Temp stijging hele graad, ovutest steeds negatief

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door annabeth, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik ben nieuw met tempen, zo nieuw dat ik het nog maar twee dagen heb gedaan. Dat je er daardoor niet heel veel zinnigs over kunt zeggen, snap ik.... maar ik vind dit toch wel gek:

Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus, na een curettage en 1 maand pil. Hoe mijn cyclus wordt, weet ik dus niet goed.
    Hiervoor was mijn cyclus gemiddeld 29 dagen (kortste 26, langste op een enorme uitschieter na 34).

Omdat ik natuurlijk mijn ei niet wil missen, gebruik ik al vanaf de 5e dag ovu testen. Die zijn tot vandaag steeds negatief geweest (vandaag nog niet getest).

Daarbij bedacht ik afgelopen week dat ik ook wel kon gaan tempen. Ik heb verschillende kaartjes bekeken en ik zag dat de temp vaak redelijk constant is (minder dan een halve graad verschil) en dat dat na de eisprong ging stijgen.

Nu tempte ik gisterochtend 35,4 graden en vandaag 36,6!
    Verschil lijkt mij wel heel groot!

Ik heb inmiddels al 3 of 4 dagen buikpijn, dus ik verwacht mij ei eigenlijk ook wel... Maar de afscheiding, die normaal altijd netjes eiwitachtig werd, is nog steeds niet goed... Ook niet goed geweest. En de ovu-testen zijn dus ook nog steeds negatief geweest. (Soms een heel erg lichte streep, maar dan ook weer dagen niet en dan weer wel. Begreep dat dat gewoon negatief is).

Heb ik nu mijn ei gemist of heb je met tempen wel vaker schommelingen van minstens een graad?

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Dit was mijn ovutest van 12 uur...

Wat denken jullie... vanochtend temp omhoog, nu deze ovu test...

Ei gemist? :(

Afscheiding lijkt nog steeds niet eiwitachtig en een test als deze heb ik ook al gehad op dag 8. Daarna weer wit(ter)....
    Gisteravond rond 19 uur was de ovutest ook wit...

Deel Deze Pagina