Hoe lang gebruik je gemiddeld kleding maat 50 , 50/56 ? natuurlijk ligt dat aan de grote van je kindje, bedoel dan ook een gemiddeld kindje
Kian begint nu uit sommige van maat 56 te groeien. Hij is nu, nouja, zie banner hè Toen ie geboren is woog ie 4060 gram, dus redelijk groot issie.
Tymen is prematuur en dysmatuur geboren en heeft dus vrij lang 56 gedragen, tot 3,5 maand ongeveer. Hij was bij de geboorte 46 cm en woog 2380 gram. Nu draagt hij 62 (5,5 maand) maar is bijna aan 68 toe. Het hangt dus wel een beetje af van hoe groot je kindje is. Ik was zelf 9 pond, en heb maar heel even 56 aangehad, een paar weken.
Mijn zoon woog bij de geboorte 3500 gram en is nu ong. over naar 56/62. Ligt een beetje van welk merk de kleertjes zijn. Hij weegt nu een dikke 5 kilo
oke , dus ze dragen toch wel een maand tot 1.5 maand 50/56 als ik het goed begrijp. Ik vond op een andere baby site dat je kindje er binnen 2 weken weer is uitgegroeit. Dit leek mij al zo snel bedankt voor jullie antwoorden !
Wij hebben voor Bob nog snel wat kleertjes in maatje 50 moeten kopen. Maatje 56 was echt te groot, al was hij toch behoorlijk gemiddeld (met 3320 gram en exact op uitgerekende datum geboren). Hij heeft maatje 50, beetje afhankelijk van het merk, tot 6 weken kunnen dragen. En vanaf week 5 heeft hij de kleinere maatjes 56 aan. Nu zit hij volledig op maatje 56 en ik denk zomaar dat ik al snel met de kleine maatjes 62 kan beginnen, want nu gaat het ineens heel snel.
De kleertjes die ik nu al heb zijn allemaal 50/56 zijn er niet zo veel.Heb meer 62/68. En mijn moeder zei mij dat wij maat 50/56 maar heel kort hebben aangehad dus ik heb nu eigelijk meer maat 62/68. Maar wil toch ook nog wel wat 50/56 halen maar ook niet te veel als het erg warm is hebben ze toch niet zoveel aan en je bent zo een maand verder kan dan altijd nog wat dingetjes halen. Groetjes Sonja
dimphy heeft maat 50 maar een week aan gehad. en pakjes met voetjes eraan kon ze helemaal niet aan, want ze had grote voeten. maat 56 had ze ongeveer 4 weken aan.
50 heeft Joey alleen direct na zijn geboorte aangehad, toen paste het al moeizaam. 50/56 en 56 maximaal 3 maanden
Damiën was met 2 weken al uit 50/56... 50 heeft ie alleen zijn geboortepakje aangekund een week maar daarna nie meer
elijah heeft zo'n twee weken met 50/56 gedaan, we hadden ook paar een paar pakjes. hij heeft nu boven 62 en onder 68, en ik hou van die lekkere zachte stofjes. ik heb ook een spijkerbroekje gekregen in maat 62, maar die trek ik hem nooit aan, heb het idee dat dat veelste stijf ligt.. trouwens bij zeeman heb je van die lekkere rompertjes en broekjes met voetjes die zijn heelmakkelijk, lekker stofje en heel betaalbaar en ontzettend schattig! wit, lichtblauw en roze, geloof dat dat broekje maar `1,99 was..
Misschien even handig voor de aanstaande mama's... maar welke merken vallen groot/klein en welke gemiddeld? Kunnen jullie dat zeggen? Ik denk aan : *Imps&Elfs (mijn dure verslaving ) *H&M *C&A kids *Mexx *Noppies *Noukies *Name It ... Dank jullie \/ !
Eeehm.... Nikki is nu bijna 8 maanden en past nog steeds in sommige maatje 56 broeken Nu is het ook een kleine puk die met lengte en gewicht nog onder de -2,5 in de curve van het consternatiebureau valt Maar met de shirtjes gaat ze al richting de 68 dus er valt gewoon geen peil op te trekken
Sofie begint nu uit een aantal pakje van 65 te groeien, ze is vooral lang en niet erg dik dus 62 is nog vaak te groot. hangt ook erg van het pakje af en de pasvorm en hoe vaak het gewassen is (we hebben ook 2e hands kleertjes en die zijn toch echt kleiner). H&M en Hema vallen vrij groot heb ik het idee Groetjes Lisette