Ok...wie zingt er nou niet graag mee op favoriete nummers tijdens stofzuigen/opruimen enz.. Nou ik ben dus 1 van die mensen die dat dus graag doet Maaaarrr, nou vroeg een vriendin van me laatst of ik is een stukje voor d'r wou zingen (ze wou even kijken hoe vals ik klonk) En nu komt het....ik durf voor niemand te zingen! Ik heb zelfs een paar jaar terug de stoute schoenen aangetrokken en me opgegeven voor X-Factor. Heb zelfs een brief thuis ontvangen om auditie te komen doen...en tja...je kan het eigenlijk al raden...ben niet gegaan Nu ben ik vanmorgen even gaan zitten en heb een nummer gezongen van N Sync...en opgenomen Ikzelf ben trouwens niet in beeld....het beeld met mijn zingen loopt ook niet mooi gelijk hoor dus daar moeten jullie maar niet opletten hahaha. k heb een vrij hog stem...en vind het dus heel moeilijk om laag te zingen. Heb wel eens gedacht aan zanglessen maar vind me stem er niet goed genoeg voo en durf waarscheinlijk toch geen geluid uit me mond te laten komen. Dus jullie mogen mijn eerste publiek zijn hahaha Hier komt ie: YouTube - Me singing I promise you from 'N Sync
Mooi hoor! Je hebt idd een lief stemmetje. Ik zing zelf ook veel en ik zou als ik jou was, gewoon zangles nemen. Dan klinkt het proffesioneler! succes ermee!
doe is een leuke van Anouk of zo dan kunnen we ook horen hoe je stem is als je wat harder en sneller moet zingen
Lief stemmetje inderdaad. Ik denk dat als je zo mee zou doen aan een talentenshow dat je niet door zou gaan. Je hebt nog ontzettend veel te leren. Maar als je actief aan de zanglessen zou gaan is het misschien wel iets voor over een paar jaar. Want je hebt op zich wel een mooie stem.
Wou, dank jullie voor de ieve reactie's...word er helemaal verlegen van @Foxter, geeft niets hoor....ik vind ook niet alle stemmen mooi
kunnen we niet een soort van zwangerschapspagina popstars topic beginnen? iedereen kan liedje insturen hihihihi, leggen we allemaal 1 euro in, en de winnaar krijgt het bedrag
Mooi gezongen maar of het nu echt iets is voor Xfactor weet ik niet hoor. Niet vervelend bedoeld. (altijd beter als zeggen dat het kei goed is en je gaat af zoals vele andere) Maar net zoals iemand anders al zei misschien kun je een nummer van Anouk doen?
Lief... maar wel een beetje vals... Bij mij springen de ruiten stuk als ik ga zingen, dus het kan nog véééél erger
haha wil wel mee doen hoor ben niet zo heel erg zangtalent, maar das juist leuk toch???? ben wel muzikaal dus echt vals zing ik niet!! krijg alleen om 2 uur vriendin op visite,dus vandaag gaat niet lukken, maar ik zal eens wat opnemen
Haha Popstars op zwangerschapspagina! Wat leuk dat je je eigen stem hebt opgenomen. Op deze manier kun je ook goed luisteren waar je eventueel puntjes kunt verbeteren. Ik zing al vanaf jongs af aan en heb ook zanglessen gevolgd (al weer jaren geleden). Je hebt een leuke stem, maar idd geen popstars materiaal. Je hebt een hele zachte kinderlijke stem. Dat komt heel liefelijk over in rustige ballads. Ik zou je weleens wat harder willen horen zingen, idd een nummertje van Anouk ofzo. Zelf vind ik dat aan Popstars mee moet doen als je een stem hebt waarmee je zou kunnen winnen. En helaas zijn dat er maar weinig. Ik kan ook leuk zingen (al zeg ik het zelf), maar bewaar dit voor de badkamer en Singstars bij vrienden
Ik vind het absoluut niet verkeerd meid! klinkt wel lekker je stem! maar denk idd dat een lager liedje beter bij je zou passen, en zanglessen nemen is wel echt een optie voor je hoor!!! ik hoor wel wat speciaals in je stem! xxx
Ik zou het ook wel willen doen maar heb geen webcam programma op de comp. Alleen een sound-recorder....Maar dat kan ik nergens uploaden geloof ik
mwahhh je kan wel beter zingen dan mij (ik kan helemaal niet zingen ) of veel mensen die bij x factor langs gaan maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het goed genoeg zou zijn voor X factor ofzo, maar misschien dat dit nummer ook eigenlijk niet helemaal goed bij je past? Kan je niet eens een keer een ander liedje zingen?