Temp kan niet op kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door annabeth, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Help! Ik ga deze ronde voor het eerst tempen en ik ga ook een grafiekje bijhouden, waarin je ook allemaal andere info zet (de bekende kaartjes). Omdat ik me niet kon aanmelden bij de engelse site waar de meeste meiden hier hun kaartjes van hebben (fertilityfriend?) heb ik het kaartje maar genomen.
    Vanochtend netjes getempt: 35,4 graden. Dat is vrij laag, maar mijn temp is altijd al gemiddeld wat lager geweest dan bij anderen. Het probleem is alleen.... Voor het kaartje is de laagste temp die je kunt invullen 35,9 graden....

Kan ik nou bij mijn temp standaard gewoon een graad (ofzo) optellen en het zo in het grafiekje zetten? Of werkt dat niet?

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat raar!?

Waarom lukt het niet met FF

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    FF zegt dat er geen aanmeldingen meer worden aangenomen ofzo. Zo'n soort melding kreeg ik gisteren. :(

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Misschien nog eens proberen?

Ik heb ook pas nog een account aangemaakt...

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Jaaaa nu lukt het wel. Hier kan ik idd wel de goede temp ingeven. Maar wel balen , want die vind ik een stuk overzichtelijker...

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik denk dat als je standaard bij alle temps een halve, een hele, 0.2, net wat je wilt optelt dat dat niet uitmaakt. je grafiekje verplaatst iets naar boven, maar het gaat om temps ten opzichte van elkaar en niet om de hoogte van het totaal (snap je me nog??)

7. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @surf: Ja ik snap je nog. :) Het leek mij ook geen kwaad kunnen, maar ik twijfelde toch. Ach, ik gebruik die van FF en BB gewoon een maand naast elkaar, dan zie ik wel wat 't handigst werkt....

8. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
  9. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
  10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Arnoe: De site gaat stoppen... Helaas... Ik kan me niet meer aanmelden en er staat een bericht dat op 27 juni alle gegevens ook worden gewist. Hou 't dus even in de gaten, straks ben je alles kwijt en dat zou zonde zijn!

11. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    ECHT! %^&:x Dank je voor de tip!

Alleen heb ik nu geen tijd om dat te doen, argh.... en we gaan morgen op vakantie... Toevallig heb ik net vam mijn eerste temp kaartje een PDF gemaakt. Dus die kan ik bij ff overnemen.

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Oh balen zeg! Er staat bovenaan de pagina een link en als je daar op klikt krijg je meer info over dat ze gaan stoppen. Daar staat ook iets over rapport maken van je gegevens. Misschien kun je daar alles mee bewaren? Ik heb 't niet meer heel uitgebreid bekeken omdat ik dus niets meer met die site kan, maar als ik jou was zou ik 't even gaan lezen. Jij kent de site, snapt vast wat ze bedoelen en misschien kun je heel eenvoudig toch al je gegevens opslaan ofzo.... Zou fijn zijn. :)

Jeetje wat een toeval.... gelukkig kom je er nu achter. Succes!

Deel Deze Pagina