Hoi hoi, A.s woensdag gaan wij heerlijk op vakantie naar Spanje.. We gaan voor het eerst met het vliegtuig.. en vliegen om 19.00 uur.. Hebben jullie nog tips of ideetjes hoe we het beste onze kruimel van 15 maanden bezig kunnen houden en wat je wel en niet mee mag nemen qua eten en drinken? Mag bijvoorbeeld een pakje Pyamapapje wel gewoon mee in het vliegtuig? Ik hoor het wel, Liefs Faith
Pyama papje mag je wel mee nemen in het vliegtuig. Net als nutrilon pakjes enzo. Je mag alleen geen vloeistoffen mee nemen zoals water. Potjes groenten en fruit mag ook.
zover ik weet mag je geen pakjes drinken mee.. ik deed gewoon sap in een fles en dat mag wel.. Heenweg vond ik tegenvallen en moest echt mijn best doen haar zoet te houden.. chipjes,boekjes,koekjes,drinken enz.. dat hielp wel beetje.. tip: vraag om een plek helemaal voor aan.. daar zaten wij de terug weg.. danisha kon dus tussen mijn benen staan en met de gordels spelen en met een zakje met koekjes erin en ze heeft heerlijk gespeeld de reis.. heenreis moest ze op schoot en dat was niet zo leuk..
Hey, vorig jaar was onze dochter ook 15maanden toen wij voor het eerst met haar gingen vliegen. Voor je kindje mag je ALLES mee nemen van eten en drinken, wij hadden flesjes gevuld en pakjes drinken bij ons voor haar en ze hebben niks gezegd, zolang ze zien dat hetvoor je kleintje is, ook evt. een potje groente mag mee. Wij hadden kadotjes gekocht voor der die ze kon uitpakken, gewoon kleinigheidjes. Veel heen en weer lopen deden we ook want ze raakte op den duur wel verveeld. Fijne vakantie!
ik koop iedere kee rwt nieuw speelgoed maar kleine dingetjes waar ze wel even mee bezig zijn of boekjes asl ze dat leuk vinden.. maar gelukg is spanje niet zo lang vliegen... ik ben mi 11 uru vliegen gewend