Let op meiden zo duidelijk kan een opgedroogde test worden!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door truus81, 21 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik had er ook zo 1 ook vals maar dan de kv 2v5 en die was nog veel donkerder als deze

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Vreemd zou er morgen nog een doen hoor haha
    En 8 dpo kan makkelijk zeker als je ei eerder was dan je denkt..
    Kan allemaal dus ook dat je niet een dag te laat heb gesex maar dus op tijd

3. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Hmmmm

Ik geloof je heus wel dat het niet mogelijk is, zo'n test op 8 dpo. Maar; dit was mijn test op 9 dpo en ik weet zeker wanneer mijn ei was geweest want ik temperatuurde:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      35
  4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Maar je kan een kv en een action niet vergelijken,action is minder gevoelig.

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die action is gewoon niet goed doorgelopen...

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik blijf het apart vinden haha..

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Waarom niet meteen een nieuw testje er tegenaan gooien als je twijfelt over de eerste. Dan weet je meteen of de andere vals positief is. Zo duur zijn die action testen niet.

8. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie

ben ik niet mee akkoord hoor. mijn testen werden bijna allemaal na afleestijd positief. en ben toch degelijk zwanger

9. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Met zo'n streep 9dpo op een kv, is een lichte streep als TS op een action test best mogelijk!

Heb ook vaak getest met action testen, en die bleven wit. Zelfs dagen later

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Maar het is hoogstwaarschijnlijk geen streep, en ook nog es een dag eerder dan kv van jou.

11. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Had ik ook met kv 2v5 idd!!

12. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    hoezo vals als je na een uur nog gaat kijken?? Dan is het gewoon niet meer geldig.

13. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0

dit dus

14. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hoi meiden
    Zal proberen wat opmerkingen of vragen te beantwoorden of de situatie wat te verduidelijken.

Dit is een foute test (te laat afgelezen en heb echt nog na een uur gekeken en toen stond er nog niks dus ver buiten de tijd)
    Ik heb er dan zelf ook geen twijfel over en daarom niet meteen een nieuwe achteraan gegooid.

Ik heb hem geplaatst omdat ik vaak lees "en toen kwam ik thuis uit mijn werk en stond er ineens dit...."
    Soms blijken die meiden echt zwanger maar vaak ook de volgende dag toch n negatieve test. Zelf was ik heel erg verbaasd nml over de dikte en de rozigheid Vd streep. Ik kan me voorstellen dat als ik deze na 10 had weggelegd en hem uren later had gezien ik toch stiekem n btj blij was geworden. Of iig hoop had gehad.

Ik test pas over paar dagen weer denk ik (vooral praktische redenen ;) maar zoals al eerder aangegeven is de kans op succes deze maand erg klein. Zie handtekening.

Heel lief dat iedereen mee leest en sommige tegen beter in lekker met mij mee hopen :)❤️

15. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    En respect voor diegene die pas testen op nod en na 15 min de test weg gooien. Ik wil het gewoon heel graag en kan rustig met een bak koffie een uur een streep in een negatieve test staren die ik dan te vroeg gedaan heb.
    Nogmaals ik ben echt wel zo reëel dat ik daar echt geen hoop uit put of er helemaal onzeker van word. Ja super stom!!! En onnodig, zonde van je geld. Maar soms is de wens sterker dan het gezonde verstand. De kans dat je de nieuwjaarstrekking of de lotto wint is ook erg klein maar er zijn toch mensen die meespelen ;)

16. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Hahhahahaha hartelijk dank; mijn reactie+ foto slaat nergens op. pffff:cool:

@ ts; mooi gezegd; je laatste reactie. Hoop dat je snel een vette positieve test in handen heb!

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Beter lezen;)Het gaat over de test van ts. . . Niet over jou test...

18. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier precies zo geweest bij al mijn zwangerschappen hoor!

19. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach dat doen we allemaal uren naar zo'n test staren, uit de prullenbak vissen enz.... Ja mensen die gelijk zwanger raken hebben dat niet...die hoeven dat ook niet.

Dus wat dat betreft zijn we allemaal hetzelfde ts ;)

Ik hoop dat je snel eens een mooie duidelijke test mag showen!

20. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Dank je wel. Voel ik me niet helemaal "gek" aan het worden. En ik hoop het zelf ook nog steeds heel hard

Deel Deze Pagina