport (of niet) tijdens de zwangerschap. Zelf probeer ik een aantal keer per week op de wii een dans/box workout van ongeveer 20 minuten te doen en ben laatst gaan zwemmen.
Tot 22 weken heb ik hardgelopen. Daar ben ik nu dus mee gestopt. Nu zwem ik 1x in de week, op zondag ga ik naar de sportschool en ik doe zwangerschapsyoga, maar dat laatste is niet echt sporten.
Ik rij paard 6dagen in de week zeker. (nu dus al even niet) Vanaf week of 8 al een stuk minder omdat ik me zo beroerd voelde. Vanaf 12wk helemaal gestopt nog steeds beroerd en hele lage bloeddruk dus stond te tollen op me benen. Heb 1 keer gezwommen. Jammer genoeg geen puf voor gehad om iets te blijven doen. Periode's dat ik me goed voelde wel lange wandeling van zeker een uur met de hond maken probeer op die manier aan me beweging te komen.
Tot 22 weken? Dat is best lang. Ik hoop dat ik ook lang door kan sporten want ik wil graag in vorm blijven (of misschien wat meer in vorm komen zelfs hihi)
Ik handbal gewoo nog steeds. Heerlijk. Ik heb gelezen dat het kan tot 4 a 5 maanden, als je lichaam het toelaat. Daarna zal het voor mij wel zwemmen of zwangerschapsgym worden denk ik.
Zwemmen was heel fijn vond ik maar ik had wel 2 dagen lang last van m'n liezen met lopen daarna. Heb ik normaal nooit.