Truus; waardeloos is dat he, die stomme testen! Heb precies zo'n streepje als jij vanmorgen. Ik zie hem ook. Maarja.... is het een indroger, vals streepje.. zijn we gek. Grrrrr.
Laat me er normaal niet zo door kisten zeg maar.... Maar damn ik draai n btj door geloof ik. Heb nu dus 3x in 24 u getest 😂 Jij ook succes..! Spannende dagen
Haha heb je een foto? Ik heb serieus n stijve nek van naar Beneden staren. Ik ga echt proberen mezelf bij elkaar te rapen de rest Vd dag want dit lijkt nergens meer op. Gelukkig kan ik nog om mezelf lachen
meid herkenbaar (zie mijn topic maar) wordt er gek van, gisteravond een duidelijke streep, nu weer niks.....wordt er ook niet goed van! enne, ik zie jouw streepje ook hoor, je bent niet gek!
Ja joh als ik heel eerlijk ben denk ik dat we allemaal niet zwanger zijn deze ronde. Bij mij was de kans iig toch al erg klein en morgen of overmorgen NOd dus had dan al wel wat meer verwacht. En al die vage tuurstreepjes... Ik weet het niet hoor
Mee eens Truus... ergens weet ik dat de kans echt klein is. Maar een beetje hoop... het voelt alsof morgen doorslaggevend is voor mij...
Ohhhh dames jullie maken het erg spannend! Mijn kruidvat testjes bij mijn 2e bleven voor nod echt tuurtesten en de dag van mijn nod ineens donkerder! Ik dacht ook echt dat t valse streepjes waren in t begin. Was bij mijn eerste zwangerschap de oude testen van kruidvat gewend. Die waren een stuk duidelijker! Zo'n beetje dezelfde situatie. 1x in de maand zin gehad.. en hoppa meteen raak. Het kan dus echt. Wil geen valse hoop geven. Deel eigenlijk mijn ervaring. Ik wens jullie allemaal heel snel en positief testje toe! X
Ja ik ook inmiddels... dank voor de support iig. Voel me zenuwachtig maar mijn verstand zegt helaas wat anders. Heb t vermoeden dat ik t zaterdag of zondag wel zeker weet :-/
Het is wat met die kruidvattesten. Ze geven valse hoop Ik heb ook van die vage tuurstreepjes, en heb vandaag rood geveegd Bekijk bijlage 445325
Ja indd stomme testen. Ik vond ze vroeger echt de beste. Heb nooit een indrogen gehad, als ik zwanger was dan zag je een streepje (ook gwn duidelijke streepje zonder te hoeven turen) en als ik niet zwanger was bleef ie gwn wit, niks geen vage streepjes.
Ja stomme testen en wij willen ze zelf misschien ook n btj te graag zien 😳 Alle streepjes zijn natuurlijk ook rete vaag. Heb t n paar mndn volgehouden om te kijken, als t niet normaal duidelijk te zien was na 10 min gooide ik ze weg. Deze maand is weer een "terugval" Bleeeh soms heb je gewoon geen geduld meer ofzo. Allemaal dikke knuffel met en zonder vage strepen. Op naar mooie knallers op 7dpo het liefste 😜
En jawel hoor... ben ongesteld geworden afgelopen nacht. Ik vertrouw niet meer op die tuurstreepjes! !
En nu raak ik echt n btj paniekerig want mijn test is donkerder volgens mij. Althans nog nooit zo snel n lijntje gehad binnen 5 min. De foto hij nog niet droog maar wel bloedverlies met afvegen vanmorgen