Hierbij ga ik afscheid nemen van de allereerste babytijd van mijn meisjes. Via mijnalbum.nl kun je zien wat ik te koop heb. Zit er iets leuks bij wat je zou willen en je hebt een leuk bod, laat me dat even weten. Ik hoef nergens de hoofdprijs voor te hebben! Je kan me ook mailen via: sientje04@hotmail.com Groetjes Kirsten
Kleding maat 62: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Kleding maat 68: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Kleding maat 74: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Kleding maat 80: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Nou hopelijk staat alles erop en kan iedereen het goed bekijken. Zo niet hoor ik dat ook graag. Hopelijk tot horens en kunnen we een deal sluiten. Groetjes Kirsten
Het mooie spijkerjurkje met bloemetjes is verkocht!! Helaas voor degene die er ook interesse in hadden, maar misschien dat er nog iets anders bijzit! Gr. Kirsten