ons wiegje is tot onze grote verbazing afgekeurd door de kraamzorg(3 jaar geleden keurde ze hem nog goed ) er zou een micro vezel laagje ofzo tussen de bekleding zitten,dus of we ff op zoek kunnen gaan naar nieuwe bekleding?! dus weet iemand waar je dat kant en klaar kan kopen?
Misschien een stomme vraag, maar is het normaal dat ze alles komen controleren? Of alleen op verzoek, speciale dingen o.i.d.? Moet er niet aan denken om dan een zeur typje in huis te krijgen, die op alles wat aan te merken heeft.... :x Racebabe
hier wel,ze hebben bij de eerste ook gecontroleerd......als we de bekleding niet vervangen mag de wieg niet gebruikt worden(is aantekening van gemaakt)......misschien is het beetje afhankelijk ook van wie je krijgt hoor!ik heb gewoon pech gehad met deze denk ik!
Ach weten jullie eigelijk ben ik ook gek ook om nieuwe bekleding aan te schaffen voor een wieg die nieuw 375,- gekost heeft en goedgekeurd werd in 1e instantie!ze kunnen de boom i :x n als ze het er niet mee eens zijn gebruiken ze maar het ledikant,dan gebruiken wij de wieg wel als ze naar huis zijn
Afgekeurd?! Dus als zij er is mag je je kleine niet daarin leggen? Krijg je dan straf ofzo? Of boete's? Nee dat is ouwehoer natuurlijk, maar erg vreemd dat ze zoiets afkeurd... Als zou je b.w.v. je kleine op het dak leggen, dat maak je zelf toch wel uit?
Dat dacht ik precies zo Mijn neefje heeft in een wieg gelegen (hij is nu geloof ik een maand of 9) waar mijn man en schoonzus en schoonmoeder ook in hebben gelegen. Je denkt toch niet dat Cas' opa toen hij het wiegje opnieuw bekleed heeft er een laag tussen heeft gedaan, hij was al blij dat hij dit voor elkaar kreeg. En voor zover ik weet leeft dat kindje ook nog hoor. Linda
Bij mij belden ze vorige week van de kraamzorg. En meldde mij ook dat ze binnenkort bellen voor afspraak voor controle. Dacht idd dat ze dat niet meer deden maar wel dus! Zit er ook niet echt op te wachten dat zo'n miep de boel komt inspecteren en alles wat niet goed is vervangen dient te worden!
Nee, ik vind het ook een beetje achterhaald idee. Tenminste, wel om dingen dan te verbieden. Zou het niet erg vinden als de kraamzorg zou zeggen van: dit is niet zo handig, misschien kun je het beter zus en zo doen.. Dan denk je zelf toch meer aan de veiligheid en voelt het niet als een verplichting van een ander. Ik las via de site van mn zorgverzekeraar de richtlijnen voor de kraamzorg en daar stond in dat ze indd graag een persoonlijk gesprek bij je thuis willen, waarbij ze inschatten welk kraamzorgpakket (uren en taken) je nodig hebt. Racebabe
Ik heb ook al een intake gesprek gehad(daarbij maken ze een schatting van het aantal uren die je krijgt) maar verder niets gevraagt of het kamertje oid! Ze zijn geneens binnen geweest in het kamertje! Ik had heel veel commetaar gekregen was dat wel gebeurt, had een groot gedeelte geneens af en de andere helft was niet uitgepakt oid. Ben nu wel klaar maar ga nu pas beginnen met wassen en inrichten van de kasten etc. Ik zou lekker zo'n kop hebben van ze kunnen de boom in! Is zeker de celine wieg? Heb namelijk wel al meer gehoort dat ze daar wat moeilijker over doen!